• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    'Hmm, oké. En ben je achteraf nog op vreemde plekken geweest? Rare dingen gegeten, of iets dergelijks waar je lichaam bijvoorbeeld niet aan gewend is?'
    Ik vergat al mijn zorgen meteen. Maggie had gelijk, ik voelde me inderdaad beter als ik als dokter bezig was. Dokter Cullen kon kalm blijven in elke situatie. Vader en man Carlisle Cullen kon dat niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Didyme.
    Een pijnscheut ging door mijn lichaam. 'Jane Stop onmiddelijk!' Gilde ik. Ik was woest terwijl ik tegen dehevige pijn vocht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Pas toen Didyme gilde besefte ik wat ik aan het doen was en stopte meteen.
    Onee... o nee... o god... wat had ik gedaan? Ik had iemand van hogere rang gemarteld. Ik werd doodsbang voor Didyme, de vrouw die veel meer macht had dan ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik plofte hijgend, op mijn rug neer in het gras voor de villa van de Cullens. Met gesloten ogen bleef ik even wachten'.

    Emily
    Ik schudde mijn hoofd bij alles. ''Nee, niets.'' Fluisterde ik zachtjes, en beet zacht op mijn onderlip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    Ik keek toe, en stond op het punt weg te rennen. Hopelijk zou Jane het niet merken...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme.
    De pijn verdween en ik stond onmiddelijk op. In een 0,1 seconde stond ik voor Jane. Die bang naar me keek en veel spijt in haar ogen had. Ik dacht 0,2 seconde na voordat ik iets wist. Jane keek me nogsteeds hulpeloos aan omdat ze wist dat ik hoger was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vladimir
    1 seconde later lag ik naast haar. 'Boe!' zei ik, maar ze herkende gelukkig mijn stem.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik schrok op, en gaf hem toen een por in zijn zij. ''Vladje, heb je in al die jaren nog steeds niet geleerd dat je geen meisjes mag plagen?'' Plaag ik hoofdschuddend, en wrijf even in mijn ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    Ik liep achteruit, tegen een boom, en ik kon niet meer verder. Renesmee, waarom ren je nou niet weg? dacht ik naar mezelf. Ik bleef toekijken, hopend dat Jane niet zou merken dat ik zou wegglippen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Ik zag Sams ogen even naar die van Emily flitsen, maar lette daar verder niet op.
    Ik vertrok even voor een seconde om mijn dokterstas te halen en kwam toen weer terug waar ik de standaard tests deed als temperatuur, bloeddruk, hartslag, ademhaling en dat soort dingen testte. Ik kon niets bijzonders ontdekken.
    'Hm, je hebt geen griep of verkoudheid.' mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Emily.
    'Slik je medicijnen?'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik grinnik. 'Nee, dat heb ik nog niet geleerd. Wat is de regel daarvan, mevrouw Elena?' grinnikte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Ongelukkig keek ik in het water. Ik had me verbeeld wat ze aan het doen waren. Hoe kon hij? Na alles wat we samen hadden meegemaakt? Ze was een prooi net als alle anderen die we opgedronken hadden. Ik vond haar niet onaardig, dat zeker niet ze was een mens en ik wou niet het bijhangertje zijn bij 3 is er altijd 1 teveel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jane
    Didyme stond akelig dicht voor me. Ik was doodsbang, maar liet mijn blik ook even hongerig weer naar de halfvampier flitsen. Ik wilde haar.
    'Didyme... het spijt me... laat me gaan,' fluisterde ik. Hopend dat het genoeg was. Maar wetend dat het niet zo was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik steek mijn tong uit. ''Meisjes mogen plagen, jongens mogen niet klagen.'' Grins ik triomfantelijk, en ga op zijn buik zitten. ''Zo, gewonnen.'' Grijns ik.

    Emily
    Opnieuw schud ik mijn hoofd. Erens was ik een beetje bang. Misschien had ik wel een of andere ziekte opgelopen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -abo


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!