• Deze film is zo vet :]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:31 ]


    =

    I'd love to see that one. :D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Oke, het is dus the woman in black, en de hoofdrol is een Daniel. Ik heb hem nog niet gezien, maar toch klinkt het een beetje vaag.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Oke, het is dus the woman in black, en de hoofdrol is een Daniel. Ik heb hem nog niet gezien, maar toch klinkt het een beetje vaag.

    De hoofdrol hoeft niet altijd de naam van het verhaal te zijn ^^ Hij is heel cool haha, alleen ik heb nu een soort fobie voor lege, donkere kamers.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben er gisteravond heen geweest en hij is echt amaaaazing!
    Zó goed. Daniel weet het echt heel overtuigend te brengen.

    En er zaten ook zeker wel een paar stukjes bij dat ik onderuit schoof op m'n stoel, dus dat was mooi ^^ (:

    Hij is echt heel goed en spannend!
    Bij ons werd trouwens wel echt om ID gevraagd, dus ik weet niet of het zin heeft om te proberen als je geen 16 bent :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    staat er een leeftijd op?
    want ik wil er echt zoooooooo graag heen ;p

    Die wil ik ziiiien ^^,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Remembrall schreef:
    Ik ben er gisteravond heen geweest en hij is echt amaaaazing!
    Zó goed. Daniel weet het echt heel overtuigend te brengen.

    En er zaten ook zeker wel een paar stukjes bij dat ik onderuit schoof op m'n stoel, dus dat was mooi ^^ (:

    Hij is echt heel goed en spannend!
    Bij ons werd trouwens wel echt om ID gevraagd, dus ik weet niet of het zin heeft om te proberen als je geen 16 bent :Y)

    Ik kon gewoon naar binnen, ook al keek die vrouw naar mijn ID en vroeg ze hoe oud ik was. Toen ik zei dat ik 14 was kon ik gewoon naar binnen ook al hingen er overal van die "16+" borden, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Remembrall schreef:
    Ik ben er gisteravond heen geweest en hij is echt amaaaazing!
    Zó goed. Daniel weet het echt heel overtuigend te brengen.

    En er zaten ook zeker wel een paar stukjes bij dat ik onderuit schoof op m'n stoel, dus dat was mooi ^^ (:

    Hij is echt heel goed en spannend!
    Bij ons werd trouwens wel echt om ID gevraagd, dus ik weet niet of het zin heeft om te proberen als je geen 16 bent :Y)


    Mijn vriendin kocht kaartjes met ID van haar zus met haar vinger voor de foto.
    Wij gingen een paar uur later en we kwamen gewoon binnen zonder dat ze ons ID nog een keer vroegen. Maar het kan ook zijn omdat ik zestien lijk door mijn lengte xd Maar ik kwam iniedergeval binnen en ik ben 14 xd
    Maar ligt ook aan de bios zelf. Want bij new kids controleerde ze wel heel streng hoorde ik xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:49 ]


    =

    GoedeleLover schreef:
    Is de film echt heel eng?


    Er zaten echt zieke schrik momenten in en je kon gewoon niet rustig kijken zonder iets te verwachten vond ik. Tenzij het overdag was en hij buiten was bij het dorp. .__.


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Er zaten echt zieke schrik momenten in en je kon gewoon niet rustig kijken zonder iets te verwachten vond ik. Tenzij het overdag was en hij buiten was bij het dorp. .__.
    Hahaha, ja inderdaad. Alleen op zulke momenten durfde ik wat te drinken (in dat huis durfde ik niet te drinken omdat ik bang was dat ik het over me heen zou gooien wanneer ik zou schrikken :'D)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga er woensdag heen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil die film echt zien! Alleen ik ben 13... Weet iemand of je dan binnenkomt in de bioscoop, met eventueel een ouder erbij?
    Er is ook zo'n boek van die film, die moet ik gewoon lezen :9~
    Het boek is in ieder geval geen 16+ :Y)

    DOE MOET IK GWN ZIEN! Ik wil dus echt best wel heel graag zien =$=$=$

    Lancashire schreef:
    Ik wil die film echt zien! Alleen ik ben 13... Weet iemand of je dan binnenkomt in de bioscoop, met eventueel een ouder erbij?
    Er is ook zo'n boek van die film, die moet ik gewoon lezen :9~
    Het boek is in ieder geval geen 16+ :Y)

    Met 'ouderlijk' toezicht (iemand die achttien jaar of ouder is) kom je er makkelijk in. Ik ken een jongetje en die was met zijn vader op zijn negende of tiende naar de laatste LOTR-film gegaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Remembrall schreef:
    (...)Hahaha, ja inderdaad. Alleen op zulke momenten durfde ik wat te drinken (in dat huis durfde ik niet te drinken omdat ik bang was dat ik het over me heen zou gooien wanneer ik zou schrikken :'D)


    Phahah 8'D Ik had zelf ook drinken bij, maar ik zat zo in de film dat ik alles gewoon vergat xd. Maar ik vond het verder wel een mooie verhaal en heb eigenlijk wel respect voor die geest, (ondanks alle gebeurtenissen xd)


    =