• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [hahahaah arme arm daar gaat ie weer als carmen het goed vast pakt of het is quil kan ook nog. angry vampires zijn sexy dus edward:P] die smile is fck sexy net asl die bloos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Weet je het gaat veel te snel! het is niet meer bij te houden! Niemand die mij een pleziertje wilt doen voor Jennifer? (huil)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry
    'Hmm zoiets verwachte ik al, ik durf te wedden dat het er beter uitziet als eerst.' Ik kreeg weer een glimlach op mijn gezicht en opende langzaam mijn ogen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MisPattinson schreef:
    [hahahaah arme arm daar gaat ie weer als carmen het goed vast pakt of het is quil kan ook nog. angry vampires zijn sexy dus edward:P] die smile is fck sexy net asl die bloos

    [Het was Jake ^.^]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Leah
    Ik zuchtte geërgerd.
    "Seth." Ik begroette hem kil. "Sable, dit is nu Seth." Ik wist dat hij niet zou antwoorden, toch deelde ik het hem even mee.
    "Leah." zei Seth, vriendelijker dan mij. Ik leidde Sable naar binnen en liep naar Seth's kamer, daar nam ik een random broek.
    "Sable, wil je even zien of deze past? En ga je naar de badkamer, of moet ik even weggaan?"


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik gilde het uit van pijn en woede. Zeker toen ik zag dat Jake het was. ik stormde op hem af en probeerde iets bij hem te brken. Maar met 1 arm lukte dat niet. Ik zag Carmen lachen. Woedend stormde ik op haar af. Bijna had ik een arm te pakken toen iemand ook mijn andere eraf trok. IK schreeuwde het uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, het gaat inderdaad snel. Ik weet alleen dat er een aantal mensen in gevecht zijn en dat Carlisle nu pissed off is en Sam ligt lekker te snurken in het bos, lol]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [carmen, jake, quil en bella vechten. carlisle probeerd lucy baeter te maken.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [blijkbaar vecht ik?]

    Ik gromde naar de twee vampiers en grauwde. Ik beet in bella haar arm en trok eraan. Quil stond een beetje toe te kijken wat me eigenlijk wel ergerde, -Jake-

    -Quil-
    Bella was helemaal gek geworden! Ik sprong op haar af toen ze wéér richting Carmen vloog. Carmen siste woedend en ging in verdedigingshouding staan, maar voor Bella ook maar een kans had om Carmen aan te raken, beet ik Bella's andere arm van haar romp af.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sammiejlove schreef:
    [Weet je het gaat veel te snel! het is niet meer bij te houden! Niemand die mij een pleziertje wilt doen voor Jennifer? (huil)]

    Ik zou wel willen komen maar ik lig half dood te gaan op de bank :3

    O wacht ik heb Benjamin ook nog :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    TheDirection schreef:
    [blijkbaar vecht ik?]

    Ik gromde naar de twee vampiers en grauwde. Ik beet in bella haar arm en trok eraan. Quil stond een beetje toe te kijken wat me eigenlijk wel ergerde, -Jake-

    [He! Quil was knock-out! *kijkt verontwaardigd*]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    waarom zagen ze nou niet dat Carmen de groote heks is. ONdanks dat ik geen armen had rende ik naar Carmen en beet in haar arm. Ze zou boeten. IZk horde gegrom en trapte naar achter. IEmand kefte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LostPromises schreef:
    (...)
    Ik zou wel willen komen maar ik lig half dood te gaan op de bank :3

    O wacht ik heb Benjamin ook nog :3

    [jeuj! ^^]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [bitch fight bitch fight. waar is rosalie dan?? kijkt om zich heenxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan