• Lieve iedereen!
    Deel twee alweer, wat superlief en superleuk dat jullie allemaal zo open zijn geweest! Ik heb deel 1 vorig jaar december gemaakt en na nog geen jaar helemaal vol! Hartstikke bedankt!


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Nu jij...

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik een ongelukkig, jaloers meisje ben. En dat ik mezelf gek maak met gedachten over de zin van het leven, en dat ik het liefst bepaalde mensen hun hoofd van hun romp af zou rammen. Maar dat ik me altijd maar in moet houden.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat je me niet kent, ook al denk je van wel. Je zou weten dat niemand me echt kent. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik heel verlegen bent en dat ik altijd een masker draagt. Als je me echt kent zou je weten dat ik dat altijd al heb gedaan omdat ik het altijd moest doen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat niemand echt om me geeft of echt de moeite neemt om me te leren kennen en zou je weten hoe erg ik dat vond.
    Als je ook maar een beetje de moeite deed om me te kennen, zou je weten dat ik dit niet langer wil of vol kan houden en dat ik gek word.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je me echt zou kennen zou je mijn leugens zo doorprikken en om de waarheid vragen.


    Your make-up is terrible

    Als je me echt kent, dan zou je weten hoeveel pijn ik soms heb (lichamelijk) en dat ik hierdoor zo vaak instort. Dan zou je weten dat ik me niet aanstel, dat mijn hele leven beïnvloedt is. Dan zou je weten dat ik zo vaak instort, maar het nooit voor elkaar krijg om te huilen, hoe graag ik dat ook wil.


    To live would be an awfully big adventure

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me enorme zorgen maak om de persoon die voor mij het belangrijkst is. Dan zou je weten dat ik huil, omdat ik geen andere mogelijkheid heb om te vertellen hoe gelukkig ik ben en omdat ik bang ben al dat geluk weer kwijt te raken. Hoewel ik weet dat dat niet zal gebeuren. Ik huil, omdat ik soms zo'n grote hekel aan mezelf heb door de dingen die ik fout doe. En ik haat me nog steeds voor de grootste fout die ik ooit heb gemaakt. Maakt niet uit dat je me vergeven hebt, het gevoel blijft. Ik weet dat het voorbij is, dat het niet meer erg is, dat het klaar is. Maar het gevoel is er nog steeds.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 9:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat alle frustraties en boosheid zich opgehoopt heeft en dat ik daardoor soms woedeaanvallen heb.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten waarom ik een beschermende muur om me heen heb gebouwd. En waarom ik daar iedere dag tegen vecht.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me elke dag kotsmisselijk voel maar dat tegen niemand zeg, omdat ik me al zo zwak voel en anders nog zwakker ben door het te vertellen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als je me echt zou kennen, weet je dat ik ook mensen die nooit gemeen tegen me zijn geweest niet vertrouw, dat ik vaak het gevoel heb dat mensen over me praten, negatief.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet met mensen om kan gaan, dat ik doodsbang ben om de twee mensen waar ik om geef te verliezen, en dat ik huil om de kleinste dingen omdat ik overemotioneel ben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik faalangst heb voor gym.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niet dat meisje ben hoe anderen mij neerzetten. Lang niet altijd vrolijk en opgewekt, eerder verdrietig en leeg vanbinnen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik spijt ervan heb dat ik bepaalde mensen heb vertrouwd en dat ik hoe ik ook probeer om mezelf weer op te bouwen mijn eigen muur stukje voor stukje afbreek totdat ik geen huis meer om me heen heb staan. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben voor de mensen die ik vroeger mijn vrienden noemde en je zou weten dat ik niet kan haten, hoogstens "zeer zwaar niet aardig vinden", maar haten kan ik niet. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf in slaap heb gehuild voor de dingen die iemand uit mijn naam aan mensen heeft verteld die nu waarschijnlijk nog boos op me zijn en je zou weten dat zijn zus vroeger mijn beste vriendin was. Je zou weten dat ik van mezelf walg om hoe ik ben en je zou ook weten dat ik mezelf tot het uiterste probeer te drijven om er toch nog iets van te maken. Je zou weten dat ik in de pauze half sterf als mensen vragen of ik soms geen vrienden heb en dat ik dan in mijn uppie bij de biologielokalen ga zitten om daar nog extra huiswerk te maken. Je zou zelfs weten over het litteken op mijn linkerarm, en een enkeling die me heen goed kent heeft het gezien. Als je me echt zou kennen, zou je me toch niet geloven omdat je een persoon bent die gelooft dat je schuldig bent totdat je onschuld bewezen is. Je zou weten dat ik het liefste mijn laptop uit het raam zou willen smijten en dan zou je ook meteen weten wat voor leugens er over mij verteld zijn en welke waarheden diegene over mij achter heeft gelaten. Ik denk dat als je me echt zou kennen, je me nog niet zou geloven. Ik ben mijn eigen beste vriendin en ik wil het liefste wegrennen van de werkelijkheid en mezelf verdrinken in boeken. "Er is niks gebeurd."

    If you really knew me, you'd know only 1% of what I've been through.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je me echt zou kennen,

    zou je weten dat de dingen die jij doet me irriteren.
    Dat ik teveel filosofeer en nadenk.
    Dat ik diep van binnen heel gevoelig ben.
    Dat ik stiekem toch wel een beetje onzeker ben.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 15:24 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik over alles blijf nadenken. Alles wat ik gezegd en gedaan heb, blijft in mijn hoofd spoken en ik blijf hier over nadenken. Ook zou je weten dat ik ontzettend onzeker ben, hoe erg ik blijf twijfelen over mezelf, dat ik me niet goed genoeg voel en af en toe het liefst zou verdwijnen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 14:42 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik misschien altijd een gezellig persoon lijk, maar van binnen soms nog steeds pijn voel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor