• De jongste moeder ooit was 5.

    Klinkt dat onmogelijk? Jazeker! Het is echter goed gedocumenteerd door verschillende wetenschappelijke bronnen, en is dus bijna zeker waar.

    Het komt erop neer dat een meisje uit Peru in april van 1939 naar de dokter ging vanwege een opgezwollen buik. Ze werd naar het ziekenhuis gestuurd op verdenking van een tumor van de buik. Ze bleek echter zwanger te zijn, en anderhalve maand later werd met behulp van een keizersnede haar zoontje geboren.

    Het bleek dat het meisje al sinds haar 3e jaar (sommige bronnen zeggen nog vroeger) menstrueerde, maar die menstruaties waren gestopt een paar maanden voor de geboorte van het kind (oftewel, toen ze zwanger was geworden) Verder kreeg ze al op haar 4e jaar borsten, en bij onderzoek tijdens de keizersnede bleken haar eierstokken al volgroeid te zijn. Verder bleken ook haar botten te verbenen (wat normaal pas veel later gebeurt, want botten zonder kraakbeen kunnen niet meer groeien, verbening gebeurt dan ook langzaamaan tijdens puberteit en stopt rond je 20e)

    Ze zag het kind als een broertje, en er werd pas 10 jaar later aan het jongetje verteld dat zijn zusje eigenlijk zijn moeder was. De vader werd opgepakt op verdenking van kindermisbruik, maar er werd geen bewijs gevonden. Ook is nooit echt bekend geworden hoe ze zo vroeg een kind had kunnen krijgen, iets wat maar heel zelden voorkomt.

    bron
    bron

    Dit kwam ik tegen en wou ik even delen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nou, het is dus mogelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Snorlax schreef:
    (...)

    tumoren worden heus niet zo spectaculair groot hoor :') de gemiddelde grootte van een tumor is nog geen halve centimer dik, en zo zacht als tabndpasta (als je geluk hebt... als je zachtere tumors hebt, is het lastiger)

    nog geen halve centimeter? meid, tumoren kunnen zo groot worden als manderijnen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    nog geen halve centimeter? meid, tumoren kunnen zo groot worden als manderijnen

    Of sinaasappels (nerd) Or even bigger!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Arm kindje...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Prudence schreef:
    (...)
    Of sinaasappels (nerd) Or even bigger!

    het liefst heb ik ze natuurlijk helemaal niet x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Snorlax schreef:
    (...)

    tumoren worden heus niet zo spectaculair groot hoor :') de gemiddelde grootte van een tumor is nog geen halve centimer dik, en zo zacht als tabndpasta (als je geluk hebt... als je zachtere tumors hebt, is het lastiger)

    Lol, wat zeg jij nou? Ik heb mensen gekend/gezien met een gigantische tumor in hun nek. Oh wacht, er was ooit eens een vrouw met een gigantische bol op haar oog en guess what; dat was een tumor.
    Geloof me, tumoren kunnen echt wél groot worden hoor.

    Wow, wtf.
    Je kan ook een foetus-in-foetus hebben.
    Een baby dat zwanger geboren wordt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Snorlax schreef:
    (...)

    tumoren worden heus niet zo spectaculair groot hoor :') de gemiddelde grootte van een tumor is nog geen halve centimer dik, en zo zacht als tabndpasta (als je geluk hebt... als je zachtere tumors hebt, is het lastiger)

    Ik heb een documentaire gezien over een vrouw die een tumor had laten verwijderen die bijna even zwaar is als ikzelf. Dat ding was omgerekend meer dan 60 kilo. Uiterst zeldzaam, dat wel. Dat gezwel groeide volgens de doktoren zo'n 20 jaar. Kinda sick ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Prudence schreef:
    (...)
    Of sinaasappels (nerd) Or even bigger!
    Vriendin van mij had zo groot als een voetbal


    Life is hard and then we die

    Springfield schreef:
    Wow, wtf.
    Je kan ook een foetus-in-foetus hebben.
    Een baby dat zwanger geboren wordt.
    Dan groeit het niet meer he ;)


    Life is hard and then we die

    Ik las ook ooit eens dat er zo'n meisje dat zwanger was van haar eigen zusje. Die beviel toen ze een paar maanden was ofzo (weet niet precies meer) Ze waren dus eigenlijk een tweeling.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    :| overwelmed,u can't be serious?

    Nog ziekelijker als je bedenkt dat buiten al die shit door te moeten maken, ze ook nog eens misbruikt is. Anders was het onmogelijk geweest. ><


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Snorlax schreef:
    (...)

    tumoren worden heus niet zo spectaculair groot hoor :') de gemiddelde grootte van een tumor is nog geen halve centimer dik, en zo zacht als tabndpasta (als je geluk hebt... als je zachtere tumors hebt, is het lastiger)


    http://www.news.com.au/world/nguyen-duy-hai-appeals-for-help-to-afford-opation-from-80kg-1m-wide-tumour/story-e6frfkyi-1226077301872


    Deze man heeft een tumor van 80 kilo. Dat is anderhalf keer zoveel als ik weeg :Y)

    Het is een van de spectaculairdere, maar hij is niet de enige. In mijn zoektocht naar deze heb ik een paar tumoren van 30 kilo langs zien komen, en een van 70.


    Don't mess with a med student when it comes to diseases :Y)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 0:22 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Toboe schreef:
    Ik las ook ooit eens dat er zo'n meisje dat zwanger was van haar eigen zusje. Die beviel toen ze een paar maanden was ofzo (weet niet precies meer) Ze waren dus eigenlijk een tweeling.


    http://abcnews.go.com/Health/story?id=2346476&page=1

    Dit kan ook nog: Jarenlang met je eigen tweeling in je buik rondlopen

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 0:26 ]


    quidquid excusatio prandium pro