• Vannacht rond 1 uur stond ik ineens op. Liep ik naar de wc. Ging ik terug naar mijn kamer, begon ik me op te kleden. En mijn vader was nog wakker. Dus ik kijken op mijn telefoon zie ik 1 uur staan. En ik zo 'Nee nee me telefoon is gewoon dom aan het doen' Ik loop voor de zekerheid naar de woonkamer zie ik op de klok weer 1 uur staan. En ik WTF ik weet zeker dat het tijd is om naar school te gaan. 2 minuten later lag ik weer in me bed, viel ik bijna inslaap. Komt mijn vader : Heej waarom ben je wakker?. Ik: ' JHGJBFGBH SCHOOL OFZO JFBDBVJH' En door mijn rare nachtgebeuren heb ik slaap te kort, en ben ik altijd moe en dat vind ik niet leuk D: Want dit is de vijfde keer dat ik zoiets heb --'

    Om het topic nuttig te houden: Hebben jullie ook van die rare acties?

    ik huil wel eens in m'n slaap door de nachtmerrie's of ik haal rond 3 uur m'n zus uit bed, maar verders doe ik geen gekke dingen snachts.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik praat en huil en lach alleen het lijkt me echt eng dat je zomaar de deur kan uit lopen .


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik ben wel eens van de trap gevallen in mijn slaap. Werd ik wakker met overal dikke bulten en blauwe plekken.
    En verder hou ik hele gesprekken in mijn slaap. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha, dat heb ik ook eens gehad een paar jaar geleden. 8D
    Ik stond op rond 3 uur 's nachts. Ik ging me omkleden en toen ik bovenaan de trap stond fronste ik slaperig mijn wenkbrauwen. Ik ging terug naar mijn kamer en keek op de wekker en pas toen merkte ik dat het totààl nog geen tijd was om al naar school te gaan, LOL. Dus ik me terug omkleden en vredig verder slapen! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh, ook sloeg ik eens met mijn handpalm op de punt van mijn vensterbank en daar werd ik wakker van met een pijnlijk gezicht. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Audience schreef:
    Ik had één keer, toen ik ziek was en koorts had, dat ik een koortsdroom had en helemaal in paniek wakker werd. Ik lag in mijn bed, mijn ouders waren even naar de winkel, en ik had net gedroomd dat het hele huis verkeerde verhoudingen had. Ja, het klinkt vaag en dat was het ook xD
    Dus ik werd wakker en ik geloofde dat het huis écht verkeerde verhoudingen had, dat het overal een enorme rotzooi was en dat het helemaal verkeerd voelde. Het voelde alsof ik half gewurgd (of iets dergelijks) werd omdat het huis niet meer klopte!:X
    Dus ik ben het hele huis 10 keer doorgerend, huilend, helemaal in paniek, roepend om mijn moeder. (nerd) Ik weet echt niet waarom, maar het was ongelofeloos eng...
    Pas na een kwartier kwam ik weer een beetje tot mezelf en had ik door dat het niet echt was.


    Dat heb ik ook als ik zware griep heb, dan gaat het huis en alles om je heen heel erg klein voelen zeg maar, zo'n heeeel vreemd gevoel krijg je dan. Niet uit te leggen gewoon.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Heeeeeeeel af en toe praat ik in mijn slaap, maar voor de rest niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik val regelmatig écht in slaap op school...


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik val regelmatig écht in slaap op school...

    -steekt zijn hand op-
    Ik ook (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben vannacht wakker geworden en mijn been jeukte zo hard dat ik begon te huilen en "make it stop" begon te "schreeuwen".
    It will make sense als je weet dat ik met mn ene been int gips zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mijn moeder werd een keer wakker, ging bij mij kijken en ging bijna zelf ook lachen..
    ik lach KEIHARD LACHEND in bed.. slapen of course xD..
    o echt ik: altijd melig, zelfs als ik slaap..

    mijn moeder heeft altijd dat als ik haar wakker probeer te maken (ze is soms net een puber en wil nooit haar bed uit dus zegt ze dat ik haar wakker moet maken xD)
    dat ze vreemde dingen zegt
    zoals: o nee, de kinderen, ze zitten in het vliegtuig..
    pas op het vliegtuig
    neee
    aaah
    of.. ja, ik wordt wakker
    en dan slaapt ze gwn -.- xD


    you make everything seem so possible <3

    Ik heb volgens mij zelf nog niks raar gedaan in m'n slaap.
    Alleen s'nachts gewoon een paar keer zomaar wakker worden, en dan weer verder slapen, maar dat is niet zo bijzonder denk ik.. :8

    Ik vind het wel grappig om te lezen. xD

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 21:53 ]


    -

    Ik heb soms het gevoel dat als ik iets droom, het later ook echt gebeurd. Ik droomde eens over een nieuw hondje, en de week erna kwam mama binnen met een nieuw hondje op haar arm. Ik geloof niet in van die buitenaardse krachten of hoe je dat ook maar noemt, maar dat was eng. :3


    Save me from myself.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik val regelmatig écht in slaap op school...

    Mja, dat heb ik ook regelmatig.

    Ook zei ik laatst iets bijster intelligents tegen mijn vriend:
    Ik: Mmm, mooie meid van me!
    Hij: huh, wat zei je?
    Ik: Mooie meid van me!
    Hij: Je bazelt, je slaapt gewoon/bent slaapdronken.
    Ik: Echt niet, hoezo denk je dat?
    Hij: Luister eens naar wat je zei, dat klopt niet?
    Ik: Hoezo klopt dat niet? Ik zei toch gewoon: Hmmm, mooie meid van me? Ooh hee wacht, Oeps, dat klopt inderdaad niet:$ Mooie vent van me! *wordt half wakker* Oeps, sorry, volgens mij was ik aan het brabbelen, of niet? Wat zei ik?


    Bad decisions make good stories.