• De jongste moeder ooit was 5.

    Klinkt dat onmogelijk? Jazeker! Het is echter goed gedocumenteerd door verschillende wetenschappelijke bronnen, en is dus bijna zeker waar.

    Het komt erop neer dat een meisje uit Peru in april van 1939 naar de dokter ging vanwege een opgezwollen buik. Ze werd naar het ziekenhuis gestuurd op verdenking van een tumor van de buik. Ze bleek echter zwanger te zijn, en anderhalve maand later werd met behulp van een keizersnede haar zoontje geboren.

    Het bleek dat het meisje al sinds haar 3e jaar (sommige bronnen zeggen nog vroeger) menstrueerde, maar die menstruaties waren gestopt een paar maanden voor de geboorte van het kind (oftewel, toen ze zwanger was geworden) Verder kreeg ze al op haar 4e jaar borsten, en bij onderzoek tijdens de keizersnede bleken haar eierstokken al volgroeid te zijn. Verder bleken ook haar botten te verbenen (wat normaal pas veel later gebeurt, want botten zonder kraakbeen kunnen niet meer groeien, verbening gebeurt dan ook langzaamaan tijdens puberteit en stopt rond je 20e)

    Ze zag het kind als een broertje, en er werd pas 10 jaar later aan het jongetje verteld dat zijn zusje eigenlijk zijn moeder was. De vader werd opgepakt op verdenking van kindermisbruik, maar er werd geen bewijs gevonden. Ook is nooit echt bekend geworden hoe ze zo vroeg een kind had kunnen krijgen, iets wat maar heel zelden voorkomt.

    bron
    bron

    Dit kwam ik tegen en wou ik even delen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik had het ooit al gelezen maar geloofde het niet maar nu ja moet ik het wel

    StoryBelle schreef:
    (...)


    *Insert bad pokerface* XD


    You saw it?

    Jezus, I was just kidding and making up something from a word I found on urbandictionary... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    I know (:

    & dan ben je een ziek persoon als je zo;n meisje al zwanger maak..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nu heb ik een trauma dat kind heeft de zelfde naam als mij(no_chears)(no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Kleuter moeder.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scootaloo schreef:
    Nu heb ik een trauma dat kind heeft de zelfde naam als mij(no_chears)(no_chears)


    Scootaloo? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Stray schreef:
    Fack.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eén woord: degoutant.


    If we had not a soul, music would have created it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Scootaloo? xD

    Nee Lina -wilt haar naam nu veranderen-
    Als ze Scootaloo had geheten was dat het cool geweest nu niet.
    Nu deel ik mijn naam met de jongste moeder ooit.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:55 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik denk niet dat zo'n dikke buik echt een tumor zou kunnen zijn, toch?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Olympia schreef:
    Ik denk niet dat zo'n dikke buik echt een tumor zou kunnen zijn, toch?


    Jawel, er zijn grotere tumoren geweest. Tumoren kunnen in principe oneindig groot worden, het is dat je meestal overlijd of geneest voordat het zover komt.


    quidquid excusatio prandium pro

    dat wist ik al
    vorig jaar ergens gelezen
    egt erg

    Hahaa, toen een oversekste vriend van mij dat vertelde, geloofde ik het niet :W. I guess I own him an apology.


    i put the fun in funeral

    Ik wist het, maar ik kende het verhaal niet :O


    Life is hard and then we die