• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Mijn hart en stem braken allebei toen ik haar hoorde. Ik wilde zoveel zeggen, maar ik had een brok in mijn keel, die me verstikte.
    "Waarom?" fluisterde ik, terwijl er een traan over mijn wang rolde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik glimlachte ook.
    'Esti o fata inteleapta, Elena. Stefan si eu sunt pe cale de a nu fi ranit.' Ik fronste eventjes. De vertaling was Je bent een wijs meisje, Elena. En ik ga Stefan overhalen om je niet pijn te doen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 20:07 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé
    Ik ben Esmé Cullen zei ik braaf terug en zo lief als altijd. Ik zal je vertellen wat er met Bree is gebeurt zei ik moeilijk wat hij ook merkte.

    Didyme.
    Ik verstond er wat van wat Vladimir zei. Een woede overweldigde me. Ik stond met een ruk op en ik greep Elena vast en rende weer weg. Dit keer was ik sneller dan hem en vluchte ik weer. Ik rende naar iets wat ik kon vinden. Ik zag het Cullenhuis en rende naar binnen. Het meisje dat over mijn schouder zat spartelde hevig. 'Rustig maar ik doe je niets ik wil helpen.' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik rook Esmé en speende naar haar geur toe


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik verslikte mezelf en beet op mijn onderlip. ''Je bent altijd weg, we hebben nooit tijd voor onszelf. Ze hebben je altijd nodig en ik ben altijd maar thuis. Soms negeer je me zelfs.. Ik wil een gezin, een familie en ik snap dat dat moeilijk is maar iedereen lijkt liefde en taken te combineren behalve jij.'' Zo, het was eruit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    Ik begon te gillen toen Didyme me vastpakte. ''Laat me los! Ik laat je opvreten hoor!'' Ik sprong uiteindelijk uit haar armen en liep het Cullenhuis uit. Ik hoorde hier niet. Ik wilde de Roemenen nog iets zeggen. Iedereen was zo onbeschoft.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fred
    Fred knikte, ik wist al dat ze bij de clan horode die iki eigenlijk moest vernietigen. Maar ik voelde me nooit een soldaat en wou dat ook niet worden. Ik slikte al was re niets in mijn mond en knikte. Plots hoorde ik nog een vampier onze kant op rennen. Automatisch begon mijn kracht een klein beetje groter te worden maar ik had genoeg onder controle dat je mij kon aan kijken.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Sam Uley
    Zwarte vlekken verschenen voor mijn zicht en rolde me op tot een bolletje, de telefoon in mijn vuist geklemd. Ik moest oppassen dat ik hem zo niet zou breken.
    De tranen liepen nu sneller.
    "Zeg me dan wat ik moet doen. Moet ik naar je toekomen? Ik geef het wolf zijn wel op. Ik wil geen wolf zijn als ik jou daarmee kwijtraak! Ik wil álles voor je doen! Alsjeblieft, geef me nog een kans! Ik doe alles, echt alles."
    Ik merkte hoe ik de woorden snel naar buiten kwamen. Ik hoopte dat ze het verstond want ik werd verstikt door de tranen, maar ik meende alles wat ik gezegd had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik kneep mijn ogen samen en rende erachteraan. Ik stond nu in de woonkamer, harstikke snel, en plofte neer op de bank. Ik wachtte op de familieleden van de Cullens.

    Maggie
    Van Ierland naar Forks. Goh. Ik was met Siobhan en Liam nu vlakbij villa Cullen. De wind stond naar het vliegveld, en Carlisle rook onze geur. Ik wachtte voor de villa, op meerdere familieleden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan
    Didyme glipte onder me vandaan waardoor ik onderuit ging. Ik had dorst en weer stal een Volturi onze lunch. Ik gromde en rende achter haar aan het Cullenhuis in met Vlad achter me aan


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    Stefan
    Didyme glipte onder me vandaan waardoor ik onderuit ging. Ik had dorst en weer stal een Volturi onze lunch. Ik gromde en rende achter haar aan het Cullenhuis in met Vlad achter me aan


    [Uhm, Vladimir zit op de bank bij de Cullens XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik liep naar Vladimir en zucht. ''Afijn, kan ik verder?'' Mompelde ik ironisch. ''Damburte si svetla du mirtha di moi ze lasabre.'' Glimlachte ik. Het betekende dat ik hem veel liefde toewenste met een mooi, Roemeens meisje. Als vriendschappelijk gebaar, drukte ik een kusje op zijn wang, en liep toen naar de deur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    ''Nee, wees een leider. Ik kom naar huis, maar dan moet je beloven dat we tijd voor elkaar nemen.'' Ik glimlachte, mijn stem klonk plagend, want ik wist dat hij dat blindelings zou doen. ''Ik hou van je, Sam. Heel veel.''


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    'Va doresc distractie mult cu Embry,' glimlachte ik terug. Ik wens jou ook veel plezier toe met Embry.

    Maggie
    Ik rook een mens. Bijna achter me. Ik hield me wel in, en ik pakte een rode krul vast. Ik liet die los en hij veerde op en neer. Ik wachtte af, op Carlisle, het mens of de anderen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Oeps oke dat Didyme binnenstormde was dus nooit gebeurt]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 20:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sam Uley
    Ik lachte.
    'Ja, Emily, dat beloof ik je! Ik hou van je, met heel mijn hart, voor altijd en eeuwig.'
    En ik zou me aan mijn belofte houden ook.
    Eerst veranderde ik opnieuw in een wolf en liet willekeurig aan ieder ander lid weten dat ik de eerstvolgende twee weken weg zou zijn en vervolgens rende ik terug naar huis om een vakantie te boeken voor Emily en mij. Twee weken lang samen en ik zou geen wolf worden. Alleen Emily en ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen