• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Tasupre di Vladimir aste di murgösn dhefda su mithra.'' Verweet ik, toen de tranen over mijn wangen liepen. Jij vermoord iedereen, en Embry kan wél liefde krijgen, jij niet. Je bent geen man als je geen liefde vind. Dan ben je een zwaardeloze moordenaar. De woorden waren raak, op vloeiend Roemeens. Hij moest zichzelf maar eens bijeen rapen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik gromde, en het kwam erg hard aan. Dat was niet eerlijk. Ik keek waarschuwend naar Stefan. Ik draaide me om naar welke kant Didyme oprende. Ik flitste erachteraan, en haalde Didyme onderuit, zodat het meisje op de grond viel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik viel op de grond, en kreunde even, maar stond dapper op. ''Geef maar toe, Vladimir. Ik heb gelijk.'' Mijn stem was een stuk zachter, niet que volume maar qua toon. Ergens had ik medelijden met hem, vreemd genoeg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Even luisterde ik verbijsterd naar het gesprek tussen Elena en Vladimir, maar schudde al snel vermanend mijn hoofd en rende de kleine Renesmee achterna. Ik kwam uit bij haar... en Bella.

    Sam Uley
    Ik zag al snel dat hier niets voor mij meer te doen viel. Ik kon maar beter teruggaan naar huis om met Emily te praten.
    Ik veranderde terug en was al snel bij ons huisje aangekomen, maar die bleek leeg te zijn.
    "Emily? Lieverd?" riep ik. Geen reactie.
    Opeens zag ik het lampje van de voicemail knipperen en ik pakte hem snel op. Het was Emily.
    Ik luisterde het bericht. Opnieuw. En opnieuw. De woorden sloegen in als een mokerslag. Nee, als een atoombom. Ik trilde, mijn zicht draaide, ik moest me vastgrijpen aan het tafeltje die aan stukken brak.
    Emily. Was. Weg.
    Ze was weg.
    Weg van mij!
    In een uitbarsting veranderde ik terug in de wolf en jankte zo hard dat heel Forks en heel La Push en iedereen die erin woonde het wel moest horen.
    Mijn Emily was bij me vandaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [dank je wel :) ]

    fred
    ik wachte en wachtte tot eindelijk de vrouw terug kwam. Nog steeds waren mijn ogen donker als maar kon en ik wist dat ik hierna ging jagen. Toch kon ik de kans om de waarheid te vinden niet achter me laten. Opeens schrok ik op toen de vrouw binnen stormde en daarna neer viel. Dat gebeurde wel vaker daarom was ik liever alleen. Ook omdat ik niemand echt vertrouwde. 'Eh een oude vriendin van mij : bree tanner' vroeg ik maar hoopvol aan haar. Misschien liet ik zo zien dat ik uiteindelijk ook van het leger kwam. Al was ik er van ontsnapt, hopelijk ook bree.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Didyme
    Ik voelde dat ik onderuit werd geq haald en het meisje met een gil op de grond viel. Ik wou ostaan maar ik was telaat. Een voet hield me op de grond terwijl Vladimir het meisje weer oppakte. 'Laat me gaan Stefan!' Gilde ik terwijl ik wild aan het spartelen was

    Stefan.
    Ook ik flitste achter Didyme aan. Ze viel over vlad zijn voet en viel. Ik hield haar op de grond met mijn voet. Ik was sterker dus ze kon niet weg. 'Stefan laat me gaan.' Gilde ze waardoor ik nog erger grijnsde. 'en Vlad wat gaan wqe doen met deze Volturi?' Zei ik bulderend van het lachen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik knipperde met mijn ogen tegen de tranen. Ik miste Sam, maar als ik terug zou gaan zou alles precies hetzelfde zijn. hij was er nooit, we hadden nooit tijd voor onszelf. Ik wilde ook een kindje, een familie en tijd voor Sam en mij. En ik wilde dat hij naar me luisterde. Als hij echt van me hield, begreep hij dat hij me zelf moest vinden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Het is ook wel waar, ze had gelijk. Dat gaf ik toe. Alleen.. Het kwam gewoon hard aan. Ik mompelde iets in het Roemeens, wat leek op; 'Ja, je hebt wel een punt.' Maar dan veel zachter.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik stapte naar hem toe, en knikte. ''Ben je jaloers?'' Vroeg ik voorzichtig, en haalde een hand door mijn haren. Didyme was ik dankbaar, maar ook iets schuldig, dus zou ik haar vrijpleiten als ik alles had uitgepraat met de Roemenen. Ik wist dat mijn vader me ooit van pas zou komen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé
    Bree? zei ik zachtjes. Ik kende haar naam. Het meisje bij de aanval. Mijn ogen waren groot. 'Hoe heet je eigelijk?' Vroeg ik om de vraag te ontwijken. Ik wou er niet aan denken of praten


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Het duurde even voor ik weer rechtop kon staan. Ik was van de pijn in mijn hart in elkaar gezakt. Maar nu... ik moest iets doen. Ik moest haar bellen.
    Heel langzaam veranderde ik terug, maar ik deed de moeite niet om de kapotte resten van mijn kleding bij elkaar te zoeken. Dan maar naakt. Het was niet belangrijk. Niets was meer belangrijk. Alleen Emily. Mijn Emily.
    Ik zakte naast de telefoon neer en draaide heel langzaam haar nummer.
    Hij ging over.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fred
    Ik hoorde dat de vrouw Bree zei en wist dat ze haar kende. Aan de stem te horen geloofde hij niet dat het positief was maar hij dwong zich zelf geduldig te zijn en echt de waarheid te halen. 'Mijn naam is Fred' zei ik rustig. Mijn achternaam zei ik niet meer. Beschaamd of ik wou het niet meer. 'En die van u?' vroeg ik terug zo beleefd als bijna altijd.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Vladimir
    Ik sprak nog steeds vloeiend Roemeens.
    'Ne pare rau... Am fost doar sete, ca si Stefan. Iarta-ma,' sprak ik. Het betekende Sorry... Ik had gewoon dorst, net zoals Stefan. Vergeef me.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Di meastro dömsa lifres du nithgra. Tiamodre de murdsa dja frastpra.'' Verzuchtte ik, en knikte dat ik zijn excuses aannam. Míjn woorden betekenden; Als je liefde vind, laat jezelf dan verliefd worden op dat meisje. Als je dat doet weet ik zeker dat je anders zult worden. Ik glimlachte bemoedigend, en haalde opnieuw een hand door mijn haren. Ik was een meisje dat ieders harten altijd stal.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    Mijn telefoon ging over, en zoals altijd nam ik op. ''Emily,'' Zei ik in de hoorn, en stond op, waarna ik een vinger om een van mijn zwarte lokken wond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.