• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    De stank van de onbekende vampiers rook ik eerder dan dat Emily het zei, maar ik begon meteen onbedwingbaar te trillen.
    'Ga terug, Emily,' zei ik met opeengeklemde kaken en gebalde vuisten. Ik mocht nog niet veranderen! Nu niet!
    Ik duwde haar naar achteren, maar liet mijn blik geen moment los van het tafereel voor me.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Met een schok zag ik hoe de twee vampieren op Esmé en het meisje af doken. Met twee stappen was ik ze voor en ik sprong met gespreide armen tussen ze in. Niemand kwam aan Esmé.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik wankelde naar achter, en viel toen in het gras tussen de bladeren. Verder weg van Sam dan ik zou willen. ''Ik wil bij je blijven.'' Fluisterde ik met een klein stemmetje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé
    Nadat ik geknipperd had zag ik Vladimir en Stefan op me afduiken. Ook ik ging grommend staan en liet Elena los om ins te verdedigen, maar in een flits stond Carlisle tussen ons. Hierdoor werden Stefan en Vladimir onderbroken en gingen terug op de plek staan waar ze vanaf aanvielen.

    Stefan.
    Ik snoof boos naar Carlisle. Ik wou dat bloed! Ik snoof nog is. Ik hoorde een hartslag en bloed achter ons. Het ene rook msnselijk en het ander rook verschrikelijk. Mijn bloeddorst kwam nog heviger terug. Ik wende mijn blik a van Esmé Carlisle en het mensenmeisje en keek nu richting de bosjes. Ik snelde erheen met Vladimir achter me aan. Ik keek erdoor en zag een jonge vrouw met een litteken op haar wang op het gras zitten. Het vuur in mijn keel laaide op. Die was ook lekker dacht ik grijnzend


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena

    Ik schoot tussen Esmé en Carlisle vandaan. ''Laat Emily met rust!'' Schreeuwde ik dapper. Emily verdiende geen ellende meer in haar leven. Haar donkerbruine ogen stonden angstig, zo leek ze een breekbaar, klein meisje. Arme Sam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Ook nog een andere onbekende lekkere geur vulde mijn neus. Een klein meisje zag ik in de verte. 2 voor de prijs van 1 dacht ik grijnzend. Ook Vladimir bleek het te ruiken en knikte naar me. Het kleine meisje was zo klaar en was niet snel eert die ene die op de grond lag. Dacht ik bij mezelf. Ze roken allebij even lekker. 'zullen we maar aanvallen!' Fluisterde ik naar Vladimir zodat alleen hij het zou horen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam
    'Emily, ga alsjeblieft,' ik kon het niet helpen dat ik haar smeekte. Ik wist hoe gevaarlijk ik was als ik veranderde en zij wist het ook; ze werd er iedere keer aan herinnerd als ze in de spiegel keek.
    Ineens kwamen de vampiers naar buiten gerend. Ze keken naar Emily... hongerig.
    'Nee... NEE, laat haar met rust!' mijn stem klonk schor en grommend.
    'Emily, gá,' riep ik nog een keer.

    Carlisle
    Stefan had boos naar me gesnoven en was toen samen met Vladimir naar buiten gerend, waar Sam en Emily stonden. Sam werd verscheurd door zijn instinct om de vampieren aan te vallen en zijn instinct om Emily te beschermen.
    Ik moest hem helpen en greep Stefan stevig bij zijn armen, waarna ik hem met een grote zwaai wegsmeet. Ik hield niet van geweld, maar ze mochten hen niets aandoen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan
    Het mensenmeisje ging vlak voor ons staan een luttele seconde zouden we nodig hebben om haar e pakken. Deze namen we ook. Ik stapte uit de bosjes zodat Sam en Emily naar ons keken. Ik greep het mensenmeisje moeiteloos vast en ze kon niet los. Ik trok haar ruw mee en haar ogen keken ban naar me. 'Vladimir we hebben beet!' Zei ik terwijl ik met het mensenmeisje naar Vladimir schudde. We rende een willekeurige kant op en botste bijna tegen iemand op. O nee niet nu 'Jane...' mompelde ik zachtjes. Er was nu geen ontsnappen meer aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    De tranen gleden over mijn wangen, waarna ik knikte. Mijn hart verscheurde me beetje bij beetje. Hoe verder ik van Sam wegging. Uit vrouwelijk instinct nam ik het kleine mensenmeisje ook mee naar La Push.

    Elena
    Alles had me beangstigd, van Valdimir tot Stefan tot Sam. Opnieuw werd ik beetgepakt. Ik had mezelf de dood ingejaagd.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 23:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jane
    Ik rende al uren, de geur van Vladimir en Stefan volgden en eindelijk kwam ik ze tegen. Stefan had een mensenmeisje vast. Mooi. Daar ging zijn prooi.
    Meteen gebruikte ik mijn gave op hem, zodat hij het meisje liet vallen. Ik zag hoe Vladimir ernaartoe dook, maar Carlisle was hem voor. Hij griste het meisje weg en rende terug naar Esmé. Ik gromde, maar bleef Stefan martelen.

    Carlisle
    Toen ik zag dat Stefan het meisje losliet, stormde ik er meteen op af. Jane had haar dan wel gered uit de klauwen van Stefan, maar ze zou haar zelf opeten als ze de kans kreeg!
    Ik greep haar vast en nam haar mee naar Esmé, die ook haar onder haar hoede nam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé
    Ik rende naar Sam om hem te kalmeren terwijl ik Nessie riep zij kon ook gevaar lopen. Opeens zag ik dat Elena werd weggegrist door Stefan. Mijn ademstokte en nu werd ik boos ik rende op hem af en ook ik zag het. Jane..' zei ik voorzichtig terwijl ze naar ons glimlachte (niet als gave). Nu was Elena ten dood veroordeeld. Een brok ontstond even in mijn keel


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam
    Eindelijk liep Emily weg. Het stak me in mijn hart dat ze huilde en even wilde ik teruggaan en haar urenlang vasthouden, maar daar had ik nu geen tijd voor. De vlammen namen mijn lichaam over en binnen een seconde was ik uit mijn kleding gescheurd en veranderd in de woeste zwarte wolf. Helaas waren mijn gedachten nog altijd opvallend stil, maar ik was klaar voor strijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik kronkelde van de pijn en Vladimir keek haar boos aan maar ze martelde ons keer om keer elk 1 seconde. De pijn deed zo veel pijn en ik zag hoe Carlisle Het mensenmeisje voor haar pakte ik grijnsde even maar dat werd weer door de pijn vergeten.

    Didyme.
    Ik rook allerlei geuren ook jane's. Ik keek naar het cullenhuis en stormde erheen nadat ik uit de boom sprong er waagden moment teverliezen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik zou Carlisle zo op mijn knietjes bedanken, maar dat deed ik niet. Ergens was ik in schock over dit alles.

    Emily
    Ik kon het niet. Ik kon het niet om Sam achter te laten. Zo snel he4t lukte rende ik terug. ''Sam.'' Fluisterde ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé.
    Ik hield Elena goed vast ze was slap en duizelig ze zag er verward uit. Ze had bijna de dood gezien. Nu moest ik haar beschermen tegen Jane hoe ging ik dat doen??

    Didyme.
    Ik rende door stuiken en bosjes hopelijk was ik optijd en ja hoor daar stond Esmé Die een meisje vasthield en Carlisle. Ik wou naar ze toerennen, maar ik werd tegen gehouden door een Grote zwarte wolf die klaar was om aan te vallen.


    I'm finally back, Finally after a Year break