• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ook echt gebeurt!

    Mijn moder:'' Renee pas je op als je uit de caravan stapt het opstapje is weg !' Ik: 'Okee mam!' Stap ik uit de caravan zak ik zover omdat ik dacht dat het opstapje erwas flikerde ik voorover. Rolde nog netde heuvel niet af waar we opstonden. Maar ik zat onder de modder. Mijn moeder lachen =3

    En ook nog ik moest heletijd hoesten van mijn leraar moest ik water gaan halen deed ik. Zaten we in de hal gooit Selma mijn beker om. Over de spullen grond en tafel. Wij lachen. Volgende dag weer moest ik drinken halen. Gooit een ander meisje hem om =3


    I do not hook up.

    oeehh kweet er 1

    we zaten zo pw wiskunde te maken en ik moest heel de tijd hoesten. dus ik pakte m'n flesje met drinken. zat er koolzuur in en ik draaide 'm open. mijn dop land op de kop van mijn vriendin die zeg maar naast mij zat in de volgende rij. Heel de klas lachen en ik nog erger moeten hoesten door het lachenxD


    Why don't you break my heart

    Omg =3


    I do not hook up.

    OhneehjxD

    Ik ging vandaag de deur openddoen,, maar ik was tegelijk aan het drinken ofzoxD en je moest dus goed duwenxD en ik boer ineens kei luidxD=/ moet ikweer hebbenxD


    Get outta my head!

    wij waren in zo'n hotel in duitsland...
    Egt fucking groot , luxe (en volgens mij ook duur)
    Zitten we in zo'n restaurantje vn het hotel, waar alle nette mensen zitten (wat ik totaal niet ben..)
    krijgen we pizza, en ja hoowr ik moet het op mijn manier doen waarop de pizza over de hele tafel vliegt(A) (en met dat snijen ben ik gwn meer aan het slopen XD)
    zijn we klaar, iedereen zit ons aan te kijken, moet ik ook nog es een hele luide boer laten -.0
    iedereen kon dat hore.....
    jeezz ik hoef daar egt nooit meer heen xD

    ws gistere n rleuven geweest xD
    nja lag dar zoiets waar da kabels enzo onderdoor gn wnt er stond ene podium enzo xD
    nja ik gwn wandele xD
    struikel ik egt kei hard xD naj glukkig kon ik me ng recht houde xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Okee ik heb er 1 maar dat was toen ik 4 was (A)

    Wy waren op een bbq van mijn vaders werk. Toen was ik mijn mama kwijt :P En ik dacht dat ik haar zach dus pakte ik haar been beet. Bleek het een andere vrouw te zijn die ik niet eens kende ! -_-''

    Mijn moeder en die vrouw moesten lachen en ik niet maar ik was pas 4 :P

    ,<'3333 =3


    I do not hook up.

    awhh keicute ReneexD maar ozo grappig


    Why don't you break my heart

    Okee ik heb er 1 maar dat was toen ik 4 was (A)

    Wy waren op een bbq van mijn vaders werk. Toen was ik mijn mama kwijt :P En ik dacht dat ik haar zach dus pakte ik haar been beet. Bleek het een andere vrouw te zijn die ik niet eens kende ! -_-''

    Mijn moeder en die vrouw moesten lachen en ik niet maar ik was pas 4 :P

    ,<'3333 =3

    Ohneehj,, ik heb dat ok kei vaak voor ghadxD
    en mel was dan altyd kei hard aant lache-.- maar die hee da ok voor gehadxD:p^^


    Get outta my head!

    Gehehehe :P

    awhh keicute ReneexD maar ozo grappig


    Omg i'm so cute (A) (EGOO 0_0)


    I do not hook up.

    Gehehehe :P

    awhh keicute ReneexD maar ozo grappig


    Omg i'm so cute (A) (EGOO 0_0)


    whaha idd toen juh 4 wasxD (is zelfkennis;))xD


    Why don't you break my heart

    Okee ik heb er 1 maar dat was toen ik 4 was (A)

    Wy waren op een bbq van mijn vaders werk. Toen was ik mijn mama kwijt :P En ik dacht dat ik haar zach dus pakte ik haar been beet. Bleek het een andere vrouw te zijn die ik niet eens kende ! -_-''

    Mijn moeder en die vrouw moesten lachen en ik niet maar ik was pas 4 :P

    ,<'3333 =3

    Ohneehj,, ik heb dat ok kei vaak voor ghadxD
    en mel was dan altyd kei hard aant lache-.- maar die hee da ok voor gehadxD:p^^

    Jah,, idd heb ik ook eens voorghehad =.= tn ik ng in het kleuterklasje zat ofzo :o
    nja,, mr geef nu toe evelien,, als het bij jouw gebeurd is het tog zoveel keer grappeger(A)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    euhmm ff denken

    oja!
    ik was een keer met men 2 beste naar een feestj!
    wou ik wat drinken halen een jongen(een van men best)als je toch gaat wil je ook voor mij halen?
    ik:ja hoor.
    ik dus met twee ola's terug komen pleur ik recht voor zijn gezicht en beide glazen cola over hem heen en de 2 glazen kapot><


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    oei hier gaan we,, het is dagdagelijks voor lompe mensen zo als mij dus -_-',, niemand kan het na doen dit is iets origineels voor Charissa,, hier komt hij,, Charissa is van de trap gevallen

    boeie wacht maar


    van de trap gevallen tijdens uurwisseling in school

    rararara

    natuurlijk veel volk op de trappen


    Ik lig op de grond,, heb me flink pijn gedaan,,

    schoolvernedering is egt genant geloof me men vriendinnen lachen er nog steeds mee,,

    mensen val nooit van de trap in SCHOOL,, iedereen gaat je raar aankijken,, ook al heb je graag aandacht zoals mij,, het is niet aan te raden!!


    *He's the one.

    Heb er nog eentje vorig jaar hadden we vaste voettocht,, das zo voor een goed doel 20km wandelen,, ik snap er het goed niet van maar kom!! en ja we waren er bijna en ineens kwamen er zo jongens voorbij van de klas van een jongen waar ik op was dus ik zit naar achter te kijken of hij der niet aan komt,, trlijk dan gebeurt het ik loop klink tegen een verkeersbord,, met 200kinderen rond mij natuurlijk,, dikke buil de volgende dag iederen ahahahahahha!! ik dus niet!!!<33333


    *He's the one.