• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan
    Ik rende erop af en wachte een paar 20 meters voor haar ik zag haar maar zij mij niet en we haddden wind tegen dus ruiken kon ze ook niet -ik grijnsde weer. 'Ik heb trek Vlad..'

    Esme
    Het spijt me maar jullie moeten hier blijven ik zal jullie met mijn leven beschermen. jullie blijven hier. jullie mogen wel bellen. Zei ik zonder moeite. in een halve secondes lagen 2 mobiels in mijn handen die hun vasthielden. Nu kun je ze ook op gezelsschapo f hulp vragen. Zei ik rustig maar met een mooie glimlach


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik pakte een telefoon uit haar hand, en liep een eindje verderop voor wat privacey. ''Embry? Ik weet dat je nu wachtloopt maar.. Dit is al beter dan helemaal niets kunnen zeggen. Ik mis je, iedere seconde die ik niet met jou deel. En dat besefte ik pas vandaag. Ik mis je, ik hou van je en als ik je straks zie zal ik je beloven je nooit meer los te laten. Je bent alles voor me, Em. En het is nooit mijn bedoeling geweest je te verlaten. Ik kan niet wachten op je warme lippen. Ik hou van je.'' Ik drukte weg, en liet mezelf in het gras zakken. Ik bekeek foto's van Embry en mij het hielp me van de pijn af en maakte me.. rustiger. Embry zou me komen halen, ik wist het zeker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esme
    Ik rende naar Elen toen ze klaar was en trok haar mee. Ik rook iets en het voelde niet goed. 'Blijf bij ons.' Zei ik verschrikt


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    ''Je doet me pijn,'' Fluisterde ik, terwijl ik mijn mobiel strakker vastpak.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esme

    Sorry, maar je moet bij me blijven er gaatiets gebeuren... mompelde ik in haar oor


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik sloeg mijn ogen neer, en liet mijn telefoon in mijn zak glijden. Mijn gedachten dwaalden af naar de anderen. Waar waren ze? En wat deden ze?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Met grote sprongen rende ik naar het Cullen gebied. Ik zag Esmé staan, met Elena en Renesmee in haar armen. Ik zag Jane en Didyme. Didyme keek naar mij, maar Jane keek woest richting het bos.
    Maar waar was Paul?

    Carlisle
    "Esmé!" in een halve seconde stond ik weer bij Esmé. Ik omhelsde haar, Elena en Renesmee.
    "Jullie moeten hier weg, ik neem jullie mee."

    Jane
    Sissend en grommend staarde ik naar het bos waar Stefan en Vladimir waren verdwenen.
    "Didyme! Kom mee!" snauwde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik bevond me ergens in Port Angeles, daar waar mijn vorige huis stond. Zuchtend sloot ik de deur achter me, en plofte neer op de bank. Het deed pijn, enorm zelfs.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    snikkend zatik in een boom. Ik hooorde toenstraks iets ritslene maar had gen zin om op te staan. In mijn lichaam was er spanning. Zou er iets aan de hand zijn. Snel stond ik op. Daar zag ik stefan, vladimir, didyme en jane. Net bij de bosrand bleef ik staan. Renesmee zou er moeite mee hebben. Ik dacht na. Didymee zag me en ik bleef versteend staan. Ik kon niet telkens terug komen ze zouden het eenmaal zonder mij moegten doen. Langzaam verzon ik een plan. Ik ging een eindje wandelen dan zou ik er van af komen. Ik besloo naar het water te lopen. oen ik daar was schrok ik

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir

    'Ik heb ook trek, Stef. Zullen we aanvallen?' Ik boog mijn rug een beetje, klaar voor een aanval.

    Renesmee
    'Ik wil jaar Jake!' gilde ik weer snikkend. Ik keek naar Carlisle. Ik keek hem smekend aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Vladimir, Stefan? Kennen jullie dan totaal geen schaamte. Is het zo erg om ons met rust te laten? In tegenstelling tot jou heb ík wel een leven, en lieve mensen die om me geven. Dus fach the hell, rot op.'' Siste ik, ik was er klaar mee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Renesmee huilde. Ze wilde naar haar Jacob toe, maar niemand wist waar hij uithing. Ik probeerde oogcontact te maken met Sam, maar hij schudde zijn kop. Hij had Renesmee om Jacob horen gillen, maar wist ook niet waar Jake was.
    Voorzichtig nam ik Renesmee van Esmé over en wiegde haar zacht heen en weer.
    'Lieve Nessie, je kunt nu even niet naar Jake toe, want hij heeft het heel druk, maar straks mag het wel en dan mag je heel lang bij hem blijven, oké? Maar dan moet je nu wel even stil en lief zijn.'
    Ik hoopte dat ze me begreep, want ik wilde niet dat Jane, Vladimir of Stefan haar hoorde en naar haar toe zouden komen om het gegil te laten stoppen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik gromde naar Elena en stond opeens voor haar. Ik pakte haar pols, en ik trok haar weg bij Esmé. Ik had haar zo strak vast dat haar hele pols brandde.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    VOorzichtig keek ik op. Het was het meisje en bij haar was Esmé ilever had ik REnesmee gezien. Het meisje merkte me op en ik bevroor. Ze keek me bang aan. Maar ik had geen woede meer maar ik kon erneet heen door esmé


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Ik knikte langzaam, maar de tranen bleven rollen. Ik klampte mezelf vast aan Carlisle, zodat ik niet los van hem kon. Ik was bang voor Vladimir en Stefan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.