• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik schrok wakker. Een gil hoog en helder had mijn slaap verstoord. Wat was er aan de hand!? Ik kijk naast me. Weg. Nessie was weg! Ik spring op en storm de kamer uit. Waar was ze! Omdat er toch niemand is doe ik mijn broek uit en transformeer. ik ren naar buiten en moet naar adem happen als ik zie wat er is. Ik ren op Nessie af en ga voor haar staan. -Jake-

    [Wholy Crap,, kan ik een update krijgen?? ;D]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Eh, nou ik weet zegmaar niet echt wat er met iedereen aan de hand is :']]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 10:33 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (ik ook niet meer)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Esmé is elena halen want Fred ging even jagen. Stefan rent weg voor Vladimir en Jane dwingt Didyme om Renesmee te drinken, maar Didyme heeft controle en beschermt Renesmee. En Jake weet niet waar ze is trouwens.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ben er weer, net alle reacties gelezen. AAAH, Laura gaat over de samenvattingen D:. Uhmm.. Oh, bedankt (A).]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 10:54 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [TheDirection als je Jake speelt moet je even haar geur ruiken en dan ruik je mij en Jane bij Nessie's geur. Je bent woedend omdat je denkt dat ik Nessie vermoord heeft en jullie bedrogen ofzo dat maakt het weer spannend ;).]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb een inspihoofdje, u zijt gewaarschuwd :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme.
    Drink haar. Schreeuwt Jane dwingend naar me. Ik weet wel beter Nessie is lief en aardig en verdient een leven. Zelf laaide ht vuur in mijn keel ik had dorst, maar ik zou Nessie nooit van mijn leven aanvallen of nog erger. Opdrinken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esmé.
    Ik rende naar Canada naar haar geur. Ze was daar alleen en ze klonk in paniek. Wat was er gebeurt. Ik dacht dat zij en Vladimir gelukkig waren, maar hij dumpte haar in Canada. Met een tas op mijn rug, waar allemaal dekens inzaten, rende ik achter haar geur aan tot ik haar zag. 'Elena!' Riep ik naar haar terwijl ik mijn snelheid minderde en naast haar tot stilstand kwam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stefan.
    Ik rende naar door tot ik bij de zee aankwam. Ik rende langs de zee weer Amerika binnen en kocht een mantel om me te bedekken in de zon. Ik rende door. Ik wist dat vladimir me zal achtervolgen, maar dit keer had ik genoeggehad.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    Hijgend lag ik op de grond. Heel mijn keel, en zelfs mijn lichaam brandde helemaal. Ik kneep mijn ogen strak dicht.

    Vladimir
    Ik rende weer achter Stefan aan en haalde hem al in. Ik pakte hem vast en liet ons allebei remmen. Ik hield hem nog steeds vast en hij kon niet los. 'Stefan, normaal doen. Je snapt het niet...'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik slik, en kijk op naar Esmé. ''Er is niks, mam. Vladimir en ik wilden het uitpraten met Stefan, maar ik kon hem niet overtuigen. Bovendien moet ik terug naar Embry.'' Zucht ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik was twee dagen weg en nu snap ik echt niet meer waar we zitten.]


    Ex astris, sciencia

    Didyme.
    Ook ik zag nu de wond bij Nessie. Ik wsit niet of ze imuum was voor ons gif. Ik keek haar bezorgt aan. Nessie zal ik het eruit zuigen anders kan er iets ergs gebeuren ik beloof je om te stoppen. Zei ik eerlijk. Ik zou ook stoppen als ik het kon, maar ik wist dat ik kon stoppen.


    I'm finally back, Finally after a Year break