• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Misacotia schreef:
    (...)
    Kun je daar dan gelijk 'Japan' van maken, dan voel ik me iets confortabeler :'D

    Dat is ook echt wat we willen >.>


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Dat is ook echt wat we willen >.>

    Schijnbaar wel, aangezien er zo zijn best word gedaan om mij te laten lachen :'D


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ík een wijf ben?

    Ik, want je reageerd er als eentje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Kun je daar dan gelijk 'Japan' van maken, dan voel ik me iets confortabeler :'D
    Japanners, Chinezen, allemaal dezelfde spleetogen
    Sorry voor mensen met een japanse of chineze afkomst


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Guys! Het punt is duidelijk: men vindt dat ze dit niet over het Q-forum moet doen. Is het nodig om nu over en weer te blijven beledigen?

    Luister naar jezelf. Er wordt gevraagd waarom ze zoveel aandacht besteed aan Kuyt als ze haar zo niet mag. Doet iedereen hier niet precies hetzelfde? Misacotia is blijkbaar een onzeker meisje dat op haar zwakke plek is geraakt door iemand die haar nu negeert (of dat is in elk geval wat ze ons verteld, we weten Kuyts kant van het verhaal niet). Ook al pakt ze het misschien verkeerd aan, dat neemt niet weg dat dat natuurlijk ongelooflijk vervelend is.
    Het is laag van haar om te proberen Kuyt zo onderuit te halen, maar eerlijk gezegd vind ik met z'n allen een iemand uitschelden nou niet echt van zo'n hoog niveau getuigt.
    Nee, ik ben het niet met haar eens. Maar als je je punt hebt gemaakt, kan je ook stoppen in plaats van het te laten escaleren.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ík een wijf ben?

    :W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Schijnbaar wel, aangezien er zo zijn best word gedaan om mij te laten lachen :'D

    We laten alleen onszelf lachen. En hard.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misacotia schreef:
    (...)
    Schijnbaar wel, aangezien er zo zijn best word gedaan om mij te laten lachen :'D

    Daar doen we onze best niet voor hoor, dat gaat allemaal natuurlijk(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zaynette schreef:
    (...)Japanners, Chinezen, allemaal dezelfde spleetogen
    Sorry voor mensen met een japanse of chineze afkomst

    Ik aanvaard je excuses schat<3


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ík een wijf ben?

    Dus dan ben je homo of wat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Ik aanvaard je excuses schat<3

    Oh my lord, je bent echt zielig..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eurydice schreef:
    Guys! Het punt is duidelijk: men vindt dat ze dit niet over het Q-forum moet doen. Is het nodig om nu over en weer te blijven beledigen?

    Luister naar jezelf. Er wordt gevraagd waarom ze zoveel aandacht besteed aan Kuyt als ze haar zo niet mag. Doet iedereen hier niet precies hetzelfde? Misacotia is blijkbaar een onzeker meisje dat op haar zwakke plek is geraakt door iemand die haar nu negeert (of dat is in elk geval wat ze ons verteld, we weten Kuyts kant van het verhaal niet). Ook al pakt ze het misschien verkeerd aan, dat neemt niet weg dat dat natuurlijk ongelooflijk vervelend is.
    Het is laag van haar om te proberen Kuyt zo onderuit te halen, maar eerlijk gezegd vind ik met z'n allen een iemand uitschelden nou niet echt van zo'n hoog niveau getuigt.
    Nee, ik ben het niet met haar eens. Maar als je je punt hebt gemaakt, kan je ook stoppen in plaats van het te laten escaleren.
    Ze laat het niet alleen bij Kuyt, ze begint nu zowat elke user hier te beledigen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Dus dan ben je homo of wat?

    Geen idee, ik zou zeggen blijf bij me slapen en probeer het uit?


    Being Inspired isn't hard

    Zaynette schreef:
    (...)Ze laat het niet alleen bij Kuyt, ze begint nu zowat elke user hier te beledigen

    idd ;L


    Me so good.

    Eurydice schreef:
    Guys! Het punt is duidelijk: men vindt dat ze dit niet over het Q-forum moet doen. Is het nodig om nu over en weer te blijven beledigen?

    Luister naar jezelf. Er wordt gevraagd waarom ze zoveel aandacht besteed aan Kuyt als ze haar zo niet mag. Doet iedereen hier niet precies hetzelfde? Misacotia is blijkbaar een onzeker meisje dat op haar zwakke plek is geraakt door iemand die haar nu negeert (of dat is in elk geval wat ze ons verteld, we weten Kuyts kant van het verhaal niet). Ook al pakt ze het misschien verkeerd aan, dat neemt niet weg dat dat natuurlijk ongelooflijk vervelend is.
    Het is laag van haar om te proberen Kuyt zo onderuit te halen, maar eerlijk gezegd vind ik met z'n allen een iemand uitschelden nou niet echt van zo'n hoog niveau getuigt.
    Nee, ik ben het niet met haar eens. Maar als je je punt hebt gemaakt, kan je ook stoppen in plaats van het te laten escaleren.

    Mag ik zo eerlijk zijn om te zeggen dat ik Misacotia haar verhaal niet eens geloof? Volgensmij ként ze Claire niet eens. En misschien is het dan wel zo, maar Misacotia zit sinds gister op Quizlet en ze weet nu al dat Kuyt precies dat meisje is van haar school? Yeah right..

    Verder ben ik het met je eens hoor, maar waarschijnlijk deert het Misacotia het echt niet wat we ook zeggen :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind