• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ieuwlll It clown x/D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    I HATE THEM...Ze zijn zo vrolijk.
    Mijn beste vriendin is bang voor clowns, toen ze jong was had ze een film gekeken over moordende zombie-clowns ofzo


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat wordt niet slapen vannacht.. :'D



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik...

    This is not my favourite topic..

    Omg nance, ik ben echt bang nu hahahha. Gelukkig is mijn broer thuis dit weekend, anders was ik alleen geweest en durfde ik niet naar boven :'D Durf ik nu nog niet aangezien het licht boven stuk is x'D

    En ik weet het verhaaltje niet helemaal meer.. en ik durf het niet te typen :'D


    -

    Malice schreef:
    Ik...

    This is not my favourite topic..


    Yay, I'm more evil. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik D:


    i put the fun in funeral

    Genius schreef:
    Omg nance, ik ben echt bang nu hahahha. Gelukkig is mijn broer thuis dit weekend, anders was ik alleen geweest en durfde ik niet naar boven :'D Durf ik nu nog niet aangezien het licht boven stuk is x'D

    En ik weet het verhaaltje niet helemaal meer.. en ik durf het niet te typen :'D
    oke ik zal hem wel typen hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Genius schreef:
    Omg nance, ik ben echt bang nu hahahha. Gelukkig is mijn broer thuis dit weekend, anders was ik alleen geweest en durfde ik niet naar boven :'D Durf ik nu nog niet aangezien het licht boven stuk is x'D

    En ik weet het verhaaltje niet helemaal meer.. en ik durf het niet te typen :'D


    Zoek dan een link voor me op ofzo. I want need to know!

    Or else ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dankzij die creepy foto's kan ik dus vannacht niet meer slapen ):


    Me so good.

    Severed schreef:
    (...)

    Yay, I'm more evil. *O*


    Ik hoef die titel niet & tjaa :'DD I just hate clowns.

    Ik, maar gek genoeg vind ik die clown van IT echt grappig.


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    NIAM schreef:
    (...)ik ben er wel geweest, maar ik weet niet welke clown je bedoelt...

    Wanneer het halloween is zijn er van die mensjesverkleed 's avonds.

    Dit is er 1 van;

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:54 ]

    Severed schreef:
    (...)

    Zoek dan een link voor me op ofzo. I want need to know!

    Or else ...

    Wat heb ik je aangedaan dat je me dit aandoet (no_chears) Je hebt geen idee hoe eng ik clowns vind :'D

    En iemand anders gaat jou het verhaaltje al vertellen zie ik.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:53 ]


    -

    Een meisje ging op een avond bij haar buren oppassen op de kinderen. Nadat ze haar kinderen op bed had gelegt, mocht ze op de kamer van de ouders van de kinderen tv gaan kijken. Ze lag daar op bed, maar ze zag een beeld staan. Ze ging de ouders van de kinderen bellen en zegt: "Ik zit hier in jullie kamer tv te kijken, maar mag ik alsjeblieft iets over het beeld van die clown leggen, want hij kijkt me zo eng aan". De ouders zeggen; "Ga nu naar de kinderen, wij hebben helemaal geen beeld van een clown in onze kamer staan". Het meisje ging snel naar de kamer van de kinderen, maar daar lagen ze, dood.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:55 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.