• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Zaynette schreef:
    (...)Ze faalt echt GRANDIOOS

    Het leukste is dat wij de lol hebben terwijl jullie je lach moeten faken :'D


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    En daarnet was ik nog té zelfverzekerd? :"D
    Kijk, je DENKT dat je zelfverzekerd bent, maar je BENT een hoopje zielige poep onder mijn naaldhak, bitch


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)
    Het leukste is dat wij de lol hebben terwijl jullie je lach moeten faken :'D

    Ook nog een schizofreen? Arm ding:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Echt he, heerlijk zulke domme mensen.

    Echt wel xd.
    volgens mij klopt die zin wel. met intelligentie bereik je niets..
    Idd ;D Als ze intelligent was had ze het niet bereikt om me dag goed te maken xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misacotia schreef:
    (...)
    Het leukste is dat wij de lol hebben terwijl jullie je lach moeten faken :'D
    Uhm sorry, jij bent degene bij waar ik, als ze lacht, met mega koeienletters 'Made in China' op haar tanden kan lezen

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 0:57 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)
    Het leukste is dat wij de lol hebben terwijl jullie je lach moeten faken :'D

    Hahahaha, ik hoef niks te faken. Ik hoef van dit soort dingen, net zolang praten met mensen die faalen totdat ze weggaan. Ik lach je uit, klein wijf. Heb je dat nog niet door?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zaynette schreef:
    (...)Uhm sorry, jij bent degene bij waar ik, als ze lach, met mega koeienletters 'Made in China' op haar tanden kan lezen


    ik snap het eerste gedeelte niet maar bij het laatste gedeelte schoot ik in de lach xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zaynette schreef:
    (...)Kijk, je DENKT dat je zelfverzekerd bent, maar je BENT een hoopje zielige poep onder mijn naaldhak, bitch

    go Elena *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zaynette schreef:
    (...)Uhm sorry, jij bent degene bij waar ik, als ze lach, met mega koeienletters 'Made in China' op haar tanden kan lezen

    Kun je daar dan gelijk 'Japan' van maken, dan voel ik me iets confortabeler :'D


    Being Inspired isn't hard

    Mutant schreef:
    (...)
    Ook nog een schizofreen? Arm ding:W

    loool


    Me so good.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Het leukste is dat wij de lol hebben terwijl jullie je lach moeten faken :'D

    Wie is 'wij?" En daarbij, ik lach niet, zelfs niet fake. Want dit is enorm zielig en alles behalve grappig.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Misacotia schreef:
    (...)
    Het leukste is dat wij de lol hebben terwijl jullie je lach moeten faken :'D

    'Wij'? Oh, dus je kan het ook al niet alleen af om een antwoord te verzinnen. Lol. Wie zegt dat WIJ onze lach faken? Ik lach me kapot om die domme antwoorden van je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha, ik hoef niks te faken. Ik hoef van dit soort dingen, net zolang praten met mensen die faalen totdat ze weggaan. Ik lach je uit, klein wijf. Heb je dat nog niet door?

    Wie zegt dat ík een wijf ben?


    Being Inspired isn't hard

    Midna schreef:
    (...)

    ik snap het eerste gedeelte niet maar bij het laatste gedeelte schoot ik in de lach xd
    Dat als zij lacht, dat ik dat laatste op haar 'lach' kan lezen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Uhm sorry, jij bent degene bij waar ik, als ze lacht, met mega koeienletters 'Made in China' op haar tanden kan lezen

    -out-


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall