• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Clowns maken me doodsbang.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Severed schreef:
    (...)

    Was dat nu net een ritselend gordijn wat ik hoorde? Of iets in de kast? (cat)


    Lol xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    blij dat ik bij me pa ben en de kast daar neit in me kamer sta..

    en blij dat mijn gordijnen / nja rolgordijn altijd open is ;d


    Bij jou komt hij gewoon lekker naast je liggen als je net aan het wegsukkelen bent in je slaap. Misschien heb je het niet eens meteen door en nestel je jezelf zelfs tegen hem aan, voor je je ogen opent en het echt doorkrijgt. -Grijnst-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Bij jou komt hij gewoon lekker naast je liggen als je net aan het wegsukkelen bent in je slaap. Misschien heb je het niet eens meteen door en nestel je jezelf zelfs tegen hem aan, voor je je ogen opent en het echt doorkrijgt. -Grijnst-
    Niet lief ;(


    Life is hard and then we die

    Clowns zijn gewoon eng in het algemeen.
    Het zijn trouwens de huppelkutjes van het circus, met al die schmink op hun kop. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Niet lief ;(


    Jij ook al? Jezus wat een schijterds hier allemaal. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Bij jou komt hij gewoon lekker naast je liggen als je net aan het wegsukkelen bent in je slaap. Misschien heb je het niet eens meteen door en nestel je jezelf zelfs tegen hem aan, voor je je ogen opent en het echt doorkrijgt. -Grijnst-


    WHAAAA kut kind kut kind D:
    Severed schreef:



    Dat ook !! kutkind kutkind D: zo leuke combi heeft dat niet D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Jij ook al? Jezus wat een schijterds hier allemaal. :'D
    Het is niet lief om een onschuldig meisje te plagen, dat bedoel ik :P I not am scared for clownies :P


    Life is hard and then we die

    Stonem schreef:
    Ik niet :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Severed schreef:



    Hoe durf je!
    zomaar een beetje foto's van mijn moeder op Quizlet zetten.
    (cat)

    OMG KAP ERMEE! x'D Ik ga maar slapen op de bank vanavond.. no way dat ik naar boven ga nu het licht het niet doet :'D


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is niet lief om een onschuldig meisje te plagen, dat bedoel ik :P I not am scared for clownies :P


    Luister maar naar haar (cat)
    Zij doet nu lief :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kappen nou!
    god ik ben blij dat ik niet alleen ben.
    ik ben nu echt bang!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 23:23 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AriaM schreef:
    kappen nou!
    god ik ben blij dat ik niet alleen ben.

    Lol, lees dit topic dan niet! :'D