• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ik knikte, slikte even moeizaam, trok haar naar me toe voor een kus, zei 'Ik hou van je' en liep toen langzaam de deur uit. Het was ook zo'n chaos vandaag. Iedereen was in de war.
    Voorbij de rand van het bos veranderde ik weer.
    Paul? Ben je er nog?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Goodbye, Sam.'' Fluisterde ik zachtjes, terwijl ik het aanrecht vastgreep om niet in huilen uit te barsten. Ik zou terug naar mijn ouders gaan, even weg bij Sam. We hadden nooit tijd voor onszelf en.. Soms luisterde hij gewoon niet. Ik zuchtte diep. Een steen verzamelde zich in mijn maag toen ik mijn kleding opvouwde en in een koffer stopte. Mijn schort netjes opgevouwd op het aanrecht, de tafel gedekt en de tv aan. Met moeite liep ik langs het strand richting de bushaltes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Paul
    Wow, die dude is hyper dacht ik terwijl ik nog een beetje stomverbaasd naar de plek zat te kijken, waar hij verdween. Ik hoorde Sam weer in mijn gedachten komen.

    Melody
    Ik zat rustig naast Degan tv te kijken, toen Sable weer binnen kwam stormen. 'Melody!!' Hij sprong over de bank heen, om me daarna een licht kusje op mijn mond te geven. 'Hee wolfje' mompelde ik terwijl ik in zijn ogen keek. Sable keek helemaal blij. 'Ik moet je straks wat vertellen' fluisterde hij in mijn oor. Ik knikte. 'Maar eerst, ik moet even naar de winkel'. Ik stond op en ik pakte mijn spullen.

    Sable
    Ze moet boodschappen doen?? oke, vraag.. dacht ik terwijl Melody naar me zwaaide en naar buiten liep. Ik rende weer naar buiten toe, door de achterdeur en veranderde weer. Ik hoorde in de verte hoe Paul iets zei tegen Sam en toen Hij is er weer!! schreeuwde.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Rachel
    De jongen zat naast me in het zand. Er waren weinig mensen hier. Ik schrok enorm toen ik zijn lippen bij mijn oor voelde. ''Je ziet er verrukkelijk uit.'' Fluisterde hij zachtjes, en streelde met zijn hand over mijn benen, voor hij me bruut tegen het zand drukte. ''Laat me los!'' Gilde ik bang. Niemand die het hoorde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik rende snel terug naar waar ik net vandaan kwam en zag Paul nog op precies dezelfde plek staan, maar Sable was verdwenen.
    Waar is hij heen? vroeg ik Paul.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Het duurde een eeuwigheid voor ik de moed om in de bus terug naar huis op durfde te stappen. ''Tot ziens, La Push.'' Zuchtte ik, en legde mijn hoofd tegen het glas. Tranen sijpelden in stilte over mijn wangen, terwijl ik foto's van Sam, mij en de roedel op mijn telefoon bekeek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sable
    Waar is hij heen? vroeg Sam. Ik ben er weer hoor, heb je me zo gemist zei ik plagend terwijl ik weer in hun richting rende.

    Melody
    Ik liep een beetje in de richting, waar de winkel moest zijn, maar uiteindelijk kwam ik uit bij het strand. Ik hoorde hoe iemand 'Laat Me los!' gilde. Ik rende in de richting van het geluid en ik zag hoe een jongen een meisje aan het betasten was. Ik rende op hem af en duwde hem van het meisje af. 'Heb je haar niet gehoord, Gast'. Ik gaf hem een stomp in zijn buik, waardoor hij op de grond zakte. Ik trok het meisje overeind en ik probeerde haar mee te trekken.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Ik moet eten, spreek jullie later schatjes ;D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Eten]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik hoorde Sable weer in mijn hoofd, maar wist niet of ik daar blij mee was.
    Goed, Sable. Ik geef je een kans. Wat is je doel hier, in deze omgeving?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Eet smakelijk en tot straks! :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik zag Didyme dichterbij komen en weer weglopen het jaagde me angst aan terwijl Vladimir even weg was voor wat te drinken terwijl ik Jane, die machteloos was, op de grond drukte. Ondanks ze me niet zag voelde ze alles was ik deed. Ze zat nogsteeds wild te spartelen, maar het hielp haar toch niet.

    Didyme.
    Langzaam kwam ik weer uit het huis waar ik Stefan alleen zag met Jane. Jane was me komen zoeken, maar dat zou ze nooit zonder Alec doen. Ik voelde het vuur in haar lichaam van kwaadheid. Stefan had iets gedaan. Ik liep stampend op Stefan af. 'Hoe durf je Jane zo vast te houden?' Zei ik boos naar Stefan. Mijn stem gaf haar blijkbaar hoop want op haar mond zag ik een grijns.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    'Hoe durf je Jane zo vast te houden!'
    Didyme kwam in mijn gezichtsveld. Ik kon mijn gave op haar loslaten, mijn woede iets laten gaan, maar ik deed het niet. Zij kon mijn redder als. Als ze Stefan nu maar lang genoeg afleidde, zodat hij greep iets zou verslappen... dan kon ik toeslaan! Een grijns vormde zich op mijn gezicht bij deze mogelijkheid. Goed zo, Didyme. Red me maar.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik besloot Sams voicemail in te spreken voor als hij thuis niemand aan zou treffen, en belde dus. ''Sam, met mij, Emily. Ik ben er niet als je thuiskomt. Voorlopig niet. Ik hou van je.'' Het laatste snikte ik, en drukte toen de lijn weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Ik keek geschrokken naar Didyme die me aansprak. Waar was Vladimir heen gegaan? Ik had hem nodig. Didyme liep naar me toe terwijl ze gebalde vuisten had.

    Didyme.
    Zonder mijn zicht te stoppen met naar Stefan kijken liep ik naar hem toe. Jane wist nog niet wat ik was weggelopen ze zou me martelend naar huis nemen als het moest. Ik greep Stefan ruw vast en trok heb een beetje weg zodat zijn greep verzwakte


    I'm finally back, Finally after a Year break