• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Didyme
    Ik keek diep in Jane's zwart ogen. Ik voelde altijd al moedergevoelens voor haar en Alec. Ik kon niet boos op haar zijn. Ik ging op mijn hurken zitten en gaf haar een knuffel. 'Laat Nessie maar met rust oke? We zoeken wel een andere prooi.' Zei ik zacht in haar oor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    'Dat is niet eerlijk!' lach ik. Ik stomp haar in haar zij, maar het deed geen pijn. Ik dacht even aan wat Stefan nu aan het doen zou zijn.

    Renesmee
    Ik durfde niets te bewegen, omdat ik bang was dat ik gelijk de volle laag van Jane zou krijgen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    'Teveel alcohol gehad? Onveilig gevreeën? Last van slaaptekort? Neem je voldoende vitaminen in?' Het kon van alles zijn. Ze had nog geen duidelijke symptomen die bij een bepaald ziektebeeld pasten en dat maakte het net iets moeilijk, maar wel uitdagender.


    [Zó jammer dat Carlisle perfecte ogen heeft, anders had ik hem serieus een dokters bril laten opzetten 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé
    ik zag nu Elena en Vladimir intiem op het gras zitten. Liefde is overal. Zei ik in mezelf glimlachend terwijl ik naar binnen ging om het momentniet te verstoren. Didyme zou wel voor Jane zorgen ze was hoger in rang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Didyme omhelsde me en aan de ene kant vond ik dat prettig, maar aan de andere kant zag ik het kleine meisje nu niet meer.
    'Ik wil mensen. Ik wil veel mensen,' fluisterde ik sissend in Didyme's oor. Als ik haar niet kon krijgen, wilde ik tien anderen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Weer pakte ik een steen en ketste ik hem verweg ik verveelde me en ik miste de lol met Vlad, maar snel zou ik hem niet vergeven en zijn Elena


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik grinnik even. ''Ik ben lief hoor.'' Zeg ik met een pruilipje, waarna ik opsta. ''We gaan Stefan zoeken. Je kunt niet zonder hem, en ik ben geen lopende, eeuwenoude encyclopedie zoals hij, sorry. Je moet met hem mee, je behoort tot Roemenië. Ik kan het in je ogen zien.'' Glimlach ik, en kijk rond.

    Emily
    Bij het tweede dat hij zei, begon ik toch eens na te denken. Zou dat het zijn? ''Onveilig gevreeën en een slaaptekort.'' Antwoordde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme
    Is goed, maar we doen niet Nessie oke?' Zei ik bijna frustreerend. Nessie mocht niets overkomen vond ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    Dit was de enigste kans om weg te vluchten, terug naar Jacob en villa Cullen. Mijn hart klopte als een razende, en Jane en Didyme hoorden dat goed. Ook had ik een schram opgelopen door de boom, en er liep langzaam bloed naar beneden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Ah, dat veranderde een hoop.
    Ik ging weer even voor een halve seconde weg en kwam terug met een doosje in mijn hand.
    'Als je deze test even zou willen doen op het toilet, dan denk ik dat we een stuk verder komen,' zei ik tegen Emily. 'Kun je er zelf heen of moet Sam je even begeleiden?'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik sta ook op. Ik ruik Stefans geur, maar niet sterk. Ik wees naar het pad naar het meer. 'Die kant..'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme. Ik trok Jane mee zodat we hand in hand wegrende van Nessie weg van het bloed dat waanzinnig rook en haar hart. Ik was sterker san Jane en Jane kon niet los ik trok haar mee naar Seatle daar zouden we allemaal mensen kunnen doden die een "ongeluk" hadden gehad.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:15 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Net toen de geur van het zalige bloed mijn neusgaten binnendrong, greep Didyme me vast en sleepte ze me lekker mee naar Seattle waar we konden jagen. Hier waren duizenden en nog eens duizenden mogelijke slachtoffers.
    Seattle, hou je kinderen binnen vanavond, dacht ik breed grijnzend.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:15 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik knik. ''Ik wil het uitpraten. Dat ik je niet kom ontvoeren en zoiets?'' Glimlac ik, en laat mijn chocoladebruine ogen door de bomen gaan, waarna ik richting het meer loop. ''De toya la Stefan?'' Kan ik met je praten, Stefan?

    Emily
    Mijn wangen kleurden rood terwijl ik naar Sam knikte. Ik wilde dat hij me zou helpen. Alleen zou ik nog een hartverzakking krijgen, dus dat deed ik maar niet. Ik paste het doosje aan en bestudeerde hem even.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Geschrokken rook ik het mensen geurtje en Vladimirs geur. Ze waren een kilometer verweg waardoor ik snel wegrende. Ik kon ht niet ookal wou ik het wel nik kon het niet om hem onder ogen te zien. En haar. Ik was laf, maar toch kon ik niet anders


    I'm finally back, Finally after a Year break