• Lieve iedereen!
    Deel twee alweer, wat superlief en superleuk dat jullie allemaal zo open zijn geweest! Ik heb deel 1 vorig jaar december gemaakt en na nog geen jaar helemaal vol! Hartstikke bedankt!


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Nu jij...

    Als je me echt zou kennen,zou je weten dat ik net een heel verhaal had geschreven over mijn ellende en mijn gevoelens,maar dat ik het heb gewist. Ik ben het zat om te twijfelen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik zo onzeker ben als de pest, dat ik stiekem verlang naar een vriendje. Naar iemand die echt van me houdt en me in zijn armen neemt als ik het moeilijk heb. Iemand die altijd voor mij klaar staat.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik zo onzeker ben als de pest, dat ik stiekem verlang naar een vriendje. Naar iemand die echt van me houdt en me in zijn armen neemt als ik het moeilijk heb. Iemand die altijd voor mij klaar staat.


    Dit is zoo herkenbaar.


    Inspiration can hit you any time

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat achter dat "ego" en die grote mond een enorm onzeker meisje met een klein harje zit, dat het beu is om gekwetst te worden en zich daarom zo hard opstelt. Je zou weten hoevaak mensen me al kwetsende woorden hebben toegeroepen in het verleden, waar ik mezelf mee blijf martelen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat het voelt alsof ik constant voor alles alleen sta. Dat -dat me ongelooflijk veel pijn doet, ik mis het hebben van een beste vriendin, waar ik mee kan lachen. Ik voel me gewoon zo erg alleen. Als je me echt zou kennen zou je me blijven steunen, zodat ik me niet zo alleen hoef te voelen..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik steeds vaker het gevoel heb dat ik alles en iedereen kwijt raak.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik er een lange tijd een eind aan wou maken en dat soms ook nog wil doen. En je zou weten dat ik lieftst zo normaal mogelijk wil zijn, en me dus schaam als er dingen gebeuren door de dingen die io heb.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Assassin schreef:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dan zou je weten hoe ik me nu voel. Maar je lijkt me niet te kennen, na al die tijd. Je lijkt me niet te snappen, na al die tijd. Je lijkt het niet te weten, na al die tijd...


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat er achter al die vrolijkheid en dictatorschap ook nog altijd een meisje zit die heel graag wederzijdse liefde wil leren kennen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:46 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik al die dingen niet nodig heb. Ik hoef niet aardig of leuk gevonden te worden door mensen die me niks aangaan. Ik hoef me niks aan te trekken van alle dingen achter mijn rug om en alle vooroordelen die mensen denken. Als ik maar weet dat er één iemand is die me lief vind en me in zijn armen neemt als ik dat nodig heb, als ik graag wat support nodig heb, of gewoon als ik zin heb om in iemands armen te liggen. De rest van de hele wereld kan me de pot op, als ik maar weet wie ik zelf ben. En dan zou je weten dat dat moment nu gekomen is, nu verlang ik naar de twee sterke armen om me heen waar ik in kan gaan liggen en even alle problemen van mijn familie en mijn klas kan vergeten.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 18:25 ]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik die ene jongen ontzettend leuk vindt en elke dag moeite doe om zijn aandacht te trekken. Al weet ik dat niemand het van mij verwacht. ;3; /het meest zinnige dat ik eruit kon krijgen. x'D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik nog steeds iedere dag met een onwijs zenuwachtig gevoel naar school ga..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Humble schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf eeuwig gek maak met mijn gedachten, dat ik veel te veel voor anderen denk, van hoe zij over mij denken. Dat ik dingen niet doe, omdat ik bang ben voor schut te staan. Kortom, dat ik enorm onzeker ben. Maar als je me écht zou kennen, zou je weten dat ik er alles aandoe om dit te verbergen en te verbeteren. Helaas lukt dit niet altijd evengoed en ook dat is een punt: als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heus niet zomaar opgeef.

    Precies hetzelfde eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay