• Lieve iedereen!
    Deel twee alweer, wat superlief en superleuk dat jullie allemaal zo open zijn geweest! Ik heb deel 1 vorig jaar december gemaakt en na nog geen jaar helemaal vol! Hartstikke bedankt!


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds ontzettend veel faalangst heb en dat ik hierdoor dingen achterwege laat. Ik zou zo graag sommige dingen willen doen, maar mijn faalangst houdt het tegen.

    Nu jij...

    Still the same
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik moeite heb met mensen te vertrouwen, dat ik elke avond mezelf in slaap huil en elk moment in huilen uit kan barsten.
    Ik vaak de neiging heb gehad om zelfmoord te plegen door dingen die me vader heeft gedaan en door hem nooit de kans heb gehad om echt kind te zijn.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 22:53 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Als je me echt zou kennen, wist je dat ik heel veel geheimen bij me draag van andere personen. Maar niemand eigenlijk mijn geheimen kent...
    Als je me echt zou kennen, wist je dat ik me graag voordoe hoe ik wil dat mensen me zien, maar ik eigenlijk een totaal ander meisje ben, dat onzeker en verlegen is. Ik haat dat meisje alleen zo hard, dat ik haar diep wegstop en ik altijd vrolijk, positief, druk en spontaan ben.
    Als je me echt zou kennen, wist je dat ik eigenlijk heel vaak heel slecht denk over mensen.
    Als je me echt zou kennen, wist je dat ik pas met een 10 genoeg neem. Als ik lager dan een acht haal ben ik altijd teleurgesteld in mezelf...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    als je me echt zou kennen wist je dat ik onzeker ben en mezelf niet durf t zijn. Ik doe alsof het gepest me niks scheeld maar in werkelijk heid ik ga kapot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf eeuwig gek maak met mijn gedachten, dat ik veel te veel voor anderen denk, van hoe zij over mij denken. Dat ik dingen niet doe, omdat ik bang ben voor schut te staan. Kortom, dat ik enorm onzeker ben. Maar als je me écht zou kennen, zou je weten dat ik er alles aandoe om dit te verbergen en te verbeteren. Helaas lukt dit niet altijd evengoed en ook dat is een punt: als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heus niet zomaar opgeef.


    everything, in time

    Dankje voor het posten. =3


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik praktisch altijd fake. I try to please everyone, maar het eindigt meestal in een gigantische ruzie. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf bijna elke avond half in slaap huil omdat ik me niet goed genoeg voel.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik best wel egoistisch ben. En dat ik graag wil opvallen maar dat niet durf.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoe onzeker ik ben over mezelf, hoe erg ik me niet thuis voel op mijn nieuwe opleiding, in mijn klas. En je zou ook weten dat ik me bijna iedere nacht in slaap huil, omdat het slecht gaat.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je denkt dat je me echt kent, ken je nog maar de helft van wie ik ben en van wat ik mee heb gemaakt. Als je me écht kent, neem ik mijn petje voor je af. Als je me echt kent en me niet alleen laat vanwege de heftige emoties die het met zich meebrengt om mij te kennen, vind ik je uiterst moedig maar ben je ook de eerste die dat heeft gedaan. Als je me kent en me neemt voor wie ik ben, zal ik je pijn doen.
    De mensen die mij kenden hebben me verscheurd dus ben ik vrij gesloten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik vreselijk onzeker ben en kan inzitten over alles wat ik (mogelijk) fout gedaan zou kunnen hebben. Ik heb geaccepteerd dat ik niet perfect ben, maar sommige dingen kunnen alsnog pijn doen. Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik redelijk gesloten ben over mijn problemen (behalve tegen de mensen die ik absoluut vertrouw, waar weinig van zijn) en zelfs nooit alles wat mezelf dwars zit aan iemand vertel, omdat ik niemand ongerust wil maken of een negatieve stemming wil veroorzaken.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel onzeker ben en dat de meeste dingen die ik zeg niet meen maar het zeg om 'er bij te horen'.
    Dat elk klein ding kwetst en dat ik elke avond huil omdat ik denk dat er niemand voor mij is en omdat alle dingen die ik naar mijn hoofd gesmeten krijg niet kan vergeten...
    Ik heb respect voor iedereen die het wel volhoud


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Anoniem:
    Als je mij echt zou kennen dan zou je weten wat er achter mijn lach verbergt. Dan zou je weten dat ik perfect wil zijn voor de persoon waarvan ik hou. Dat ik altijd bevestiging nodig heb van diegene waarvan ik hou. Dat ik mijzelf haat voor dingen die ik (verkeerd) gedaan heb en mezelf veracht voor de fouten die ik maak. Als je me echt zou kennen zou je me raar vinden.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik schrijf en mezelf verlies in mijn fantasie om weg te geraken van de werkelijkheid. Dat ik dat doe om overdag te kunnen blijven glimlachen en vrolijk te zijn. Dat ik dat doe om niet in te stortten en vol te houden.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:45 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bij mij precies hetzelfde Pemberley, erg herkenbaar. (:

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik dit helemaal niet wil. Maar dat ik dit doe zodat ik niemand kan kwetsen.