• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlachte. Mijn hart stond even stil, terwijl ik mijn hoofd tegen Sams borst aangroef, en tranen op de vrije loop liet. Het was perfect.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé
    Ik voelde mijn telefoon gaan en pakte in een fractie van en seconde uit mijn zak. 'Hallo met wie spreek ik?' Zei ik met mijn zoete stem


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik slikte. ''Mam? Ik sta ergens bij Canada. Ik leg het je later wel uit, maar wil je me komen halen?'' Prevelde ik zacht in de telefoon. Ik was zo verward tussen Vladimir en Embry.. En dat was zo ontzettend fout.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam
    We werden ouders. We kregen een kind! Een kind! Emily en ik! Mijn... mijn grote liefde en ik!
    Mijn hartslag versnelde, ik lachte stralend en had me nooit maar dan ook nooit zó intens gelukkig gevoeld.
    'Ik hou van je Emily, ik hou van je.' fluisterde ik, keer op keer. Ik legde mijn hand op haar buik en stelde me voor dat ik daar over een tijdje een klein wezentje in zou kunnen voelen. Kon het leven nog beter? Ik dacht van niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach, en leg mijn hand op die van hem. ''Het word fantastisch.'' Glimlach ik bevestigend, terwijl ik zachtjes op mijn onderlip bijt. ''Een klein Quileute kindje.'' Kirde ik vrolijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme.
    'Proef het eens Didyme.' Zei Jane met een grijns. Ze wou Nessie leegdrinken tot de laatste druppel. 'nee Jane ik heb mijn beheersing geleerd. Ik heb er geen moeite meer mee. Ik snoof even en mijn neus werd gevuld door het aroma van Nessie. Het was verukkelijk maar ik moest het weerstaan. Ik scheurde pijpen van mijn broek af en legde ook deze op haar wond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esmé
    Toen ik Elena's stem hoorde wist ik dat ze oke was. In Canada daar schrok ik even van maar ik hield mijn mond. Ik drukte haar weg na tot zo te hebben gezegt en rende richting Canada. Ik rook haar spoor dus ik zal haar makkelijk vinden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik liet mezelf zakken langs een boom. ''Ik heb het verknald. Embry en Vladimir. Wat een onmogelijk gedoe. Wat moet ik doen?'' Zuchtte ik tegen mezelf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [K ga slapen tot moren ochtend (a)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik = weg. Morgen weer 6.6]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam
    'Een klein Quileute kindje' zei Emily. Een schok ging door mijn lijf, ik verstarde en opeens werd ik van binnen ijskoud. Zou hij net zo zijn als mij? Zou hij op een dag ook in paniek veranderen en niet weten wat er gebeurde? Zou hij bij gevechten betrokken worden en daarin meedoen, ook al kostte hem dat zijn leven? Ik werd ineens doodsbang. Mijn kind mocht niet in gevaar zijn. Mijn kind mocht niet meedoen aan nu nog onbekende gevechten. Mijn kind mocht geen weerwolf zijn. Wat had ik gedaan?

    Jane
    'Didyme!' riep ik uit alsof ze iets vreselijks geroepen had. 'Je hebt jezelf leren beheersen? Ben je in hongerstaking of zo? Wat is dit voor onzin! Je moet drinken! Drink háár!'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Iedereen gaat ineens weg D:
    Well, dan ga ik ook maar.
    Tot morgen allemaal <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Laatse [a]]

    Emily
    Ik aai geruststellend over Sams arm. ''Ik denk dat het een meisje word. Het is zo rustig en zacht. Een meisje kan worden als Claire als.. Iemand als ik.'' Glimlachte ik geruststellend. Een jongen was meer dan welkom, maar daarvan raakte Sam in paniek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam
    Dat idee stelde me gerust. Een meisje was oké. Als ze net als Emily iemand vond die met haar inprentte, dan zou ze al het geluk van de wereld hebben. Ze zou nooit in gevaar zijn en altijd beschermd worden.
    Maar ach, wat zeurde ik ook! Ik werd verdorie vader! Ik had het wel van de daken kunnen schreeuwen, zo trots was ik!
    Ik draaide Emily's gezicht naar me toe met mijn handen en kuste haar vervolgens gepassioneerd. Ze werd de beste moeder van heel de wereld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik aai met mijn handen over zijn borst. "Het houd van warmte.""Glimlach ik trots en leg mijn hoofd op zijn borst.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 10:23 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.