• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Didyme gaf een harde ruk aan Stefan. Zijn greep verzwakte maar een heel klein beetje, maar het was net genoeg om mijn hoofd een paar millimeter te kunnen draaien en als ik mijn ogen naar het uiterste puntje in mijn kassen dwong, kon ik Stefan's schouder zien. Game over, Stefan.
    Ik liet mijn gave op hem los.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Hoe lang ik in gedachten verzonker was, ik schudde mezelf uit gedachten en zag hoe Didyme Stefan vastgreep. Ik gromde toen ik merkte dat Jane haar gave gebruikte op Stefan.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan
    Ik gooide Didyme hard weg, maar ik was telaat ik gilde van de pijn , maar ik verminderde mijn greep niet. Ze kon niet weder draaien maar mijn schouder stond in brand. Hulpeloos keek ik naar Vladimir

    Didyme
    Ik werd weggegooid door Stefan, maar Jane had haar kans ik hoorde Stefan gillen en vladimir rende erop af terwijl ik nogsteeds door de lucht vloog.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    Ik keek naar de hulpeloze blik van Stefan. Ik moest iets doen, ik móést wel. Ik kon hem niet achter laten. Ik rende erop af, en pakte Jane beet. Ik bedekte haar ogen, op de hoop dat dat zou werken. Daarna, aangezien ik toen besefte dat dat een slecht idee was, gooide ik haar achter Didyme aan, zodat Jane haar gave moest stoppen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    In het wilde weg bleef ik mijn gave gebruiken. Mijn ogen werden opeens bedekt door Vladimir, maar die merkten al snel dat ik mijn gave nu tegen hem gebruikte.
    Opeens werd ik vastgegrepen en weggesmeten. In de paar seconden dat ik verward rondvloog, kon ik niets doen of zien.
    Maar toen ik neerkwam, had ik vrij spel op ieder wezen voor me. Mens, wolf en vampier.

    [En nu moet ik eerst eten, ben er na het eten meteen weer, tot straks! :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Jane werd weggetrokken uit mijn armen. ik Gromde maar ik hoorde haar wegzoeven ze was weggegooid. Ik opende mijn ogen en zag dat Vladimir een hand aanbood om te helpen. Ik gromde luid. Je hebt haar laten ontsnappen had haar beter vast gegrepen dan.' Zei ik boos. ik rende achter haar geur aan en besprong haar zodat ze verkeerd terecht kwam en weer niet naar me kon kijken.

    Didyme
    Jane werd naar me toe gegooit en ik ving haaar netjes op en liet met haar gezicht naar mij kijken. 'Doe rustig liefje.'zei ik terwijl ik een kus op haar voorhooft deed. ik zag jane als mijn dochter. het was een fout. Jane werd weer vast gegrepen door Stefan en ik werd tegengehouden door Vladimir. Ik kon jane toch niet aaan haar lot overlaten?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    Ik rende naar Stefan toe en trok hem mee, zonder Jane. Ik hield hem nog vast, en schoot toen met hem weg naar het bos, dicht bij de Cullens.
    'Hopelijk vind die heks ons hier niet,' snauwde ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 18:01 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan
    ik werd weggetrokken voordat ik jane's hooft eraf kon trekkn. ;Hopelijk vind die heks ons niet.' Zei hij zachtjes. Ik snauwde wat naar hem. 'Ik had nog 1 seconde nodig en die heks was DOOD!.' Snauwde ik luid. ik weet heus wel het ik doe.'Ging ik verder maar dit keer verontwaardigd. ik ging met mijn rug naar hem toestaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esmé
    Nog hield ik Elena tegen mij aangeklemd over haar wang liep een traan. Alles was zo moeilijk de laatste tijd voo haar. Ook Renesmee hield ik strak tegen mij aan. ook over haar wangen biggelde tranen. Renesmee had het zwaar Haar moeder wa weg en ze moest van mij hierblijven anders zouden Vladimir en Stefan ons vinden. ik hield nessie bij me en ze kon ook niet los. ik keek naar mezelf in het water en dacht aan niets. ik had 2 snikkende meisjes bij mij en ik wist eigelijk niet wat ik met ze moest doen. eigelijk konden we niets doen in angst dat Stefan of Vladimir of nog ergen JANE ons zal vinden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir

    'Ik weet heus wel wat ik doe,' hoorde ik Stefan verontwaardigd zeggen, en geen seconde later ging hij met zijn rug naar me toe staan. Ik gaf hem een stomp.
    'Als je haar had vermoord dan konden we niet meer dollen met haar, weetje,' mompelde ik en ik sloeg mijn armen over elkaar heen. 'Soms kan je wel dom zijn, Stefan,' mompelde ik er zachtjes bij.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ik maakte me los uit de omhelzing en veegde de tranen van mijn wangen. ''Ik wil naar Embry.'' Fluisterde ik zachtjes, en beet op mijn trillende onderlip. Hij was de enige die me kon troosten als ik zo diep in de put zat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    'Ik wil naar Jake!' snikte ik. Weer barstte ik in tranen uit. 'Ik wil naar Ja-hake!'
    Ik bleef huilen, ik wilde naar míjn Jacob. Naar mijn wolfje. Naar die zachte vacht, waar ik altijd plezierig mee speelde, en waar ik kon uithuilen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé
    Nee! 'Zei ik boos tegen dee 2 huilende. Niemand vertrekt hier en ik trok Elena wer naar me toe en nessie. Ze konden bijde niet los waar was ik e sterk voor. ik wou niet streng doen maar Vladimir Jane of Stefan mochten ons niet te ruiken krijgen

    Stefan
    Nadat Vlad klaar was met zijn omhelsing rook ik 3 nieuwe geuren 2 waren er zoet en de andr een vampier. 'Esme.. heeft de snack bewaard Vlad.'Zeik ik grijnzend terwijl mijn zwarte ogen naar zijn Zwarte ogen keken


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    ''Laat me los!'' Protesteerde ik. ''Je kunt me niet verbieden Embry te zien. Ik hou jou ook niet vast als Carlisle ergens daar is.'' Als het om Embry ging was ik snel gekwetst, dat was gewoon zo.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Esmé.. Heeft de snack bewaard, Vlad,' zei Stefan grijnzend. Ook ik begon te grijnzen. 'Maar wat is die zoete geur, erdoorheen?' Ik wist niet zeker of het Renesmee was, maarja.

    Renesmee
    'IK WIL NAAR JAKE!' huilde ik. 'Alsjeblieft, alsjeblieft!' gilde ik erachteraan. 'Laat me naar Jake toe!' snikte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.