• Erger jij je ook zo aan het ontbreken van een toilet in de trein? Geen (hoge) nood! Je kan vanaf nu je behoefte doen in de o zo comfortabele plaszak!

    AMSTERDAM - Dit is 'm dan: de NS-plaszak. Hierin moeten treinreizigers met hoge nood hun behoefte doen, als het tenminste aan de Nederlandse Spoorwegen ligt.



    Een aantal nieuw aangeschafte treinen van de NS bevat geen toiletten. Mocht één van deze treinen toch stranden, dan kunnen passagiers plassen in de afbreekbare zakjes van fabrikant TravelJohn. Reizigers kunnen zich daarvoor terugtrekken in de lege cabine van de machinist, berichtte deze krant vanmorgen.
    De NS zou overigens niet willen reageren op vragen van de media, uit vrees dat de plaszak belachelijk wordt gemaakt.

    Om je alvast voor te bereiden:


    Bron: NOS.nl


    Hoera, voor deze geweldige uitvinding :W

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 12:58 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    WTF?! XD

    wtf?
    Dat water komt er niet meer uit ja :8


    I solemny swear i am up to no good

    Eh, apart :'D

    Het zal mij verder boeien, zelfs al zat er wél een wc in die nieuwe treinen zou ik er niet op gaan haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er is toch een wc op elke trein? :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik hou het wel op denk ik(zip)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Reassurance schreef:
    Eh, apart :'D

    Het zal mij verder boeien, zelfs al zat er wél een wc in die nieuwe treinen zou ik er niet op gaan haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Echt belachelijk. Ik zag het in de krant vanochtend. Alsof je er blij van word om in een zak te plassen.


    Winter is coming.

    Nepenthe schreef:
    Er is toch een wc op elke trein? :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ehh Gatver, ik hoorde het al op het nieuws vanochtend, ik bedoel, Hallo?!?! Je gaat toch niet in een zak plassenxD Dan hou ik het wel op howrxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik hoorde het ja :/ Maar het gaat toch om de sprinters? Ik heb daar in wel eens een wc gezien lol.
    Achja, ik ga het toch niet gebruiken :')


    As travars

    Nood breekt wet*O*


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    STUDIO schreef:
    Echt belachelijk. Ik zag het in de krant vanochtend. Alsof je er blij van word om in een zak te plassen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hoe erg?
    Ik reis dus altijd met een sprinter, dat is de enige trein die géén toilet heeft. Alle anderen treinen wel, en op Rotterdam C.S zijn ook toiletten. Ik snap dus niet waarvoor dit ding is ontworpen. Eigenlijk, hoewel ik er waarschijnlijk geen gebruik van zou maken, hadden de treinontwerpers gewoon toiletten in de sprinter moeten maken. Maar ja. Wat dít voor nut heeft..?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Als je dan moet kakken of je regels hebt... Of je doet het ernaast, je zal het maar voor hebben... O_o
    Ik zou me net een hond voelen, denk ik.
    Ik zou dat nooit doen. Blij dat ik Belg ben zeg. Nuja, ik gebruik toch amper treinen en als ik erop zit hoef ik nooit naar de toilet. Ik kan dat lang inhouden. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.