• Ik heb allang niet meer echt een verhaal gevolgd, want ik was de hele tijd bezig met mijn eigen stories te schrijven.
    Dus wat ik lees:
    - One Direction (iedereen, but i prefer Louis and Harry)
    - Harry Potter (iedereen)
    - Onbekende personen


    Harmonia nectere passus.



    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    The difference between me & you? I can make him smile with my clothes on - Harry Styles


    Pretty is just a pretty word.

    The Alphabet

    Het is de de Dag der respect. Iedereen op school moet vertellen over een gebeurtenis die ze nooit zullen vergeten. Die mag goed of slecht zijn. Ze denken allemaal diep na...

    26 letters.
    26 meisjesnamen.
    26 leerlingen uit 1 klas.
    26 onvergetelijke gebeurtenissen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 23:18 ]


    Define "good".

    Ik hoop dat je het wat vindt (:


    Deze heeft al enkele hoofdstukken;Knowledge – Zayn Malik


    <3 xxxxx.


    LEGGO!

    I'm just a beautiful mistake | Niall James Horan.
    Begint waarschijnlijk vrijdag avond. Rollen invullen is nog mogelijk, graag zelfs.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    I'm like the paparazzi.
    Hidden Feelings.


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    My Secret Love For You.

    Author and co-author: kusBarbie & RELOAD
    Contains One Direction.
    Written in Dutch, spoken in Dutch.


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Die van mij kan als onbekend gezien worden.

    Alex en Amélie zijn twee geliefden die na lange tijd met elkaar door gebracht te hebben afscheid van elkaar moeten nemen. Ze besluiten om de dagdagelijkse sms’jes en e-mails te vervangen door iets dat veel persoonlijker is; ze komen op het idee om elkaar brieven te schrijven. Amélie vertelt Alex over de dagelijkse sleur terwijl Alex Amélie entertaint met verhalen over het leven op tour.


    Trailer






    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    http://www.quizlet.nl/stories/74763/the-girl-behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    Ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel ;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer