• Lieve iedereen!
    Deel twee alweer, wat superlief en superleuk dat jullie allemaal zo open zijn geweest! Ik heb deel 1 vorig jaar december gemaakt en na nog geen jaar helemaal vol! Hartstikke bedankt!


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Nu jij...

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik sinds een klein ongelukje in de auto een paar maanden geleden ik best wel bang ben in de auto, bij elk kruispunt en elke keer dat de bestuurder net iets te hard rijd ben ik bang dat het fout gaat. Elke keer denk ik dan 'kijk uit, kijk uit!" en gebeurt er niets en het volgende stuk is weer precies hetzelfde.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    If you really knew me, dan zou je weten dat ik mezelf een ongelooflijk verwend nest vind, omdat ik geen verplichtingen heb, al mijn vrienden en familie nog leven, niets vreselijks heb moeten doormaken en ik toch niet ben wie ik wil zijn omdat ik mijn mond gewoon simpelweg niet open durf te doen.


    Cookies!

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat dingen gedaan heb die niet elke veertienjarige gedaan heeft. Maar, niemand weet het, want niemand kent me écht..

    Als me je echt zou kennen dan weet je hoe koppig ik ben. Hoe stom ik kan reageer. Hoe erg ik mezelf haat voor hoe ik dan doe. Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik mezelf ook kut ga voelen als ik iets verkeerd doe. Als je mij was, dan zou je jezelf ook het liefst willen slaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.