• Lieve iedereen!
    Deel twee alweer, wat superlief en superleuk dat jullie allemaal zo open zijn geweest! Ik heb deel 1 vorig jaar december gemaakt en na nog geen jaar helemaal vol! Hartstikke bedankt!


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Nu jij...

    Anoniem:

    Als je me echt kende zou je weten dat ik een jaar lang elke dag een masker heb gedragen, mijn gevoelens gefaked heb en er een oorlog in mezelf gewoed heeft. Als je me echt kent dan weet je dat ik elke dag op de weegschaal sta, bang voor het cijfer. Als je me echt kende zou je weten dat een van mijn beste vriendinnen en ik een verschrikkelijk geheim delen. Dan zou je weten dat mijn enige vriendin op mijn school mijn thinspo is. Ik verschrikkelijk onzeker ben en mezelf met iedereen vergelijk.

    Als je me echt kende zou je weten dat ik hartstikke bang ben om mijn beste vriendin te verliezen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat zij de enige reden is dat ik probeer beter te worden en dat ik zonder haar niets ben. Maar als je me echt zou kennen, dan zou je ook weten dat ik mezelf haat voor het feit dat ik mezelf zo afhankelijk heb laten worden van haar, zeker omdat ik bijna zeker weet dat zij mij niet zo nodig heeft.


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Als je me echt zou kennen, zou je begrijpen dat ik het allemaal niet zo makkelijk heb en keihard mijn best doe. Ook al ziet niemand dat..


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn glimlach negen van de tien keer speel, dat het negen van de tien keer nep is. Als je me echt zou kennen, zou je zó door mijn masker heen breken en schrikken voor de persoon die zich daarachter verbergt. Als je me echt zou kennen, zou je wensen dat je me niet kende, door de dingen die ik mee heb gemaakt. Als je in mijn hoofd zou kunnen kijken zou je waarschijnlijk gek worden en als je voor één dag met mij zou ruilen, zou je zelfmoord willen plegen.
    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoezeer iemand lief kan hebben. Als je me echt zou kennen zou je inzien dat ik geen kwaad in me heb jegens vreemden en dat ik het beste met iedereen voorheb, al hebben zij dat meestal niet met mij. Als je me écht goed zou kennen, zou je weten dat ik mensen niet beoordeel op hun uiterlijk maar op hun innerlijk en je zou weten dat ik al heel veel "lelijke" mensen heb gezien.
    Als je me echt zou kennen, zou ik een diepe buiging voor je maken. Het is namelijk moeilijk om in mijn hoofd binnen te dringen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel onzeker ben. Ik kijk te vaak in de spiegel met het idee dat ik lelijk ben en wil lijken op alle modellen en actrices.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik kapot ga vanbinnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    If you really knew me: You would know that iedereen in m'n familie kanker heeft/gehad heeft en dat ik al 5 keer gecontroleerd ben en ik 95% kans heb dat ik het ook krijg. En dat bijna m'n hele family er aan dood is gegaan.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Als je me echt zou kennen en me naderhand nog steeds zou accepteren om wie ik ben, dan zul je een heel goede vriend voor me zijn :].
    & Yes, I know someone like that.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat het steeds slechter met me gaat. Dan zou je weten dat ik mezelf steeds vaker in slaap huil. Dat ik al onzeker ben, maar dat mijn familie mij alleen maar meer de grond in stampt.
    If you really knew me, you would know how close I am to giving up.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    Als je me egt zou kennen, zou je weten dat ik zonet 5 bladzijden vol heb geschreven die mensen over me zou den moten weten, dat ik bang ben om ze hier neer te zetten en het niet doe. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een heel vrolijk meisje ben.
    Als je me echt zou kennen, zou ik geen 5 positieve dingen over mezelf zou kunnen zeggen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik tranen in mijn ogen heb om al jullie reacties. Gewoon omdat ze zo waar zijn. Omdat ze zo kloppen. Omdat ik hetzelfde voel. Omdat mijn vader mijn hele familie kapot maakt na zijn kanker. Omdat mijn moeder niet wil scheiden vanwege ons, omdat ik tegen mijn metor zeg dat alles goed met me gaat, dat ik me hartstikke vrolijk voor doe op school, dat ik blij ben met mijn lange lesrooster, dat ik niet terug naar huis wilgaan. Als je me echt zou kennen.........

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik denk trouwens ook dat, als je me echt zou kennen, je zou weten hoe bang ik ben om degene van wie ik het allermeeste houd in de hele wereld te verliezen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik de pest heb aan gepest en dat ik nog erger de pest heb aan mensen die mijn broer behandelen als een klein kind, alleen omdat hij in een rolstoel zit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nogal perfectionistisch ben, en mezelf altijd te hogen eisen stel. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me hier nog niet zo lang bewust van ben, en zou je weten dat mijn hoofd daardoor soms echt op tilt kan slaan.


    Inspiration can hit you any time

    Als je me echt zou kennen, zou je me een totaal vreemde vinden dan hoe ik nu ben. En als je me echt zou kennen zou je weten dat ik helemaal niet ben zoals ik nu ben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt