• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Didyme.
    Ik keek blij toen ik zag hoeveel lol Jane had met haar moord partij. Het lichte haar echt op. Ook mij gooide ze een dode vrouw toe waar nog bloed inzat. Ik slokte het op en voelde me helemaal warm van binnen het bloed was zo zuiver geweldig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik keek op naar Vladimir. ''Saparte di morte la pes de lamra mi sarry.'' Slikte ik. Je moet achter hem aan gaan, ik red me wel. Sorry dat je eh.. Verliefd op me was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam
    Opeens rolde Emily's ogen weg en zakte ze in elkaar. Paniekerig ving ik haar op voor ze op de grond viel en legde haar meteen zachtjes neer.
    'CARLISLE!' gilde ik, veel harder dan nodig was. Hij zou me ook gehoord hebben als ik fluisterde.
    Carlisle stond in een flits naast ons.
    Hij nam haar van me over en liep weer terug naar beneden, waar ze opnieuw op de bank werd gelegd. Ik liep met hem mee en liet de zwangerschapstest vergeten liggen. Mijn verloofde was nu het belangrijkst.
    'Ze is flauwgevallen, maar ze kan ieder moment weer wakker worden,' stelde Carlisle me gerust. Hij hield een koud doekje op haar voorhoofd en ik hield een van Emily's handen stevig vast.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Dat ben ik nog steeds.. Half..' zei ik gewoon in het Nederlands en ik glimlachte even. 'Weet je het zeker?... Dat ik je alleen kan laten?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme.
    Ik rende nu weer op Jane af Jane stop. Zei ik ik terwijl ik haar weer van Nessie afgooide. Nessie was zeker een liter kewijt geraakt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik kreunde zacht. Alles draaide, waardoor ik mijn ogen meteen weer sloot. Mijn handen trilden een beetje. Ik had het koud. ''En?'' Fluisterde ik zwakjes. Ik wilde weten of ik zwanger was of niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    Ik keek om. God mag weten waar ik ben. Maar ik glimlachte overtuigend. ''Een meisje als ik ontmoet je elke dag, een broer als Stefan heb je maar eens.'' Ik slikte, twijfelde en draaide me toen om.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    Ik kon ieder moment flauwvallen, of erger; doodbloeden. Alles draaide. Ik voelde mijn lichaam iets kouder worden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Ik was woest toen Didyme me van het meisje aftrok. Bloed sijpelde langs mijn mondhoeken omlaag. Ik was nog niet verzadigd! Het meisje leefde nog!
    'Laat me GAAN, Didyme!'

    Sam
    Emily rilde van de kou en ik drukte mezelf zo dicht mogelijk tegen haar aan, met mijn armen stevig om haar heen, om mijn warmte in haar te laten overstromen.
    'En?' fluisterde ze. Ik wist de uitslag niet. De test lag nog boven. Carlisle had hem in een fractie van een seconde opgehaald en overhandigde hem aan Emily. Ik verschool mijn gezicht in haar haren en drukte kusjes op haar hoofd. Hopend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Daar heb je gelijk in.. Je kan me altijd bellen of smsen.. Alleen, nu moet ik achter mijn broer aan..' Ik glimlachte en schoot daarna weg.

    [Nee echt, ik moet naar bed >_>. Stomme vader XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik voelde ineens de test in mijn handen, en krulde me op tegen Sam aan. Warmte. ''Will you read him? My headd is bouncing to much.'' Fluisterde mijn stem kleintjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme.
    'Je mocht doen wat je wou, zolang je Nessie met rust zou laten.' Zei ik boos 'Dit is Nessie!' Zei ik streng terwijl ik nessie liet zien. Ik scheurde een stuk van mijn shirt af en verbond hem om haar pols. Mijn shirt hield het een beetje tegen, maar het lstopte niet meteen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik glimlachte hem na, en zuchtte diep. ''Dat is niet waar, een meisje als ik kom je nooit meer terug.'' Mompelde ik tegen de sneeuw. Wie kon ik bellen? Esmé? Ik typte haar nummer in en liet hem overgaan.

    [Byee x]]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam
    Ik tilde Emily iets omhoog, ging zelf op de bank zitten en trok haar toen op schoot, met mijn armen zo strak mogelijk om zoveel mogelijk van haar lijf heen. Met trillende vingers pakte ik de test aan en las wat erop stond.
    'Emily...' fluisterde ik zacht. 'We worden ouders...'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jane
    Nessie. Nessie. Kleine, kleine Nessie.
    'Ze smaakt heerlijk,' sneerde ik en met hongerige ogen staarde ik naar het druppelende bloed. Ik kon me door alle voorgaande maaltijden heel goed beheersen, maar wilde het toch afmaken. Ze smaakte te lekker.
    'Proef het eens, Didyme.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen