• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NIAM schreef:
    Een meisje ging op een avond bij haar buren oppassen op de kinderen. Nadat ze haar kinderen op bed had gelegt, mocht ze op de kamer van de ouders van de kinderen tv gaan kijken. Ze lag daar op bed, maar zag opeens een beeld staan. Ze ging de ouders van de kinderen bellen en zegt: "Ik zit hier in jullie kamer tv te kijken, maar mag ik alsjeblieft iets over het beeld van die clown leggen, want hij kijkt me zo eng aan". De ouders zeggen; "Ga nu naar de kinderen, wij hebben helemaal geen beeld van een clown in onze kamer staan". Het meisje ging snel naar de kamer van de kinderen, maar daar lagen ze, dood.

    Nu ben ik nog banger, want in de versie die ik hoorde gingen de kinderen niet dood. o.o


    Me so good.

    Dr hing een keer een clown aan de deur van mijn huis, me aan te kijken, toen ik middenacht thuis kwam van vrienden.
    -Kerstcadeautje van m'n tante-
    Bitch.. (cat)

    NIAM schreef:
    Een meisje ging op een avond bij haar buren oppassen op de kinderen. Nadat ze haar kinderen op bed had gelegt, mocht ze op de kamer van de ouders van de kinderen tv gaan kijken. Ze lag daar op bed, maar zag opeens een beeld staan. Ze ging de ouders van de kinderen bellen en zegt: "Ik zit hier in jullie kamer tv te kijken, maar mag ik alsjeblieft iets over het beeld van die clown leggen, want hij kijkt me zo eng aan". De ouders zeggen; "Ga nu naar de kinderen, wij hebben helemaal geen beeld van een clown in onze kamer staan". Het meisje ging snel naar de kamer van de kinderen, maar daar lagen ze, dood.


    En door zoiets zijn jullie bang voor clowns? Ololol.*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NIAM schreef:
    Een meisje ging op een avond bij haar buren oppassen op de kinderen. Nadat ze haar kinderen op bed had gelegt, mocht ze op de kamer van de ouders van de kinderen tv gaan kijken. Ze lag daar op bed, maar ze zag een beeld staan. Ze ging de ouders van de kinderen bellen en zegt: "Ik zit hier in jullie kamer tv te kijken, maar mag ik alsjeblieft iets over het beeld van die clown leggen, want hij kijkt me zo eng aan". De ouders zeggen; "Ga nu naar de kinderen, wij hebben helemaal geen beeld van een clown in onze kamer staan". Het meisje ging snel naar de kamer van de kinderen, maar daar lagen ze, dood.


    Hij was toch langer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Malice schreef:
    Dr hing een keer een clown aan de deur van mijn huis, me aan te kijken, toen ik middenacht thuis kwam van vrienden.
    -Kerstcadeautje van m'n tante-
    Bitch.. (cat)



    Hahahahaha!
    Ik weet dat dat heel erg kut voor je moet zijn, maar ik kan de humor er wel van inzien. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    IK BENB NU BANG VOOR ZE....


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Severed schreef:
    (...)

    En door zoiets zijn jullie bang voor clowns? Ololol.*O*

    Ja hahaha, ik zie gewoon al helemaal zo'n clown voor me met zo'n grijns die je aankijkt... (no_chears)


    -

    Gnome schreef:
    (...)
    Nu ben ik nog banger, want in de versie die ik hoorde gingen de kinderen niet dood. o.o
    echt ;o haha bij die ik had gelezen wel hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik niet;D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Hij was toch langer?
    hmm volgens mij niet, zal ik de echte eens opzoeken?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sudowoodo schreef:
    Ik haat ze.. ze zijn zo eng vrolijk..


    Save me from myself.

    Severed schreef:
    (...)


    Hahahahaha!
    Ik weet dat dat heel erg kut voor je moet zijn, maar ik kan de humor er wel van inzien. :'D


    En toen hing mijn moeder 'm op voor de wc...
    (cat)
    + Ik dacht dat het weg was
    I killed it with fire.
    Blijkt dat m'n zus dezelfde kreeg..
    /fml

    Owee nance als je ineens een clown in je kamer hebt als ik bij je kom :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja hahaha, ik zie gewoon al helemaal zo'n clown voor me met zo'n grijns die je aankijkt... (no_chears)



    Hahahaha, stel je toch niet zo aan joh 8D
    Oh dit bied zulke leuke kansen voor als je weer hier bent :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De bedreigde babysitter
    Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Het stel heeft een nieuwe babysitter en na een uurtje komt de vader erachter dat hij vergeten is zijn mobiele nummer aan de babysitter te geven zodat ze kan bellen als er wat mis is.


    De man belt naar huis en geeft zijn nummer door. De babysitter meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen als ze wakker worden.

    Geen probleem. Natuurlijk mag dat, antwoordt de vader. De babysitter heeft tot slot nog een verzoek. Of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen. Ze wordt nerveus van de grijns op zijn gezicht.

    "Pak onmiddellijk de kinderen en ga meteen naar de buren", zegt de vader. "Ik bel nu meteen de politie. We hebben geen standbeeld van een clown op de slaapkamer."

    De politie weet de clown op te pakken terwijl hij de straat uitvlucht. Het blijkt een psychopaat te zijn die niet terug was gekeerd van proefverlof.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 22:58 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.