• Yes, ik zie er niet uit, maar daar heb ik alle reden toe. (cat)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Epische kleur.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dilemma schreef:
    _O_

    wauw <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vind het niet zo mooi ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    NICE


    Obviously.

    Bloomsbury schreef:
    Ik vind het niet zo mooi ;$


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daaaaaaaaaaaaaaaaamn, you're sexyyyy.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sorry, maar ik vind het niet mooi. En het lijkt net alsof je 2 cm vanaf je huid ben begonnen met verven daar vlak naast je vinger op die foto.

    Hooligan schreef:
    Sorry, maar ik vind het niet mooi. En het lijkt net alsof je 2 cm vanaf je huid ben begonnen met verven daar vlak naast je vinger op die foto.


    Komt door de belichting :')

    Bloomsbury schreef:
    Ik vind het niet zo mooi ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naaaaaaaaah.

    Malice schreef:
    (...)

    Komt door de belichting :')

    Haha, oke. Het is altijd nog jou haar, ik heb zelf een roze dip dye, alleen mijn roze is veeeeel minder licht, het is dichter tegen paars aan. En met blond vind ik het al gauw heel overdreven staan. Maar als jij der blij mee bent (krul)

    Hooligan schreef:
    (...)
    Haha, oke. Het is altijd nog jou haar, ik heb zelf een roze dip dye, alleen mijn roze is veeeeel minder licht, het is dichter tegen paars aan. En met blond vind ik het al gauw heel overdreven staan. Maar als jij der blij mee bent (krul)

    Heb je daar toevallig een foto van bij de hand? Lijkt me vet om es te dien :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Is het nu helemaal roze of met strepen?
    Ik heb het ook roze gehad ... En roze met rood, roze met paars, en dat alles door elkaar.(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Liefde voor jouw haar <3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    C18 schreef:
    (...)
    Heb je daar toevallig een foto van bij de hand? Lijkt me vet om es te dien :Y).


    Het is alleen nu een stuk mooier, omdat het nu meer overloopt van bruin naar de dye zeg maar :Y)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 17:08 ]