• Ja, op welk verhaal die je ZELF hebt geschreven ben je trots?
    Ik zelf op Other things do better - Louis Tomlinson en één van mij en een vriendin Follow the right direction - Zayn Malik & Louis Tomlinson

    dus, vertel (':

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ivar Oosterloo.

    Kiss and Tell, omdat ik daar nu al twee jaar aan schrijf (:


    Destroy what destroys you.

    op deze:Alone, hij bestaat uit 3 hoofdstukken. en op deze: Fade into darkness, en dan vooral de latere hoofdstukken.

    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world alleen die is al afgelopen
    maar op mijn lopende story The life of a Weasley ook wel


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    De vrouw van de draak. Alle 92 hoofdstukken staan nu door elkaar na de crash D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op geen een?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Altair schreef:
    Tot nu toe; geen.
    Ik vind mezelf nog lang niet goed genoeg om trots te zijn op een verhaal.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Altair schreef:
    Tot nu toe; geen.
    Ik vind mezelf nog lang niet goed genoeg om trots te zijn op een verhaal.

    Ik vind My sweet melody die ik zelf heb geschreven best goed. Vooral omdat ik zulke positieve reacties erop krijg ondanks dat ik dyslectie ben. En dan de stand alone van mijn beste vriendin you're not alone omdat ze zo mooi schrijft maar vooral omdat ze deze voor mij schreef.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:48 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    mijn enige verhaal dat ik tot nu toe heb geschreven

    you suck, i rock. end of story | DM | omdat ik nog nooit zoveel abo's op een story heb gehad.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:49 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Op een verhaal dat tot nu toe alleen nog maar op FF staat. Rescue Me, de eerste hoofdstukjes zijn crap, maar de hoofdstukjes nu vind ik best wel goed meevallen


    Ex astris, sciencia

    Geen, maar ik ben wel trots op mijn Engels gedichten, mijn Nederlandse gedichten ook wel en op sommige SA's.;3


    everything, in time

    ik ben best trots op de meeste van mijn verhalen en dat geef ik gewoon eerlijk toe. :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Eerlijk gezegd? Tot nu toe bijna allemaal. Aangezien ik er graag aan schrijf en er altijd een stukje van mezelf in zit.

    Balisto schreef:
    ik ben best trots op de meeste van mijn verhalen en dat geef ik gewoon eerlijk toe. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."