• Ik verveel me echt heel erg en ik had net een succesvolle droomanalyse uitgevoerd, toen bedacht ik; laat ik het gewoon voor iedereen doen. Dus iedereen die wilt weten wat zijn of haar droom betekent, dump hem hier of in een pb en ik zal mijn best doen om de betekenis eruit te vissen. Graag alleen serieuze dingen.
    -stiekem klinkt het best dom-


    Your make-up is terrible

    Applejack schreef:
    Ik was een huurmoordenaar en moest een hele hoge en belangrijke zakenman vermoorden, terwijl hij in vergadering was. Uiteindelijk was er een heel gevecht, want de mensen waar hij een 'vergadering' mee had, waren allemaal maffiabazen ofzo, zwaar bewapend. Uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar die gast te vermoorden, sprong ik door het raak heen, kreeg drie kogels in mijn rug en ging naar huis strompelen, met een jas over me heen, zodat niemand zag dat ik neergeschoten was. En toen kwam ik één van mijn leraren tegen, die met me mee naar huis wilde, want hij wilde met mijn ouders praten. Dus ik doen alsof alles normaal is, gingen we naar mijn huis, ging ik meteen door naar de badkamer om die kogels te verwijderen en mezelf op te lappen. Dat duurde alleen heel lang, dus ging die leraar roepen, of het wel goed ging en waar ik bleef.

    En toen werd ik wakker. True story. Probeer daar maar eens een betekenis uit te halen, die ergens op slaat x'D

    Ik heb ook eens gedroomd dat ik huurmoordenaar was!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Applejack schreef:
    (...)

    Dat laatste zou nog best wel eens kunnen kloppen, gezien ik vooral op het gebied van mijn gevoelens -en dan voornamelijk pijn en verdriet- me heel erg af sluit van mensen en het verborgen probeer te houden.


    Neem eens iemand in vertrouwen over alles, vaak lucht het heel erg op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het eerste gedeelte is vooral chaos, chaos in je leven, je wilt iets bereiken of vinden (misschien een talent of passie?) maar het lukt je niet. Misschien sta je onder druk van anderen, ze kijken naar je en verwachten iets.
    Je geeft vast heel veel om je zusje, ze betekent heel veel voor je denk ik, daarom ben je bang dat haar iets overkomt, dat je wel kan helpen maar het niet lukt. Net niet, je kan er net niet bij, machteloos.


    Hmm.. Dankje^^
    Ik begrijp er al iets meer van, ik denk dat ik wel snap waar het over gaat ;3


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Countenance schreef:
    Stiekem ben ik héel benieuwd naar jouw manier van werken, maar ik doe het toch maar niet. Dromen zijn voor mij héel persoonlijk en als ik zew toch vertel, vertel ik enkel de helft :3

    ... of vervorm je een deel? Heb ik ook altijd :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Seam schreef:
    Je bent de mijne vergeten Ö


    Sorry, ik heb hem nog gedaan. :'D


    Your make-up is terrible

    Als ik vannacht droom plaats ik hem hier meteen!
    Jij bent goed!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry, ik heb hem nog gedaan. :'D


    Dankjewel _O_


    To love is to destroy.

    Negligible schreef:
    Als ik vannacht droom plaats ik hem hier meteen!
    Jij bent goed!


    Dankjewel. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik heb zo'n vreemde dromen dat ik ze hier niet eens durf neer te zetten. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn papa zette me ergens af en nog geen 5 seconden later stopte een auto , mijn papa was ondertussen al door gereden.In die auto zat een meneer van 28 of zoiets lang smal en kort zwart haar met een korte zwarte baard en een donkere zonnebril.Hij vroeg of ik in zijn auto wou stappen omdat het een beetje aan het regenen was en er was ook wind.Het eerste wat in me opkwam was "Kinderlokker" en dan begon in te snelwandelen.Hij stapte uit en had een mes vast.Ik begon te lopen en hij ook naar mij toe.Dan stopte er een auto achter zijn auto met een oud koppeltje in.Daar ging hij voorstaan en ook bedreigen met een mes.Dan probeerde ik weg te lopen maar de wind was zo sterk dat ik bijna niet vooruit ging.Dan zag hij dat dus hij liep achter me aan.Opeens stond ik binnen bij mijn oma en opa waar mijn papa ook was.
    En dan was het gedaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    iPotter schreef:
    Ik heb zo'n vreemde dromen dat ik ze hier niet eens durf neer te zetten. 8D



    Je mag het altijd pben, dan reageer ik via pb terug.


    Your make-up is terrible

    Pumba schreef:
    Mijn papa zette me ergens af en nog geen 5 seconden later stopte een auto , mijn papa was ondertussen al door gereden.In die auto zat een meneer van 28 of zoiets lang smal en kort zwart haar met een korte zwarte baard en een donkere zonnebril.Hij vroeg of ik in zijn auto wou stappen omdat het een beetje aan het regenen was en er was ook wind.Het eerste wat in me opkwam was "Kinderlokker" en dan begon in te snelwandelen.Hij stapte uit en had een mes vast.Ik begon te lopen en hij ook naar mij toe.Dan stopte er een auto achter zijn auto met een oud koppeltje in.Daar ging hij voorstaan en ook bedreigen met een mes.Dan probeerde ik weg te lopen maar de wind was zo sterk dat ik bijna niet vooruit ging.Dan zag hij dat dus hij liep achter me aan.Opeens stond ik binnen bij mijn oma en opa waar mijn papa ook was.
    En dan was het gedaan.


    Dat is echt raar, maar dromen zijn vaak raar.
    Je ouders hebben je goed opgevoed, zelfs in je dromen kan je nadenken over vreemde mensen waarbij je niet zomaar in moet stappen. Het lijkt alsof je een beetje bang bent om alleen ergens op te wachten, op iemand. Je vlucht maar kan niet goed wegkomen. Is er iets in het dagelijks leven dat je wilt ontlopen maar niet kunt? Het einde betekent denk ik dat alles goed komt, of dat je op een goede uitkomst hoopt.


    Your make-up is terrible

    Ik droom heel vaak dat er iets vreselijks met mij of andere mensen gebeurt. Ze gaan dood, aangereden, vermoord pof sterven op een gruwelijke wijze. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar het is best eng. De mensen waarover ik droom ken ik helemaal niet. En soms droom ik dus dat er iets erg met mijzelf gebeurt. Bij elk ongeluk bekijk ik de droom in het derde persoon. Als een soort 'touwschouwer' terwijl ik mezelf dan ook zie staan. In de droom (weet niet of dat belangrijk is) heb ik altijd een groene jurk aan. Echt heel vaag want ik haat de kleur groen.

    echt heel vaag..


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Ergens weet ik al de betekenis hierachter, maar ik zou graag willen weten wat jij ervan vind.

    Een tijdje geleden (dus niet vannacht) droomde ik dat ik opeens een heel ranzig muizenhok voor me had. Erin sjokten twee doodzieke, verstofte en uitgemergelde muisjes, die ik herkende als Dribbel en Snuf - mijn eigen muizen. Snuf zag er nog wel redelijk uit, gek genoeg zelfs best wel gezond. Dribbel had daarintegen plukken uitgevallen haar, had zelfs helemaal geen haren op haar pootjes. Haar achterpootjes waren helemaal koud en onder de stront en andere derrie in haar klauwtjes. Snel deed ik ze in een andere bak, om het muizenhok uit te mesten, met een bakje eten (omdat ik me niet meer kon herinneren dat ik ze überhaupt gevoerd had deze week), waar ze meteen gulzig op aanvielen. Toch, hoeveel ze ook leken te eten, had het geen zin en ik maakte me ontzettend zorgen om Dribbel. En hoewel ik het hok toch wel weer schoon kreeg, en ik de muisjes weer in een goede omgeving terugzette, voelde ik me er niet goed bij. Alsof ik ze expres vergeten was uit te mesten of zo. En toen werd ik wakker. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voice schreef:
    Ik droom heel vaak dat er iets vreselijks met mij of andere mensen gebeurt. Ze gaan dood, aangereden, vermoord pof sterven op een gruwelijke wijze. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar het is best eng. De mensen waarover ik droom ken ik helemaal niet. En soms droom ik dus dat er iets erg met mijzelf gebeurt. Bij elk ongeluk bekijk ik de droom in het derde persoon. Als een soort 'touwschouwer' terwijl ik mezelf dan ook zie staan. In de droom (weet niet of dat belangrijk is) heb ik altijd een groene jurk aan. Echt heel vaag want ik haat de kleur groen.

    echt heel vaag..


    Eerst, de kleur groen betekent hierin dat je moet groeien, durven een bepaalde stap te zetten, of jaloerzie. Maar ik denk het eerste.
    Dat je een toeschouwer bent, kan beteken dat je er afstand van probeert te nemen. Ben je bang voor de dood?


    Your make-up is terrible