• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Benjamin
    Ik liep het strand op. Het water hier was altijd al leuk om mee te klooien.
    Opeens zag ik een meisje op het strand staan. Vanaf hier kon ik ruiken dat het een Vampier was.
    'Heey jij daar.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bella raakte mijn borst en ik hoorde een bekend gekraak. Ze had mijn ribben gebroken. Ik kreeg geen lucht! Ik begon in paniek te raken en had moeite met ademen. -Jake

    [drooooooooooooooog heey jij daarxDxD sorry begint melig te worden voor morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Carmen-
    Ik schreeuwde het uit toen Bella in mijn schouder beet, alweer gewoon! Opeens brulde Carlisle dat we moesten stoppen. In zijn armen had hij een klein, wit wolfje dat zachtjes kefte. Bella versteende en keek verbaasd achterom. Ik klauterde onder Bella vandaan, pakte de armen van Bella en plakte ze weer vast. Ze keek me nog even pissed aan en liep toen naar het kleine witte ding.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [woops sorry jake hij was harder bedoeld]:P:P:P:P en komando af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sable
    Seth was een stuk aardiger tegen Leah, dan zij tegen hem. Ik liep achter Leah naar binnen. Leah liep even weg en kwam even later terug naar met een broek. 'Sable, wil je even zien of deze past? En ga je naar de badkamer, of moet ik even weggaan?'. Ik grinnikte. Leah keek me raar aan. Ik maakte een hoofdbeweging naar de deur en liep er een stukje heen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Ik zweer je. Carlisle mag zich wel in allerlei kleine stukjes hakken. Een halfdooie Lucy, een Bella zonder armen, een Jacob die zo ongeveer stikt vanwege zijn gebroken ribben. (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Carlisle brulde dat we normaal moesten doen. Hij had een wolfje dat kefte. Ik versteende LUCY . ONder me kroop Carmen weg en plakte mijn armen vast. Ik keek haar boos aan die zou ze nog terug krijgen zodra ik de kans had. Daarna dachti k aan Lucy. Iktilde haar op. 'Wil je mijn adoptie kind zijn Lucy?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caine schreef:
    [Ik zweer je. Carlisle mag zich wel in allerlei kleine stukjes hakken. Een halfdooie Lucy, een Bella zonder armen, een Jacob die zo ongeveer stikt vanwege zijn gebroken ribben. (cat)]


    [Arme Carlisle, maar Carmen heeft al armen voor Bells geregeld ;D]

    -Jennifer-
    Geschrokken keek ik achter me. Er stond een jongen. "Wie, wie ben jij?" vroeg ik angstig, terwijl ik steeds meer naar achter liep, naar de richel van de klif.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Leah
    Dat was duidelijk. Ik liep naar de deur.
    "Als de broek niet past stuur ik Seth wel naar binnen. Hij heeft wel ergens een te grote broek liggen." grinnik ik en verlaat de kamer.


    Ex astris, sciencia

    Ik hijgde. Wat was er aan de hand! Ik probeerde op te staan maar dat lukte niet door de pijn. Mijn borst stak en ik had het gevoel dat ik door een kussen ademde. Alles draaide. -Jake-

    [haha maar armen plak je weer. Ik wil eenbella zonder armen zienxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Carmen-
    "Wil je mijn adoptiekind zijn, Lucy?" vroeg Bells liefdevol. Vol ongeloof keek ik de wolven aan. Zij snapten het ook niet, volgens mij. Daarom was Bella zo'n bitch daarnet. Ik loop op haar af. "Bells, het spijt me."

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:55 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Carlisle
    Bella had Lucy van me overgenomen en ik snelde naar buiten om te kijken of daar nog gewonden waren van het idiote gevecht van net.
    Ik zag Jacob naar adem happen en rende naar hem toe.
    Ik zag meteen dat zijn ribben gebroken waren, dus ik trok hem mee naar binnen en legde hem op de bank.
    "Niet teveel naar lucht happen, voorzichtig ademen." beveelde ik hem en ik zette een zuurstofmasker over zijn mond en neus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Benjamin

    'Benjamin, aangenaam. En jij bent?' ik liet mijn ogen over haar heen gaan en mijn vermoeden werd extra bevestigd. Dit was zeker een vampier.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."