• Ik heb gemerkt dat Tokio Hotel het nummer Hilf mir Fliegen nooit op concerten zingt. Hoe komt dit?

    xxx


    ok

    Hilf mir fliegen is een bonustrack op UEDW/RSG, daarom spelen ze die niet.
    Heilig speelden ze normaal wel, jung und nicht mehr jugendfrei stond op Schrei en is nooit een single van geweest, die speelden ze dus wel op de schrei tour en frei im freien fall is volgens mij ook een bonustrack geweest^^, die laatste hebben ze trouwens wel een paar keer live gespeelt^^


    If you want me to listen, whisper...

    Hilf mir fliegen is een bonustrack op UEDW/RSG, daarom spelen ze die niet.
    Heilig speelden ze normaal wel, jung und nicht mehr jugendfrei stond op Schrei en is nooit een single van geweest, die speelden ze dus wel op de schrei tour en frei im freien fall is volgens mij ook een bonustrack geweest^^, die laatste hebben ze trouwens wel een paar keer live gespeelt^^

    Frei im Freien Fall was volgens mij geen bonustrack :'D


    ok

    (...)
    Frei im Freien Fall was volgens mij geen bonustrack :'D

    Jawel, bij de single van Der letzte Tag -ik heb het net even nagekeken-


    If you want me to listen, whisper...

    (...)
    Jawel, bij de single van Der letzte Tag -ik heb het net even nagekeken-

    Maar Frei im Freien Fall staat toch ook op Schrei ?


    ok

    (...)
    Maar Frei im Freien Fall staat toch ook op Schrei ?

    Tenminste, zo heb ik dat :'D


    ok

    misschien omdat bill daar te veel herrineringen aaan heeft? en dt hij misshien huilt @ podium, of mss dat hij dan té hoog moet zingen >.<

    misschien omdat bill daar te veel herrineringen aaan heeft? en dt hij misshien huilt @ podium, of mss dat hij dan té hoog moet zingen >.<

    Hmm, dat kan wel :3


    ok

    (...)
    Tenminste, zo heb ik dat :'D


    Bij mij staat die er niet opx)

    http://www.tokiohotel-fanclub.de/fc/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=22
    daar staat die ook bij der letzte tag..


    If you want me to listen, whisper...

    (...)

    Bij mij staat die er niet opx)

    http://www.tokiohotel-fanclub.de/fc/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=22
    daar staat die ook bij der letzte tag..

    Oh, nee, sorry. Ik had het fout, die staat er inderdaad niet op ¬¬'


    ok

    weet neij is wel jmmr is egt een kei mooi nummer:(

    Dat is gewoon omdat Bill bij dat liedje live gewoon totaal de mist in gaat ;D

    nee idd niet...
    vind juist zo'n mooi liedje

    Nach dir kommt nichts hebbe ze nog nooit gespeeld, zelfs niet op de zimmer tour, waar ze alle liedjes van zimmer speelde... en hilf mir fliegen hebbe ze al wel eens live gedaan, ze doen het gewoon niet meer denkik In Dortmund dede ze ich bin nich' ich niet, dat vond ik vreemd o.O

    jung und nicht mehr jungfrei staat op schrei ? dus ? schrei spelen ze toch ook ? maar ik vind het wel jammer want bijv van ich brech aus hebben ze ook geen video clip van en spelen ze wel, maar skit skit zolang ze totgeliebt maar spelen vind ik alles prima xD

    misschien is het geen officieel nummer ofzeu,...

    weet ik et...

    of het doet ze ergens aan denken bijv. een overleden fam. lid.. dat ze het nummer niet meer willen zingen?>??

    xxx


    Uzumaki Naruto<3