• Lieve iedereen!
    Deel twee alweer, wat superlief en superleuk dat jullie allemaal zo open zijn geweest! Ik heb deel 1 vorig jaar december gemaakt en na nog geen jaar helemaal vol! Hartstikke bedankt!


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Nu jij...

    Je wilde te graag het nieuwe topic aanmaken, dat het te vroeg is (cat)


    Let it come and let it be

    Dat is mijn enthousiasme. :')

    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoe misplaatst ik me voel. Hoe anders en vreemd, alsof ik hier niet thuis hoor. Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat het enige wat ik wil gewoon ergens horen is.


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik soms jaloers ben op alle 'aandacht' die mijn broertje krijgt.
    Like wth, wat is er met me aan de hand?! Mijn broertje heeft een hele reeks (leer)stoornissen en andere dingen, moet naar het speciaal onderwijs, is 'geschorst' van zijn oude school en er wordt zoveel aandacht en tijd in hem gestoken om hem maar weer 'op de rails' te krijgen. Hij verveelt zich dood thuis, heeft geen ene reet te doen kan nog steeds bijna niet naar school, hij is bijna 10 jaar oud en werkt nog steeds op het niveau van iemand uit groep 3.
    En dan ben ik jaloers omdat hij zoveel aandacht krijgt? Hoe diep kan iemand zinken?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 22:31 ]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik heel onzeker ben over mezelf, sommige opmerkingen me heel erg pijn doen en ik uiteindelijk soms slechte beslissingen maak.

    En als je me echt zou kennen zou je weten dat ik vroeger toen ik 6 maanden oud was kanker heb gehad, daarom een operatie van 7 uur lang heb gehad waardoor ik nu een groot litteken verberg onder mijn kleding.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 22:42 ]


    <3

    Anoniem:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik altijd zo perfect en normaal mogelijk wil zijn. Ik wil niet opvallen en daarom doe of zeg ik vaak dingen die ik niet meen of die niet waar zijn. Alleen om perfect te zijn...

    xBlackSwan schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoe misplaatst ik me voel. Hoe anders en vreemd, alsof ik hier niet thuis hoor. Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat het enige wat ik wil gewoon ergens horen is.


    Klinkt héel bekend -zucht-
    Gelukkig heb ik nu een vast groepje op school waar ik veel mee omga, dat helpt echt. ^^ Maar vorig jaar was hell...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Als je me echt zou kennen dan zou ik hier niks nieuws neerzetten dus ik zeg lekker niks :W


    -

    Anoniem:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoeveel pijn je me deed bij elke keer, hoe schuldig ik me zou voelen elke keer als je sorry zegt, dat ik de schuld op me wil nemen om jou beter te laten voelen, mezelf met de rest te laten zitten. Dat ik tegen de stemmen vecht, tegen wat ze van me vragen, de lichamelijke martelingen, de psychische martelingen. Je zou weten dat ik dit alleen deed voor de twee belangrijkste personen in mijn leven...

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat het een enorme chaos is in mijn hoofd, dat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaat en er regelmatig gewoon paniekaanvallen van krijg en dan helemaal gek wordt omdat het teveel is :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat het een enorme chaos is in mijn hoofd, dat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaat en er regelmatig gewoon paniekaanvallen van krijg en dan helemaal gek wordt omdat het teveel is :x

    Herkenbaar...

    Minsa schreef:
    (...)
    Herkenbaar...
    Ook voor mij érg herkenbaar.

    Anoniem:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik soms nog bang ben voor de aanrakingen van mijn vriendje vanwege iets wat in het verleden is gebeurd. Als je me echt zou kennen, zou je me geen preutse stuud meer vinden en begrijpen waarom ik het vervelend vind als mensen me aanraken of te dicht bij me komen. Als je me écht zou kennen, zou je me niet geloven.

    Juneau schreef:
    Anoniem:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik altijd zo perfect en normaal mogelijk wil zijn. Ik wil niet opvallen en daarom doe of zeg ik vaak dingen die ik niet meen of die niet waar zijn. Alleen om perfect te zijn...


    Respect voor hem/haar, echt. Lijkt me enorm moeilijk, maar als hij of zij dit leest: er zijn meer mensen zoals jij, en juist jouw "eigenheid" maakt je uniek. You are beautiful, no matter what they say. Words can't bring you down <3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik het verleden zo graag wil loslaten, maar het niet kan! Als je me echt zou kennen wist je dat die ene lach die ik elke dag op mijn gezicht heb schijn is, en ik gewoon heel goed kan doen alsof. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik alles heb, maar zoveel mis...


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille