• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik wilde het uitschreeuwen, maar hield me in. ''Laat me los! Je bent geen haar beter dan de Volturi.'' Ik kermde even zacht, maar hield mezelf stabiel. Woede was mijn verdoving. ''Je bent zielig! Zo zielig dat je andermans liefde afpakt omdat je het zelf niet hebt!'' Beet ik hem toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    van schrik zag ik dat vlaadimir en stefan elena vast pakte. Eerst wou ik erheen rennen en helpen maar ik plaats van dat deed ik mijn schild. In de verte zag ik Renesmee en verstopte me. Carlisle liep naar valdimir en stefan. Boos. Ik dacht dat alels goed zou komen maaar teon zag Renesmee me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wahh zo veel geschreven kan iemand een kleine samenvatting geven wat er gebeurt is? en of het gesprek tussen esme en fred nog door gaat?]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [ben ofline. ga dansen morgen de hele nacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    kiara2 schreef:
    [wahh zo veel geschreven kan iemand een kleine samenvatting geven wat er gebeurt is? en of het gesprek tussen esme en fred nog door gaat?]


    [Ik snap er ook niet meer erg veel van, en mijn rol is uit het spel gevallen. Ik wil eigenlijk niet meer meedoen hier aan. Sorry]


    26 - 02 - '16

    Renesmee

    Mijn ogen werden groot bij het zien van mama. Ik sprong uit de armen van Carlisle en rende naar haar toe. Ik kwam bij haar verstop plaats. 'Waar was je?!'

    Vladimir
    Ik pakte haar weer strakker vast, en smeet haar tegen een muur. Waar was Stefan in hemelsnaam?!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Wie zou dit even willen lezen??? http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116755. Onorigineel, i know. Maar ik doe het voor de lol ;P.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik kreunde even en balde toen mijn vuisten. ''Inima zdrobita dibesta mi graztda.'' Fluisterde ik. Het was Roemeens voor Laafaard met een gebroken ziel en hart.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Grommend stapte ik op haar af, aangezien mijn vampiergehoor erg sterk was.
    'Ce spui tu este. Si apropo, lasa Embry dragi acum în jos!' gromde ik in mijn taal, Roemeens. Het was Roemeens voor Wat je zegt ben je zelf. En trouwens, je lieve Embry laat je nu in de steek.
    De zin had nog redelijk gelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Di lavre pour de júna de vista Vladimir a murde.'' Fluisterde ik, terwijl ik me omdraaide en hem met mijn fleurig, chocoladebruine ogen aankeek. Je bent harteloos, Vladimir. Als je de liefde van een ander afpakt en vermoord. Of zelfs maar aanraakt. Betekende het.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sable
    Sam was er ineens vandoor gerend. Omdat ik me te pletter verveelde, rende ik achter hem aan. Paul was een beetje onrustig geworden.

    Paul
    Er was iets mis. Er was iets mis met Rachel.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Ik schrijf nu even een samenvatting voor het volgende topic, zodat iedereen weer bij is (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rachel
    De jongen hield mijn polsen stevig in het zand gedrukt, en betaste me met zijn vrije hand. Tranen liepen inmiddels over mijn wangen. ''Laat me los!'' Gilde ik hulpeloos.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Embry nu apare. A ucis, de asemenea, de oameni. El este lipsit de inima,' snauwde ik haar toe. Embry komt ook niet opdagen. Hij vermoordde ook mensen. Hij is harteloos. Was de vertaling. En het was waar, of tenminste, het waren de symptonen dat hij dat deed.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:42 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ja Fred zit nu op de Kamer van Carlisle en Esmé en hij bleef daar Esmé komt er zo aan]
    Stefan
    Ik rende nu naar Vladimir die het meisje vasthad. Ik stopte voor haar en rook haar nek. Mijn keel gierde en ze hoorde me een kreet ontstond uit haar keel.

    Didyme.
    IK liep mee met Jane totdat ik Stefan en een meisje samen met Vladimir stond. Ik rende erop af en trok het meisje los en mee. Ik deed haar snel op mijn rug en rende verder opzoek naar Carlisle

    Esmé.
    Opeens realiseerde ik me wat. Fred zat nogcboven op mijn kamer en ik denk dat hij wel uitgekeken was. Ik moet even met die vreemde jongen van gisteren praten zei ik terwijl ik een kus op Carlisle 's wang gaf. Ik rende naar ons huis waar ik de jongen nog rook ik klom de trap op en deed de deur met een ruk open. Hij keek op van schrik en een golf van misselijkheid overwelmde me zodat ik even op de grond viel als bijna flauwvallen. Als snel werd het minder en stond ik weer op. 'Wie zoek je dan?' Zei ik met mijn zoete glimlach en eerlijke ogen


    I'm finally back, Finally after a Year break