• Ik heb gemerkt dat Tokio Hotel het nummer Hilf mir Fliegen nooit op concerten zingt. Hoe komt dit?

    xxx


    ok

    geen idee,
    was me eigelijk ook niet egt opgevallen ö
    ik vond wel jammer dat ze 14 juni geen in die nacht. vergessene kinder en rette mich speelde =[


    Ja idd dat vind ik ook jammer o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hilf mir Fliegen is toch al een wat ouder nummer??
    misschien dat ze het daarom nooit spelen (net als Beichte, Wenn nichts mehr geht etc.)


    maar tog.
    ze hebben wel ooit wenn nicht meer geht of beichte gespeeld en hilf mir fliegen niet dus het blijft een raadsel x')
    hoooow ik hoop wel dat ze dat een keertje doen anders ga ik ze slaan(6)
    ahg neej tog hou ik van ze x')


    My Foughts You Can't Decode

    Hilf mir fliegen is van begin/midden-2007. Het is inderdaad wel jammer. Misschien spelen ze het niet omdat sommige mensen zich misschien wel kunnen plaatsen in het lied.

    Net zoals ik.


    -

    (...)
    Hilf mir Fliegen is niet zo oud, de singel is uitgebracht ná Ubers Ende Der Welt.


    daaamn :O isser een single van hilf mir fliegen? :O die ga ik fjes lekker gaan zoeken int stad (ookal vind ge hier zelfs geen singles van by your side of ubers ende der welt:()

    (...)

    daaamn :O isser een single van hilf mir fliegen? :O die ga ik fjes lekker gaan zoeken int stad (ookal vind ge hier zelfs geen singles van by your side of ubers ende der welt:()

    Noppes, foutje :') Sorry :$
    Maar het is geen singel, het is alleen nog niet zo oud enzo :'D


    ok

    IDD!

    Ik vind dat zo een mooi nummer! Echt jammer dat ze het niet spelen.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou het ni weten


    Got up on the wrong side of life today

    [ Owkej, k heb het nu leesbaar voor iedereen gemaakt x'D ]


    K vind het ook echt jammmer !
    Is sóóó0wwnn mooi liedje !

    Maar waar gaat t liedje nouww precies over.. ? XD :$
    Want k snap de letterlijke vertaling enzow welm maark vat niet waar t nou précies over gaat...
    De gedachte erachter zegmaar,, waardoor ze het hebben geschreven...

    K hoop dat iedereen mij nog vat,, en k hoop oowk dat iemand antwoord wil geven XD

    xx.


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ja ik was da ook ant denke da is toch een BonusTrack?


    He's the reason for the teardrops

    ik weet het niet zo...

    het was me ook nog niet opgevallen dat ze dat niet speelde :S

    het is wel een übermooi nummer :D

    <'3


    I'll live every second like it is my last one <3

    tja hilf is wel nm lievelingsnummer maar wrom spelen ze op zimmer 483 live DVD nach dir kommt nichts niet???
    die staat op de CD(N)


    take me away

    K vind et o0wk echt jammer !
    Is sóóó0wwnn mo0wi liedJ !

    Mah waar gaat t liedje nouww precies over.. ? XD :$
    Want k snap de letterlijke vertaling enzo0w welm mah k vat niet waar t nou précies over gaat...
    De gedachte er8trr zegmah,, waardo0r ze het hebben geschreven...

    K ho0wpp dat iedereen my n0g vat,, en k ho0wp o0wk dat iemand antwo0rd wil geven XD

    xx.

    WiL Je AlSjEbliEft geeN BreEzaH taaL tYpeN ?
    Het stresst, dankjewel. :'D

    x


    ok

    (...)
    WiL Je AlSjEbliEft geeN BreEzaH taaL tYpeN ?
    Het stresst, dankjewel. :'D

    x



    Jawhh sorry !
    K ga het ff proberen normaal te typen x'D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    tja hilf is wel nm lievelingsnummer maar wrom spelen ze op zimmer 483 live DVD nach dir kommt nichts niet???
    die staat op de CD(N)


    ik denk dat ze 'Nach dir kommt nichts' niet spelen omdat het misschien een beetje stom staat om voor al je fans 'ik haat je' te gaan zingen.
    en ik denk dat ze 'Hilf mir fliegen' niet spelen omdat, het een bonustrack was, en omdat toch heel veel kinderen hem niet (!) kennen..


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    ik denk dat ze 'Nach dir kommt nichts' niet spelen omdat het misschien een beetje stom staat om voor al je fans 'ik haat je' te gaan zingen.
    en ik denk dat ze 'Hilf mir fliegen' niet spelen omdat, het een bonustrack was, en omdat toch heel veel kinderen hem niet (!) kennen..

    Aah, dat kan.:3
    x


    ok