• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Owee nance als je ineens een clown in je kamer hebt als ik bij je kom :'D


    Hahahahahhahaha


    Zo een?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NIAM schreef:
    De bedreigde babysitter
    Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Het stel heeft een nieuwe babysitter en na een uurtje komt de vader erachter dat hij vergeten is zijn mobiele nummer aan de babysitter te geven zodat ze kan bellen als er wat mis is.


    De man belt naar huis en geeft zijn nummer door. De babysitter meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen als ze wakker worden.

    Geen probleem. Natuurlijk mag dat, antwoordt de vader. De babysitter heeft tot slot nog een verzoek. Of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen. Ze wordt nerveus van de grijns op zijn gezicht.

    "Pak onmiddellijk de kinderen en ga meteen naar de buren", zegt de vader. "Ik bel nu meteen de politie. We hebben geen standbeeld van een clown op de slaapkamer."

    De politie weet de clown op te pakken terwijl hij de straat uitvlucht. Het blijkt een psychopaat te zijn die niet terug was gekeerd van proefverlof.



    Broodjesaap verhalen joh, onzin. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NIAM schreef:
    De bedreigde babysitter
    Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Het stel heeft een nieuwe babysitter en na een uurtje komt de vader erachter dat hij vergeten is zijn mobiele nummer aan de babysitter te geven zodat ze kan bellen als er wat mis is.


    De man belt naar huis en geeft zijn nummer door. De babysitter meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen als ze wakker worden.

    Geen probleem. Natuurlijk mag dat, antwoordt de vader. De babysitter heeft tot slot nog een verzoek. Of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen. Ze wordt nerveus van de grijns op zijn gezicht.

    "Pak onmiddellijk de kinderen en ga meteen naar de buren", zegt de vader. "Ik bel nu meteen de politie. We hebben geen standbeeld van een clown op de slaapkamer."

    De politie weet de clown op te pakken terwijl hij de straat uitvlucht. Het blijkt een psychopaat te zijn die niet terug was gekeerd van proefverlof.


    Ik vind dat eerder hilarisch dan eng. :'D

    NIAM schreef:
    De bedreigde babysitter
    Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Het stel heeft een nieuwe babysitter en na een uurtje komt de vader erachter dat hij vergeten is zijn mobiele nummer aan de babysitter te geven zodat ze kan bellen als er wat mis is.


    De man belt naar huis en geeft zijn nummer door. De babysitter meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken, zodat ze de kinderen beter kan horen als ze wakker worden.

    Geen probleem. Natuurlijk mag dat, antwoordt de vader. De babysitter heeft tot slot nog een verzoek. Of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen. Ze wordt nerveus van de grijns op zijn gezicht.

    "Pak onmiddellijk de kinderen en ga meteen naar de buren", zegt de vader. "Ik bel nu meteen de politie. We hebben geen standbeeld van een clown op de slaapkamer."

    De politie weet de clown op te pakken terwijl hij de straat uitvlucht. Het blijkt een psychopaat te zijn die niet terug was gekeerd van proefverlof.



    OOOH.
    Als 't een mens blijkt te zijn is 'ie niet eng :')
    Ik wordt niet nerveus van grijnzende mensen in mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 23:00 ]

    Severed schreef:
    (...)

    Broodjesaap verhalen joh, onzin. :'D

    Het zou best wel waar kunnen zijn hoor o.o


    Me so good.

    Hou eens op met die plaatjes! Ik vind dat doodeng :'D


    -

    Ik ging trouwens die verhaal ff opzoeken en kwam toen bij een ander verhaal terecht.. en was vaag O_O maar het werd verpest metl; doe dit om zo laat en blablabla -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Hahahahahhahaha


    Zo een?

    Ik neem spontaan de trein weer terug naar huis dan hahaha :'D


    -

    Radke schreef:
    (...)


    OOOH.
    Als 't een mens blijkt te zijn is 'ie niet eng :')
    Ik wordt niet nerveus van grijnzende mensen in mijn kamer.


    Ja, ja. Wacht maar tot ik ineens een keer 's nachts grijnzend naast je bed sta, om te kijken hoe je ligt. En zo blijf kijken, ook als je wakker wordt. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ja, ja. Wacht maar tot ik ineens een keer 's nachts grijnzend naast je bed sta, om te kijken hoe je ligt. En zo blijf kijken, ook als je wakker wordt. 8D


    IEWL hou op D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gnome schreef:
    (...)
    Het zou best wel waar kunnen zijn hoor o.o


    Meh, zulke verhalen worden altijd ontzettend opgeblazen om mensen bang te maken. Leuke verhalen voor bij een kampvuur of om elkaar bang te maken, maar 99 van de 100 keer niet meer dan dat. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ja, ja. Wacht maar tot ik ineens een keer 's nachts grijnzend naast je bed sta, om te kijken hoe je ligt. En zo blijf kijken, ook als je wakker wordt. 8D


    K. That'd kinda creep me out. (cat)

    Severed schreef:
    (...)

    Meh, zulke verhalen worden altijd ontzettend opgeblazen om mensen bang te maken. Leuke verhalen voor bij een kampvuur of om elkaar bang te maken, maar 99 van de 100 keer niet meer dan dat. :Y)

    maar het blijft eng. o.o


    Me so good.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    IEWL hou op D:


    Ik heb het zo naar mijn zin bij het idee hoe jullie nu achter die schermpjes zitten. Mehehehe. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Meh, zulke verhalen worden altijd ontzettend opgeblazen om mensen bang te maken. Leuke verhalen voor bij een kampvuur of om elkaar bang te maken, maar 99 van de 100 keer niet meer dan dat. :Y)

    Nou ik kan me nog 2 verhalen herinneren die ik jaren geleden gehoord heb, waar ik nog steeds bang van word. Ik ben echt een watje hoor :'D


    -