• Ik heb gemerkt dat Tokio Hotel het nummer Hilf mir Fliegen nooit op concerten zingt. Hoe komt dit?

    xxx


    ok

    Geen idee maar vin het wel jammer =(


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Geen idee maar vin het wel jammer =(

    Ik ook, dat nummer ise cht mooi :')


    ok

    Hmmzz idd jammer is zo mooi nummer

    geen idee,
    was me eigelijk ook niet egt opgevallen ö
    ik vond wel jammer dat ze 14 juni geen in die nacht. vergessene kinder en rette mich speelde =[


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Het was mij idd ook opgevallen ;O

    En ik weet het ook niet >.<


    bla bla bla

    Ergens denk ik omdat het op geen een van de albums staat. Maar sommige liedjes die ze spelen op concerten, die zingen ze wel terwijl die ook niet op albums staan ¬¬'


    ok

    Dat nummer is echt mooi!
    Jammer dat ze het niet op concerten zingen.. :(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik lieft dat lied. ;o
    die moeten ze gaan zingen! 9:


    AAP

    Ik heb geen idee er worden wel meer nummers niet gezongen.
    - Heilig
    - jung und nichts mehr jungfrei
    - frei im freien fall

    maar ik vind hilf mir fliegen heel mooi egt zonde ik vind hem mooier als geh hoor

    Jaaa idd, ik hou van hilf mir fliegen Ö
    but I don't know =/


    I don't need words to feel those lips.

    Ik was met zo een vriendin op het concert, en ze zei dat ze Hilf mir Fliegen zo mooi vond. Ik zei dat ze die niet zouden spelen, zij werd helemaal verdrietig enzo :') Maar misschien is het ook toeval. Hilf mir Fliegen bestaat niet zo lang, maar ze spelen het dan ook nérgens. Ik heb op youtube gezocht voor Hilf mir Fliegen live. En nee, niks ¬¬'


    ok

    I Don't Know, maar is wel zonde..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Hilf mir Fliegen is toch al een wat ouder nummer??
    misschien dat ze het daarom nooit spelen (net als Beichte, Wenn nichts mehr geht etc.)


    I am an idiot, I move.

    Ergens denk ik omdat het op geen een van de albums staat. Maar sommige liedjes die ze spelen op concerten, die zingen ze wel terwijl die ook niet op albums staan ¬¬'

    al die nummers die niet op hun albums staan zijn bonustracks op hun singels;)


    I am an idiot, I move.

    Hilf mir Fliegen is toch al een wat ouder nummer??
    misschien dat ze het daarom nooit spelen (net als Beichte, Wenn nichts mehr geht etc.)

    Hilf mir Fliegen is niet zo oud, de singel is uitgebracht ná Ubers Ende Der Welt.


    ok