• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Bronte/Laura is hoofdmoderator, dus ook naar haar luisteren. :A. En er staat iets naar boven een samenvatting ;)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    Ik kon niet antwoorden, zo'n pijn deed het. Iemand moest snel iets doen. En wel nu...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé
    Ik knik naar Elena en verpak haar in dekens want ze ziet blauw van de kou. Ik leg haar in mijn armen en ren zo snel mogelijk terug naar de warmte met haar.

    Stefan.
    Vladimir had me ingehaald de zon scheen waar mijn mantel me tegen beschermde hij integendeel glitterde erop los. Gelukkig zaten we in een bos. Ik probeerde me los te trekken. 'Ik heb genoeg van jou. Vlad!' Zei ik boos. 'Die ene keer dat ik een leuk meisje zag moest ze ook dood en bij jou niet? doe is normaal gek.' Zei ik luid en duidelijk. Zijn greep verzwakte en ik duwde hem van me af waarna ik verder rende. En dit keer kon hij ms niet inhalen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik sla mijn ogen neer. ''Te miste mon tapre.. Euh, ik bedoel breng me maar naar huis.'' Ik was met mijn gedachten bij Embry en Vladimir.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme.
    Ik deed net alsof Jane me overtuigd had en ging gehurkt staan. Ik haalde de kledingstukken die als verband gebruikt werden eraf en deed mijn mond aan de wond. Ik dronk uit haar en even werd ik gek. Ze smaakte geweldig grandioos, maar ik moest stoppen ik moest het stoppen hervinden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fred
    Rustig keek ik op het lijk dat onder me lag. Het was duidelijk een pooier en dat deed ik ook expres. Andere mensen moesten niet sterven voor mij. Ik likte mijn handen af omdat er nog wat bloed bij zat en dacht na over waar ik nu heen kon.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Bonte misschien kan je Nessie helpen en naar Seattle rennen. Omdat je mijn geur en Jane's geur ruikt en dan mij ziet drinken. Maar ik bedoel dat anders enzovoort :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esmé.
    We kwamen uit bij haar huis en ik zette haar neer. 'Wil je alleen zijn of moet ik bij je blijven Elena?' Zei ik bezorgt. Er was iets misgegaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    Ik voelde me zo leeg, ik had nog zo weinig bloed, dat wist ik zeker. Ik moest naar Carlisle toe.. Iemand moest me helpen. En ik vertrouwde Didyme niet goed, want zij dronk nog altijd mensenbloed.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme.
    Ik stopte toen haar bloed schoon was en hield haar in mijn armen. Haar bloed zat nog steeds in mijn mondhoeken. Ik schrok daar kwam Leah aan....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    Didyme.
    Ik stopte toen haar bloed schoon was en hield haar in mijn armen. Haar bloed zat nog steeds in mijn mondhoeken. Ik schrok daar kwam Leah aan....


    [Leahs botten zijn nog niet geheeld, dus dat kan nietttt]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik schud mijn hoofd, en glimlach flauw. ''Ik ben moe. Ik ga slapen. En daarna naar Embry.'' Ik zuchtte diep, en ging douchen waarna ik mijn haren kamde, en de gordijnen dichttrok. Daarna plofte ik naar in bed, het duurde niet lang voor ik in slaap viel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik zuchtte verslagen. Hij had wel gelijk... Ik draaide me om en rende terug naar Forks, maar rechtstreeks naar Elena's huis. Opeens stond ik naast het bed van Elena. Ik ging voorzichtig op de rand zitten.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    Ik lag rillend in de armen van Didyme. Ik was nog steeds erg bang.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé.
    Ze liep naar binnen maar ik rook dat er een vampier binnen was. Hij was boven in de slaapkamer. Ik rende maar boven en keek vladimir aan. 'Wat doe jij hier?' Zei ik achterdochtig


    I'm finally back, Finally after a Year break