• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Renesmee
    Ik was nieuwsgierig. Gek genoeg. Ik sloop erachteraan, vanwege de nieuwsgierigheid. Totdat takjes onder mijn voeten kraakten en hun dat hoorden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan. Ik hoorde mijn taal maar rende vluchtig door. Als ik zou praten zou ik haar vermoorden door min dorst. Ik wou hun leven niet verpesten ze waren gelukkig samen ik was uit het beeld. Ik rende verder tot ik eindelijk bij de canadeese grens aankwam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    Ik wenkte Elena om op mijn rug te komen zitten. 'Ik weet waar hij heen gaat... Maar kom snel..' Ik rook Stefans geur verder weg. Hij wist dat we naar hem opzoek waren...

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:19 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam
    Ik tilde Emily opnieuw moeiteloos op en droeg haar naar boven naar de badkamer. In haar handen had ze een zwangerschapstest en ik kon mijn blik er niet vanaf houden.
    Ik zette haar neer op de rand van het bad en hurkte toen voor haar.
    'Zal ik hier blijven?' ik streelde het haar uit haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik twijfelde eventjes, maar vleide me toch op zijn rug. Mijn armen om zijn nek geslagen en mijn hoofd tegen zijn nek.

    Emily
    Ik glimlachte verlegen. ''Wil je dat wel?'' Murmelde ik van mijn stuk gebracht, en maakte het doosje open.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme.
    Ik rook Nessie, maar Jane gelukkig niet die was bezig met ongelukken te maken. Ze vermoorde elk mens die langskwam. Ik rende snel naar Nessie toe. Renesmee nu naar huis je loopt gevaar we zijn alleen maar aan het jagen. Zei ik zachtjes. Ik rende snel terug naar Jane voordat ze me doorhad terwijl Nessie gehaast wegrende


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stefan. Ik maakte mijn geurspoor heel vreemd. Bij elke kilometer maakte ik er 5 bij door mijn kronkel weg. Ik sprong het water in alsof ik in door het meer zwom. Ik sleurde mezelf aan land waarna ik veder begon te rennen. Ik liep met mijn blote voeten door de sneeuw. Ik was nerveus. Ik rende maar verder Canada in en ik stopte niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    'Hou je vast.' Ik rende in vampiersnelheid achter de geur aan. Al snel haalde ik Stefan in, en ik pakte zijn bovenarm vast. Elena kon ook niet vallen, dat wist ik. Ik liet Stefan en ik allebei remmen, zodat we stil stonden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam
    'Als jij me nodig hebt, dan blijf ik bij je,' Ik vertelde er maar niet bij dat ik hoogstwaarschijnlijk zou flauwvallen als dat ding positief was.

    Jane
    Het jagen voelde geweldig. Ik liet op iedereen mijn gave los en beet hun strot door om het warme bloed door mijn keel te voelen glijden. Ik kreeg er maar geen genoeg was. Het was zalig. Fantastisch.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Renesmee
    Op de helft van de terugweg besefte ik dat ik nog steeds er nieuwsgierig was. Ik keek weer achterom en kwam terug. Ik was perongeluk in het zicht van Jane gaan rennen, maar ik merkte er zelf niets van.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik liet mezelf van Vladimir afglijden. ''De merte du auch. De belle santa moi. Vladimir te moi saoer de perte. Te mente li Embry. Sarry me terre, Stefan.'' Ik slikte. Het spijt me heel erg. Het is mijn schuld. Vladimir is jouw broer. En.. Ik heb Embry. Sorry, heel erg, Stefan. Ik beet op mijn onderlip.

    Emily
    Ik glimlachte, en deed de test geruisloos. Daarna liep ik terug naar Sam, en nestelde me in zijn armen. Het duurde even voor ik de test kon lezen, en waarschijnlijk koos mijn lichaam juist dat moment om bewusteloos te raken, heel fijn.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:29 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stefan.
    Ik werd tot stilstand getrokken. Veneinig keek ik hen beide aan. 'Ik ren weg oke? Wat betekend dat je me met rust moet laten!' Zei ik geïrriteerd. Ik had geen zin om te praten of iets anders. Ik trok me los en rende in abnormaal snelle vampiersnelheid over het sneeuwlandschap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Opeens zag ik het meisje in mijn gezichtsveld rennen.
    Ik sprong op haar af, draaide haar armen op haar rug en bracht mijn tanden naar de kloppende ader in haar hals.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Elena heeft gelijk, Stefan. Er is niets tussen ons.. Alleen een vriendschap..' zei ik. Stefan rende weer weg. Ik zuchtte diep.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:31 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    Ik kreunde omdat mijn armen gedraaid waren. Ik was doodsbang, en mijn hart klopte sneller.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.