• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Irritant? Ik? Ik snoof.
    Je komt dus in vrede. Goed dan, ik laat je met rust, maar als je mijn roedel bedreigd, trek ik dat meteen weer in.
    Ik gunde hem daarna geen blik meer waardig, draaide me om en liep weg, Emily en Didyme allebei zachtjes voor me uit duwend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Alsjeblieft zeg, ik ben geen invalide.'' Ik zuchtte even en liep richting ons huisje. Eenmaal binnen begon ik maar aan eten. Om verdriet maar even te vergeten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sable
    Ik grinnikte. God, ik weet niet eens wie er in die "Roedel" van jou zitten, dus hoe kan ik ze dan bedreigen. Ik sprong een beetje op en neer. Door die saaie "speech" had ik zin om te vechten. Ik dook een beetje ineen, terwijl ik naar de weglopende wolf keek. Krijg ik niks te horen over jullie. Ik grijnsde/


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Didyme
    Sam liep weg en trok me mee. Waarom stopte Sam wat had hij gehoord?? Moeilijk liep ik mee. Emily rende voor mij naar binnen maar in mijn ooghoek zag ik Stefan en Vladimir met Jane


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Paul
    'Ik ben heel volwassen' zei ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde. Rachel lachte. Ik rekte me uit en keek naar buiten. 'Ik ga even..''rond rennen als een harig wolfje' zei Rachel terwijl ze haar tong uitstak. 'Ja, maar wel een lief, schattig, harig wolfje'. Ik gaf haar een kus op haar hoofd en rende naar buiten toe. In de bosjes veranderde ik. Heb ik iets gemist?? dacht ik terwijl ik een beetje begon te rennen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Rachel
    Toen hij weg was, voelde ik me leger. Ik haatte het als hij me verliet. Ik wilde niet dat hij wegging. In stilte rolde er een traan over mijn wang, waarna ik zachtjes op mijn lip beet. Ik had het nooit laten merken maar.. Ik miste Paul iedere seconde die hij niet bij me doorbracht. ''Wat is er meis?'' Mompelde Billy, mijn vader, meelevend, en rekt zich uit in zijn rolstoel om me te knuffelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Opeens gebeurde er van alles tegelijk. Emily liep boos weg, Paul voegde zich bij me en de wolf, Sable, ondervroeg me.
    Paul, kun jij deze wolf hier even over ons inlichten? Zelfs in mijn gedachten klonk het schreeuwend.
    Al had er naast me nu een oorlog uitgebroken, ik wilde naar Emily toe. Ze was boos, ze was niet gelukkig, ik had iets fout gedaan en dat moest ik nu rechtzetten.
    Zonder te wachten op Pauls antwoord rende ik terug naar ons huisje en ondertussen veranderde ik en al struikelend schoot ik in mijn broek.
    'Emily! Lieverd, wacht even!'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik roerde wat in een pan, en sloeg mijn ogen neer om mijn tranen te verbergen. Ik stelde me aan. ''Het is niks, ga Paul helpen. Hij heeft je nodig.'' Het koste moeite mijn stem onder controle te houding, en dus beet ik hard op mijn trillende onderlip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sable
    Goh, hij is aardig zeg dacht ik terwijl ik me op de andere wolf stortte. Hij was heel verbaasd toen ik op hem sprong, maar begon daar na te grommen. Terwijl hij naar me hapte, schreeuwde hij dingen naar me. Aangebrande kippen dacht ik terwijl ik de grijze wolf ontweek.

    Paul
    Eeh,, oke. Ik was 5 seconden hier en moest nu al uitleg geven. Waar de hel ging Sam heen. De bruine wolf sprong ineens op me. Ik begon hem ingedachte helemaal uit te schelden. Waar de fuck sloeg dat op. Aangebrande kippen hoorde ik ineens. Ik stond stil en keek hem aan. ik ben geen kip!! dacht ik verontwaardigd. De wolf begon te grinniken. Jullie zijn allemaal zo aangebrand, geen lol aan met jullie Suckers. Ik gromde en probeerde een beetje te kalmeren. ik ben Paul, die gast die net weg ging is Sam en die bruine daar is Jacob. voor de rest zijn er nog wat gasten, zoals Seth, Leah

    Sable
    die Paul gast begon allerlei namen op te noemen. Ik zakte op de grond en probeerde geboeid te luisteren. Ineens bedacht ik me dat Melody nog thuis zat. Ik.. Eehh moet even weg,, ik zie jullie een andere keer. Ik draaide me om en rende zo snel ik kon naar mijn huis. Toen ik mijn kleren aan trok, zag ik Melody tv kijken, samen met mijn broertje. Opgelucht rende ik het huis binnen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Esmé
    Ik keek naar Elena terwijl ik haar in mijn armen klemde. Renesmee zat bij mij op mijn schoot en gaf ons beide een knuffel waardoor ik waterig glimlachte


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Ik snelde naar Emily toe, griste de pan uit haar handen, nam haar gezicht tussen mijn grote handen en dwong haar me aan te kijken. Haar ogen waren vochtig, maar ze probeerde het tegen te houden.
    Mijn stem reduceerde tot een heel zwak gefluister.
    'Wat heb ik fout gedaan? Zeg het me, alsjeblieft...'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rachel
    Ik wurmde me los uit Billýs greep, en rende naar buiten, het strand op. Met opgetrokken benen bleef ik snikkend voor de zee zitten, tot een jongen diei k niet kende zijn hand op mijn schouder legde. ''Waarom is zo'n mooi meisje als jij hier alleen? En waarom huilt ze?'' Hij deed me denken aan Paul. ''I-ik huil niet, en ik denk gewoon na.'' Fluisterde ik, terwijl ik met mijn handpalm de tranen van mijn wangen veegde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    Ik sloeg mijn ogen neer, zelfs toen hij mij dwong aan te kijken. ''Je deed niets verkeerd. Mag ik nu mijn eten terug?'' Slikte ik, terwijl ik mijn hand uitstrekte naar de pan die zich op het fornuis bevond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Hulpeloos liet ik mijn handen zakken, zodat ze de pan weer kon pakken.
    'Zal ik je maar even alleen laten dan?' ik kreeg het idee dat ze wilde nadenken. Even alleen zijn. Misschien was het ook wel beter, dan kon zij even nadenken, kon ik Paul helpen en als ik terug kwam, waren we beide genoe gekalmeerd om met elkaar te praten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik zucht diep. ''Zeg tegen Paul dat hij en Rachel welkom zijn te eten vanavond.'' Ik wees even naar de pan. ''En vraag de rest ook maar.'' Knikte ik, terwijl ik de pan laag zette, en mijn schort losmaakte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.