• Vannacht rond 1 uur stond ik ineens op. Liep ik naar de wc. Ging ik terug naar mijn kamer, begon ik me op te kleden. En mijn vader was nog wakker. Dus ik kijken op mijn telefoon zie ik 1 uur staan. En ik zo 'Nee nee me telefoon is gewoon dom aan het doen' Ik loop voor de zekerheid naar de woonkamer zie ik op de klok weer 1 uur staan. En ik WTF ik weet zeker dat het tijd is om naar school te gaan. 2 minuten later lag ik weer in me bed, viel ik bijna inslaap. Komt mijn vader : Heej waarom ben je wakker?. Ik: ' JHGJBFGBH SCHOOL OFZO JFBDBVJH' En door mijn rare nachtgebeuren heb ik slaap te kort, en ben ik altijd moe en dat vind ik niet leuk D: Want dit is de vijfde keer dat ik zoiets heb --'

    Om het topic nuttig te houden: Hebben jullie ook van die rare acties?

    Positive schreef:
    (...)
    Haha heb je dat dan zelf niet door?

    Ik had dat niet door :'D
    Het was 1 uur, ik ging douchen, omdat ik wist dat ik de volgende morgen mijn haar moest wassen. Na het douchen ging ik weer terug naar mijn kamer, keek op de klok en toen was het echt van: 'Hè f**k.' En daarna was het van: 'Ach ja, dan heb ik al mijn haar gewassen' :'D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 17:08 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Voor zover praat ik alleen in me slaap. Hele verhalen volgens mijn moeder. En blijkbaar wordt ik altijd boos als ze 's nachts mijn kamer binnenkomt. Maar ik kan het me nooit herinneren.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 17:12 ]


    Winter is coming.

    Jep, eens per jaar heb ik die rare acties.
    Ik werd wakker om 3 s'nacht en dacht dat ik naar school moest. Ik heb gewoon een paar minuten naar mijn wekker gestaard omdat ik de wekker niet geloofde.
    Toen ben ik geslapen . Toen ik wakker werd dacht ik echt van wtf.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik word soms een uur van tevoren wakker en ben dan bang dat mijn wekker niet af is gegaan. Maar als ik me helemaal heb aangekleed zie ik dat ik nog een uur heb -.-


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Hoe denk je dat mijn vogel anders weg is? (cat)
    Ik slaapwandel heel veel, en nu is onze vogel weg. Omdat ik hem losliet. In mijn slaap.

    Muggenangst, oftewel ik ben zo doodsbang voor die beesten dat ik er 's nachts niet van kan slapen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had één keer, toen ik ziek was en koorts had, dat ik een koortsdroom had en helemaal in paniek wakker werd. Ik lag in mijn bed, mijn ouders waren even naar de winkel, en ik had net gedroomd dat het hele huis verkeerde verhoudingen had. Ja, het klinkt vaag en dat was het ook xD
    Dus ik werd wakker en ik geloofde dat het huis écht verkeerde verhoudingen had, dat het overal een enorme rotzooi was en dat het helemaal verkeerd voelde. Het voelde alsof ik half gewurgd (of iets dergelijks) werd omdat het huis niet meer klopte!:X
    Dus ik ben het hele huis 10 keer doorgerend, huilend, helemaal in paniek, roepend om mijn moeder. (nerd) Ik weet echt niet waarom, maar het was ongelofeloos eng...
    Pas na een kwartier kwam ik weer een beetje tot mezelf en had ik door dat het niet echt was.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Dat had ik ook eens! Ik was serieus overal al klaar mee, en toen ben ik naar beneden gegaan en toen ik keke ik op de klok: 3 uur. Like, oke? En toen ging ik dus mijn mama wakker maken en die was echt zo van: wtf ben je aan het doen? Dus ik: School natuurlijk, waarom ben je nog niet wakker? zij: Omdat het NACHT is?

    Haha lol xd


    Forever.

    Ik heb blijkbaar eens een keertje in mijn slaap gepraat


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, daar heb ik gelukkig geen last van :'D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 17:48 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha, ik heb het eerder andersom, dat ik rond zeven uur wakker word maar denk dat ik nog de halve nacht mag slapen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    hetzelfde van jou >< alleen dat ik om 1 uur op mijn fiets zat omdat ik zogezegd al een halfuur te laat vertrokken was en dan merkte ik dat het nog donker was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    nog nooit meegemaakt

    Ik had eens de nacht doorgestoken en besloot om 3u in de namiddag een dutje te doen; ik viel in slaap in de zetel , om 6u30 in de avond kwam mijn moeder thuis. Ik word wakker "Mama, ik ga straks, binnen een uurtje naar de markt en dan moet ik vanmiddag naar de tandarts, blabla" een kwartier later had ik door dat we nog altijd de dinsdag waren. :|

    Ik word altijd wakker één minuut voor mijn moeder opstaat (zij wekt mij altijd nadat ze opstaat)
    Soms denk ik dat ik me overslapen heb omdat ik zo helder wakker word. Blijkt dat het pas 4u30 is & kan ik de slaap niet meer vatten


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hihihih
    ik heb dat nog nooit gehad


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.