• Erger jij je ook zo aan het ontbreken van een toilet in de trein? Geen (hoge) nood! Je kan vanaf nu je behoefte doen in de o zo comfortabele plaszak!

    AMSTERDAM - Dit is 'm dan: de NS-plaszak. Hierin moeten treinreizigers met hoge nood hun behoefte doen, als het tenminste aan de Nederlandse Spoorwegen ligt.



    Een aantal nieuw aangeschafte treinen van de NS bevat geen toiletten. Mocht één van deze treinen toch stranden, dan kunnen passagiers plassen in de afbreekbare zakjes van fabrikant TravelJohn. Reizigers kunnen zich daarvoor terugtrekken in de lege cabine van de machinist, berichtte deze krant vanmorgen.
    De NS zou overigens niet willen reageren op vragen van de media, uit vrees dat de plaszak belachelijk wordt gemaakt.

    Om je alvast voor te bereiden:


    Bron: NOS.nl


    Hoera, voor deze geweldige uitvinding :W

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 12:58 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reassurance schreef:
    Eh, apart :'D

    Het zal mij verder boeien, zelfs al zat er wél een wc in die nieuwe treinen zou ik er niet op gaan haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik dacht dus precies hetzelfde als Moffeltje. Stel je voor je hebt je menstruatie en de trein strandt, zit je dan met een plaszak, harstikke handig voor als je moet plassen! Ik snap sowieso niet dat ze in sprinters geen wc hebben gemaakt

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:09 ]


    Physics is awesome

    Ik hoorde het vanochtend bij het RTL-Ontbijtnieuws xD hahaha.

    Ik vind het echt grote onzin, sowieso, kakken en piesen voor je weggaat! Dan hoef je ook niet in het openbaar vervoer (A)

    Ik vind het echt heel smerig xD haha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had meteen het idee dat de zak zou overstromen of zou scheuren ofzo. :'D
    Volgens mij kunnen ze nog beter een gat in de bodem van de trein maken haha.

    De uitvinding van de eeuw, hoera! (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Midna schreef:
    Ik hou het wel op denk ik(zip)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Pfff. Wie koopt er dan ook een trein zonder wc? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Omygooood. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh my...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En dat moet dus in het openbaar in zo'n trein?? o.O


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hahahahahaha *O*


    -

    Het gaat hier om de nieuwe sprinter. Daar zat ik bijna elke dag in (A) School en die hebben inderdaad geen WC. Maar als nog zal ik niet in een zak gaan pissen. Wordt zo smerig als de mallen man.


    Love sheds light one the darkest of times

    Reassurance schreef:
    Eh, apart :'D

    Het zal mij verder boeien, zelfs al zat er wél een wc in die nieuwe treinen zou ik er niet op gaan haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahaha ik word dus echt geen machinist. :Y)

    Nepenthe schreef:
    Er is toch een wc op elke trein? :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse