• Ja, op welk verhaal die je ZELF hebt geschreven ben je trots?
    Ik zelf op Other things do better - Louis Tomlinson en één van mij en een vriendin Follow the right direction - Zayn Malik & Louis Tomlinson

    dus, vertel (':

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ivar Oosterloo.

    Aren't you a sight for sore eyes
    En een verhaal wat nog niet online staat:Y)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:57 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ook al zeg ik soms van niet, ik ben best trots op mijn verhaal Anthem of the Angels. Is dan ook waarschijnlijk het enige verhaal waar ik echt trots op ben.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Battle of the Serpents|HP|
    You make me feel like 1000 butterflies in the sky (HP)
    En mijn DM story, maar vooral op 1000 butterflies ^^


    =

    Op mijn aller nieuwste inactieve verhaal


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen. Omdat ik vind van mezelf dat ik niet goed kan schrijven en omdat ik nooit een verhaal kan afmaken..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben zo trots op Scarecrow, omdat ik er echt alles over heb uitgewerkt en over elk detail heb nagedacht. Ik vind het zo leuk om er van alle onverwachte wendingen in te stoppen.

    En Marked and Bitten, omdat die echt heel leuk is om te schrijven (schrijf ik samen met iemand, wat massa's motiverend is).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn story ''Films, games en series raden''

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 19:31 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Het langste verhaal dat ik vroeger heb geschreven: Een Glitterclub-fanfiction. Haha!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mijn vierde stand alone: The mirror doesn't lie
    (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben wel trots op


    en op



    (ofterwijl My Way To The Top en Love Game)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 13:31 ]

    Ik heb niet echt verhalen, maar wel twee stand-alones. En op beiden ben ik best trots (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het is niet zo heel lang, nog maar vier hoofdstukken. Maar toch vind ik het wel goed.



    Een bloedstollend verhaal over Mette. Een simpel, doodnormaal meisje die opeens niet meer zo gewoon is.
    Ik drink een laatste slok van mijn water en tik Willemijn aan. Ze draait zich sierlijk om en ademt in mijn gezicht. Ze grinnikt wat en begrijpt mijn hint. Ze slaat even met haar platte slanke hand op de donkerbruine vochtige bar. 'Rik, ik ga naar huis, heb genoeg van je,' lacht ze. Rik geeft haar een zoen op haar wang en fluistert iets in haar oor wat ik niet kan verstaan. Willemijn pakt mijn klamme hand. Iemand blaast de sigarettenrook in mijn ogen. Het prikt en mijn rechteroog laat een traantje ontsnappen. Ik kuch eenmaal en stap dan verder het café uit. De drukkende lucht verlaat me als ik een voet over de drempel zet. Willemijn slaat een arm om me heen en drukt mijn hoofd tegen de hare aan. 'Dat was gezellig, he, meisje van me,' zegt ze lallend in mijn oor. Ik frons mijn wenkbrauwen een seconde en zeg vervolgens dat ik het ook leuk met haar heb gehad. Ze kriebelt zachtjes met haar lange dunne vingers over mijn buik.


    EGYPTIAN GOD

    Nightcrawler schreef:
    Tot nu toe; geen.
    Ik vind mezelf nog lang niet goed genoeg om trots te zijn op een verhaal.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I don't write sories :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nightcrawler schreef:
    Tot nu toe; geen.
    Ik vind mezelf nog lang niet goed genoeg om trots te zijn op een verhaal.

    Maar eigenlijk vind ik dit ook wel een goede quote.


    EGYPTIAN GOD