• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PLEASE Stoppwn met die enge plaatjes


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Gnome schreef:
    (...)
    maar het blijft eng. o.o


    Thriller verhalen zijn juist leuk!
    Ik ga toch maar eens mirrors downloaden. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AriaM schreef:
    PLEASE Stoppwn met die enge plaatjes


    hahahahah x]

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik kan me nog 2 verhalen herinneren die ik jaren geleden gehoord heb, waar ik nog steeds bang van word. Ik ben echt een watje hoor :'D


    Waar is m'n tough chick nou ineens gebleven? 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik heb het zo naar mijn zin bij het idee hoe jullie nu achter die schermpjes zitten. Mehehehe. 8D


    Zo leuk effect heeft het niet XD die ene vage griezel clown die er neer werd gezet bij et verhaaltje en dan jij die zegt dat eentje staat te grijnzen als je gaat slapen en wakker word O_O serieus als ik later een vriend krijg wil ik niet met hem op 1 kamer slapenD: straks zit hij ook te grijnzen,. krijg dan nog eens een hartverzakking O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Waar is m'n tough chick nou ineens gebleven? 8D

    Verstopt hahaha :'D Nee serieus, ik ben echt bang van clowns. Voor de rest ben ik natuurlijk vet stoer (joehoe)

    Omg ik zie jou al helemaal voor me dat ik wakker word en jij me vet zit aan te staren hahahha.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Verstopt hahaha :'D Nee serieus, ik ben echt bang van clowns. Voor de rest ben ik natuurlijk vet stoer (joehoe)

    Omg ik zie jou al helemaal voor me dat ik wakker word en jij me vet zit aan te staren hahahha.



    Hahahahah, bij het idee moest ik hardop lachen. Ik denk dat je nadat je over de schrik heen bent, we allebei keihard in de lach zouden schieten.:'D

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Zo leuk effect heeft het niet XD die ene vage griezel clown die er neer werd gezet bij et verhaaltje en dan jij die zegt dat eentje staat te grijnzen als je gaat slapen en wakker word O_O serieus als ik later een vriend krijg wil ik niet met hem op 1 kamer slapenD: straks zit hij ook te grijnzen,. krijg dan nog eens een hartverzakking O_O


    Of dat je naast je op je bed klopt om te zien waar hij is, en als je merkt dat hij weg is en opzij kijkt, hem grijnzend met clownmakeup op luttele cm's van je vandaan ziet zitten. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    OMG DOE WEG. Ik ben bang voor clowns (no_chears)

    Severed schreef:
    (...)

    Of dat je naast je op je bed klopt om te zien waar hij is, en als je merkt dat hij weg is en opzij kijkt, hem grijnzend met clownmakeup op luttele cm's van je vandaan ziet zitten. 8D


    Ok ... O_O HIJ KOMT ME KAMER NOOIT BINNEN !! desnoods dat ik er een slot op moet zetten O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JA LAP. nu wel.

    Gnome schreef:
    (...)
    jaaa die o.o


    Vertel eens.


    Owl you need is love.

    Radke schreef:
    (...)

    hahahahah x]



    Niet grappig...
    ...ik ben nu freakin'bang dat er een psychopaat ín m'n kamer is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Severed schreef:
    (...)

    Of dat je naast je op je bed klopt om te zien waar hij is, en als je merkt dat hij weg is en opzij kijkt, hem grijnzend met clownmakeup op luttele cm's van je vandaan ziet zitten. 8D

    Dat denk ik ook wel ja hahaha :'D


    -

    AriaM schreef:
    (...)


    Niet grappig...
    ...ik ben nu freakin'bang dat er een psychopaat ín m'n kamer is.


    Was dat nu net een ritselend gordijn wat ik hoorde? Of iets in de kast? (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gaawd, ik ben echt als de dood voor clowns, djeez, wat een creeps.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Severed schreef:
    (...)

    Was dat nu net een ritselend gordijn wat ik hoorde? Of iets in de kast? (cat)


    blij dat ik bij me pa ben en de kast daar neit in me kamer sta..

    en blij dat mijn gordijnen / nja rolgordijn altijd open is ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you