• Mijn moeder is echt mijn maatje.

    Ookal woon ik bij mijn vader (in verband met school,vrienden) is zij toch mijn hart.

    Als ik in de weekenden bij haar ben hebben we de grootste lol.

    We geven elkaar make-overs zodat we er vervolgens uitzien als een clown.
    We maken fotos en roken samen een Sigaret.

    We duiken ons bed in met een heleboel chips en kijken de domste films waarbij je in slaap valt.

    Mijn moeder heeft ook een geweldige smaak zodat ze na elk weekend een paar jurken kwijt is....

    Ze belt me ook elke dag als ik bij mijn vader ben om te weten hoe het met me gaat.


    I love her to death!

    :$

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:53 ]

    Mijn moeder is mijn vader en moeder in een ze betekent de wereld voor me(heart2)(heart2)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Niks, ik vind niet dat ze een rol in mijn leven verdient als ze 14 jaar niks van zich laat horen. Ze is gewoon degene die mij heeft gebaard en twee jaar in huis heeft gehad, that's it. Ik herinner me er niets meer van, het is goed zo. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn moeder is om het makkelijk te zeggen alles voor me. Ik ben altijd al een moederskindje geweest en ik heb het moeilijk want ik zie ze maar 4 dagen op de maand. Dus elke keer als ik dan terug weg moet gaan heb ik héél moeilijk en moet ik me inhouden om niet in tranen uit te barsten. Ik zou écht niet weten wat ik zonder haar zou doen of later als ze weg is hoe ik verder moet. Mijn mama is wat me blijft laten gaan,mijn hart is gestolen door haar... ;)

    Sinds kort heb ik weer een goede band met mijn moeder.
    Ik kan haar alles vertellen, en zij mij ook.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 0:57 ]


    I love you Tim

    Ik zou niet weten wat ik moest zonder mijn moeder. Ze is niet mijn beste vriendin, en dat wil ze ook helemaal niet. Maar ze is gewoon de lieve moeder waarbij je je hart kunt luchten. We hebben ongeveer dezelfde smaak dus altijd als ze iets nieuws wilt (voor in huis, de tuin of kleding) vraagt ze me altijd om advies en ik doe hetzelfde bij haar. Ik hou gewoon van mijn mama <3


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik houd héél veel van mijn moeder. Toen ze op haar 19e uit Turkije vertrok om met mijn vader te trouwen voelde ze zich heel eenzaam omdat er niemand was die haar snapte. Ze kreeg mij op haar 20e en ze heeft me verteld dat ze me op dat moment meer als belangrijkste persoon op de aarde beschouwde. En dat ik er voor had gezorgd dat ze in Nederland kon 'overleven' zonder vader of moeder of familie. En ik ben haar zoveel schuldig en ze heeft haar best zo erg gedaan om mij een mooiere jeugd te geven dan zij had gehad, en daarom kán ik gewoon na een ruzie niet boos op haar blijven. Want ze is en blijft mijn mama, ook al groeien we heel ver uit elkaar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.