• Ik heb allang niet meer echt een verhaal gevolgd, want ik was de hele tijd bezig met mijn eigen stories te schrijven.
    Dus wat ik lees:
    - One Direction (iedereen, but i prefer Louis and Harry)
    - Harry Potter (iedereen)
    - Onbekende personen


    Harmonia nectere passus.



    'Do you know the story of red riding hood?
    Well, what if the wolf and the girl were one?'


    De soundtrack

    -Bijna alle personages behoren toe aan J.K. Rowling
    -Dit wordt een love story
    -Ik waarschuw niet, dus neem een abo of bladwijzer
    -Als er een stuk van 16+ in voor komt waarschuw ik



    Iedereen heeft lief. Zo ook de beruchte weerwolf Fenrir Greyback. Maar wanneer hij een heks verkracht die tevens een wolf faunaat is, creëren zij een afschuwelijk monster. Fenrir doodt in een woede uitbarsting de vrouw, maar het kind moet blijven leven van The Dark Lord. Want welke duistere tovenaar wilt er nou niet een wapen dat er zo beeldschoon en onschuldig uitziet, terwijl het zonder aarzeling kan doden?

    Klik hier voor de story


    Happy Birthday my Potter!

    [url=ttp://www.quizlet.nl/stories/65239/were-breaking-things-we-cant-repair---harry-styles/]We're breaking things we can't repair ~harry styles[/url]


    When your heart breaks it won't break even.

    Kijk op mijn profiel

    Living My Life -Niall Horan - One direction

    ben net begonnen dus is nog makkelijk om nu bij te houden en er ziten ook onbekende personen in en het gaat niet alleen over niall maar ook de andera boyz

    veel lees plezier !


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    Hoping for the best, but expecting the worst

    Hope you like it x


    Some things are changing too much.

    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    George Wealey, misschien dat je het wat vind


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Morsmordre. • Draco Malfoy


    'Best thing to not get your heart broken, is to pretend you don't have one.'

    Noah Selwyn is het geheime wapen van de Dark Lord. Met haar onschuldige uiterlijk zou je het niet zeggen, maar ze is dodelijk. Ze is onverbitterlijk en genadeloos. Maar een zekere jongen zorgt ervoor dat haar gevoelens op spelen, en dit brengt hen beide in gevaar.

    Je kan de foto aanklikken. -a-

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 12:54 ]


    Winter is coming.

    The thing I fear most... is me
    Ik ben bang, niet voor het monster, dat zich verstopt onder mijn bed
    Ik ben bang voor mezelf, want wat doe ik morgen?
    Wie is het volgende slachtoffer??

    The thing I fear most... is me



    Het leven van Pheline (17) is heel rust, vrolijk en vol vrienden. Maar haar depressieve vriendin Elmay veranderd alles. Ze maakt een chaos van het leven van Pheline, maar wie is daar nou werkelijk de oorzaak van?

    (btw geen horror verhaal, kan wel spannende stukken hebben. Ook bevat het zelfmoord en zelfkastijding, als je daar niet tegen kan raad ik het je af om dit verhaal te lezen )

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 17:37 ]


    Talent is worthless unless exercised

    Kijk op het account van OneDBabe


    Stop the tape and rewind - One Direction


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.



    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    The end of the world as we knew |2012| onbekende persoon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!