• Elk jaar heb je jezelf voorgenomen om NIET op de schoolsite te komen. Je ontwijkt alle leraren met een camera en gaat á la Paris Hilton met je hand voor je kop op de foto. Maar helaas, soms sta je toch met je achterlijke kop op de foto.

    Iedereen herkent dit toch? Ik dus ook. Ik sta op de site met een foto, maar thank H&M voor het maken van een vest met een capouchon. Ik sta dus onherkenbaar op de foto.

    ik wel heel vaak x_x
    net op zo'n kut moment heah --'


    when words fail, music speaks.

    ja idd das soo irri
    al myn vrienden make altijd foto's vn me alsk in de klas ben of alsk hyper ben [/swaar sgamend]


    We can only learn to love by loving.

    ik wel heel vaak x_x
    net op zo'n kut moment heah --'
    Bij mij fotograferen ze altijd mijn rug. Of mijn vriendinnen staan voor mij x|

    Inderdaad zo irritant. Ik ontloop dus ook alle schoolfeesten (niet alleen omdat ik dan niet op de foto kom te staan, het is gewoon zo saai). Maar ja, dan heb je ook nog van die activiteiten. Bijvoorbeeld abseilen. Sta je lekker 'charmant' in zo'n broekje waar die touw aanvast zit.

    (...)Bij mij fotograferen ze altijd mijn rug. Of mijn vriendinnen staan voor mij x|

    niet eerlijk! ik kijk dan steets net in de camera x_x


    when words fail, music speaks.

    wij ebben int begin van tjaar een blad gekregen en zo vragen ze of ze foto's van mij op de site mogen zetten of in een boekie mogen zetten

    Op son sgoolfeest was ik ook egt heeewl dom gefotografeerd,, duss ik helemaal kwaad =.=
    Ik sag er gwn egt neit uit ¬_¬ Ik sie er nooit leuk uit op foto's ,maar die was egt TE erg,, EN nu komt het leukste gedeelt ;
    Sowat iedereen vn mijn sgool kijkt naar die fotos!!


    Crack a bottle

    Dat heb ik dus ook +_+
    Ik zie er op foto's nooit uit =,=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wij ebben int begin van tjaar een blad gekregen en zo vragen ze of ze foto's van mij op de site mogen zetten of in een boekie mogen zetten
    bij mij kom je op de site of je wilt of niet. Zo is mijn school gewoon.

    =O ik ga een paar opzoeken ^^


    when words fail, music speaks.

    OMG! er staan 2 op die in onze klas zijn gemaakt x_x die staan op de HOOFDPAGINA! gelukkig wou ik op 1tje niet op de foto dus zie je mij net nie maar me etui wel enzoo ^^ maar op die andere dus wel O.o


    when words fail, music speaks.

    0.o ik zou protesteren :Y)

    x'D najah 2 andere uit me klas staan er veel erger op als mij ^^


    when words fail, music speaks.