• Deze film is zo vet :]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:31 ]


    =

    Jammer dat ik 13 ben...


    Maby kom ik wel binnen (duivel)


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Puntjuuhh schreef:
    Jammer dat ik 13 ben...


    Maby kom ik wel binnen (duivel)



    Ik zou het niet proberen. Ik ben 16 en bij mij vroegen ze ook naar mijn ID kaart ;)


    Maar de film was echt awesome! (H) Daniel speelde heel mooi en het verhaal was een beetje eng, maar wel heel erg mooi op het einde. The woman in black is gewoon een gestoord psygisch wijf xD Hahaha. Maar echt een hele goede film. Respect voor Daniel zijn werk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb hem gezien. Nouja, gezien.. Ik denk dat ik de helft van de film achter m'n dekentje (lol m'n vriendin had er voor de grap 1 mee genomen naar de bios xd) heb gezeten met m'n oren dicht. Lol ik kan daar echt niet tegen haha maar ik wilde er persé naartoe gaan.
    Bij ons checken ze btw echt helemaal niet of je wel 16+ bent. (Alkmaar en Hhw)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    nerveus schreef:
    (...)


    Ik zou het niet proberen. Ik ben 16 en bij mij vroegen ze ook naar mijn ID kaart ;)


    Maar de film was echt awesome! (H) Daniel speelde heel mooi en het verhaal was een beetje eng, maar wel heel erg mooi op het einde. The woman in black is gewoon een gestoord psygisch wijf xD Hahaha. Maar echt een hele goede film. Respect voor Daniel zijn werk.

    Ik ben 14 en ze vroegen ook naar mijn ID, maar ik kon gewoon naar binnen hoor.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik ben 14 en ze vroegen ook naar mijn ID, maar ik kon gewoon naar binnen hoor.


    Hangt er vanaf welke bios je gaat ;) Maar ze horen dat eigenlijk niet te doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga er zaterdag naar toe. Ik ben echt heel erg benieuwd!


    The truth is out there.

    Voor de mensen die binnen willen komen lees mijn reactie op de vorige pagina een beetje bovenaan :'p


    =

    ben hem nu aan het kijken! hij lijkt me leuk!

    mod: directe links naar films zijn niet toegestaan

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 maart 2012 - 18:41 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hahaha, die heb ik gisteravond in Pathé Arena gezien :Y) !


    The odds are néver in our favor.

    ik heb de armharen van mijn vriend uitgetrokken uit pure angst, en nu, kleine maand later, zit ik nog steeds paranoia achter me te kijken als het donker is 's avonds. (cat)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben verstandig, ik ga hem niet kijken :']. Ben echt een pussy als het op horrorfilms aan komt. Klasgenoot heeft me een trailer laten zien en die vond ik al eng :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil hem zien! Daniel Radcliffe is een geweldige acteur, komt allemaal in orde dus. (cat)

    Aurelia schreef:
    Ik ben verstandig, ik ga hem niet kijken :']. Ben echt een pussy als het op horrorfilms aan komt. Klasgenoot heeft me een trailer laten zien en die vond ik al eng :'].


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vond 'm echt heel slecht, als ik eerlijk ben. Ik weet niet waarom, waarschijnlijk vooral omdat Daniel me afleidde. Ik ging steeds van: "Rennen, Harry, rennen!" En ja, ik kon het dus niet echt serieus nemen. Maar sowieso, het was gewoon een rare film, niet eng ofzo.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zal eerlijk zijn, ik kan totaal niet tegen horrorfilms. Maar deze film vond ik niet eng. Ik schrok alleen maar van die kraai :'D.


    "Ignite, my love. Ignite."